Babette was idd leuk! Vooral de tijd met Arnie!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Dizer het volgende:
maar ze blijven allemaal maar 1 aflevering?
En Chris Jolles kan niet voor de verjaardag van Laura komen, das onmogelijk. Ze gaat toch niet terugkomen en Ludo zien en zo en misschien gedood te worden alleen om happy birthday te zeggen tegen laura?
Ik ben benieuwd. En mocht dit dus geen grap zijn, vind ik het een schande dat Babette maar 1 aflevering komt, zij is cool
Misschien is het een 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wedden? Als het niet waar is verlaat ik FOK meteen via de achterdeur voor jullie, maar het is wel zo! www.tvvrouwenonline.web-log.nl heeft altijd het echte nieuws!![]()
Het staat toch op die site zeg.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:40 schreef digispeed het volgende:
Orginal je zit zoals gewoonlijk weer eens te baggeren.
Wat een onzin zeg "!
We raken offtopic!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
TuurlijkHet internet liegt nooooooooooooit.
Ruk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:45 schreef Nano het volgende:
[..]
We raken offtopic!
Wat vinden jullie er dan eigenlijk van,dat Babette terug zou komen?
Als ze het toch gaan doen,kan het nog best lachwekkend worden!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef Orginial het volgende:
Whatever: Dan is het niet waar
En nou hou ik op met dat nieuws posten enzo. Ontopic! Dat lijntje van George moet nu echt kappen!
Nou, vanavond in ieder geval het gijzelenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Als ze het toch gaan doen,kan het nog best lachwekkend worden!
Maar nu is het idd erg saai!
Veel succes met kijken, ik moet het opnemenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou, vanavond in ieder geval het gijzelen
Ja!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aha, dan zal hij bij de "grote openbaring" (iedereen weet dat dat ooit zal gebeuren) wel helemaal door het lint gaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ie iets stom vond.. ehmm.. Hij vond dat ie voor de gek gehouden was, omdat Robert opbiechte dat hij degene was die dat reallifesoap gedoe niet leuk vond, en niet barbara of de kinderen. Want die vonden 't opeens wel leuk.Zoiets
Gebruik *(@&$()$*_)@*( spoilersquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, het is Anton de ober.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:51 schreef Flashfire het volgende:
[..]
Aha, dan zal hij bij de "grote openbaring" (iedereen weet dat dat ooit zal gebeuren) wel helemaal door het lint gaanMisschien zijn George en zijn Aunt Annie cowboy bende wel de gijzelaars
Ohnee, de Alberts familie is er niet aanwezig dan geloof ik. Naja
![]()
Wat voor spoilers?quote:
die site verspreidt alleen maar roddels "zeg"quote:
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
die site verspreidt alleen maar roddels "zeg"
ze beweerden ook dat martine hafkamp terug zou komen voor de cliff, en das ook niet waar.
denk nou eens logisch na man. Linda was helemaal niet eens een vriendin van Laura, dus waarom zou ze terugkomen alleen voor laura.
Je hoeft geen vriendin van Laura te zijn om terug te komen.Ik weet ook niet of ik alles kan geloven,maar er zit vast wel een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
die site verspreidt alleen maar roddels "zeg"
ze beweerden ook dat martine hafkamp terug zou komen voor de cliff, en das ook niet waar.
denk nou eens logisch na man. Linda was helemaal niet eens een vriendin van Laura, dus waarom zou ze terugkomen alleen voor laura.
ik ook, maar GTST zit in zo'n dip dat ik me niet kan voorstellen dat het leuk gaat worden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.Ik ben trouwens benieuwd naar de gijzeling.
Tis iig wel een verbetering met wat het nu is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef digispeed het volgende:
nou ik heb t al gezien, die geizeling word erg suf maandag !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |