Gisteren had Isabella de clifquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja idd,twee avonden achter elkaar de cliff!

Isabella is ook weinig soeps, Amy komt natuurlijk nét op tijd voor Isabella, maar dan is ze alweer geflipt en verdrinkt zichzelf met Amy ofzo. Mooie exitquote:

Nee als Victoria er uit zal gaan zal ze niet dood gaan Ik denk eerder als Fajah er uit zal gaan dat zij dood gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Isabella is ook weinig soeps, Amy komt natuurlijk nét op tijd voor Isabella, maar dan is ze alweer geflipt en verdrinkt zichzelf met Amy ofzo. Mooie exit![]()

Bezweken onder haar grote borstenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee als Victoria er uit zal gaan zal ze niet dood gaan Ik denk eerder als Fajah er uit zal gaan dat zij dood gaat.

Fajah redt in ieder geval de bruiloft, want die foto`s zijn op het web uitgelekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee als Victoria er uit zal gaan zal ze niet dood gaan Ik denk eerder als Fajah er uit zal gaan dat zij dood gaat.

Link??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Fajah redt in ieder geval de bruiloft, want die foto`s zijn op het web uitgelekt.![]()

quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:37 schreef Orginial het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEWELDIG
Friends don't let friends remain beardless...

bull shitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Fajah redt in ieder geval de bruiloft, want die foto`s zijn op het web uitgelekt.![]()

Ik vond het ook wel een leuke aflevering en idd er gebeurde niet veel,maar toch vond ik het leuk.Vooral Dorothea in haar pakjequote:Op woensdag 30 maart 2005 11:53 schreef Taurus het volgende:
Ik vond 't eindelijk weer eens 'n leuke aflevering.. Er gebeurde misschien niet veel, maar er zit eindelijk weer wat leuks aan te komen volgens mij.. Het was een 'jonge' aflevering, lekker veel jonge mensen. Zeker dat klasje met Bing gaat wel lachen worden denk ik..
En voor 't echte spannende werk moeten Ludo en Nick maar es wat gaan doen.. En dan Stefano ook op 't slechte pad, daar pleit ik nog steeds voor..![]()

Mee eensquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:57 schreef Dizer het volgende:
Tijd weer voor een Top3 favo users van dit moment!
1. Nick van der Hijde-Sanders
2. Bing
3. Charlie Fisher

Charlie?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:57 schreef Dizer het volgende:
Tijd weer voor een Top3 favo users van dit moment!
1. Nick van der Hijde-Sanders
2. Bing
3. Charlie Fisher

Maar niet door mij, Morris is okayquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:02 schreef Frey het volgende:
Mijn huidige top 3 is:
1. Ludo (wie anders?)
2. Nick (weer verbeterd de laatste tijd)
3. Morris (ik word waarschijnlijk voor gek verklaard, vooral door Orginial)

Ludo op 1quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:18 schreef Nano het volgende:
Mijn top 3 op dit moment:
1 Ludo
2 Nick
3 Isabella

Amy, al denkt Isabella dat het Tara isquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:25 schreef bl0emetjE het volgende:
ik heb gisteren de tweede helft gemist en nu net de eerste helft... wie is dat babytje bij isabella? En wat is er allemaal nog meer aan de hand??

Verwarrend voor dat kind.De ene keer wordt ze Tara genoemd en straks moet ze weer helemaal wennen dat mensen Amy naar haar roepen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Amy, al denkt Isabella dat het Tara is

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Orginial op 31-03-2005 14:21:42 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef shiNinG_staR het volgende:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Volgens mij niet, het zal wel zijn dat zijn hartslag rustiger wordt ofzo...quote:

Ben benieuwd vanwaar ineens die 'ommezwaai'.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:15 schreef Frey het volgende:
Sanders aan de macht, juist zoals het hoort![]()

Ik vind Suzanne nu eigenlijk nog wel een beetje zo'n bijpersoon.Ik hoop dat ze snel wat meer met iedereen te maken krijgt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben benieuwd vanwaar ineens die 'ommezwaai'.![]()

quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef Orginial het volgende:Hehe,was te verwachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |