Wie was dat danquote:Op maandag 28 maart 2005 14:46 schreef Orginial het volgende:
En RTL NL heeft het bekend gemaakt: Ingeborg Wieten keert als een vast personage terug in GTST.
weer een roddel , als je goed de forums leest staat er het volgende :quote:Op maandag 28 maart 2005 14:46 schreef Orginial het volgende:
En RTL NL heeft het bekend gemaakt: Ingeborg Wieten keert als een vast personage terug in GTST.
Ja dan is Guusje zeker ook gelijk een nieuw personagequote:Op maandag 28 maart 2005 14:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat ik er nu pas op kom! Zij heeft een zoontje, en dat is natuurlijk een van die newbies.![]()
Ludo krijgt alle lijntjes.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:25 schreef Nano het volgende:
Valerie heeft van die momenten dat ik ook vind dat ze beter op kan rotten en Ludo lijkt een uitgemolken personage,maar op zich is Ludo natuurlijk wel meestal de gangmaker.
Dat is wel waar,maar Ludo is natuurlijk wel een leuk personage en ook het geschikte personage voor al die verhaallijnen.quote:
Dat is waar. Ik zag daarnet het oude huis van Ludo, daar zag je altijd een bank.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is wel waar,maar Ludo is natuurlijk wel een leuk personage en ook het geschikte personage voor al die verhaallijnen.
Dat viel me ook op.Morris was ineens weg.Daarvoor is weinig gebeurt.Robert deed net of hij dacht dat het een grapje was,maar George zei dat hij het meende en toen moest Robert het er eerst over hebben met Barbara en de kinderen.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:18 schreef Orginial het volgende:
Ik heb het begin gemist. Ik zag het pas toen die George zei tegen Robert: "Denk erover na.."
Wat is er daarvoor nog gebeurd en waar was Morris ineens?
Oh,dat kan ik me niet meer herinneren.Ik dacht dat hij nog steeds op de achtergrond stond.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef Frey het volgende:
Morris ging aan het eind van de vorige aflevering al weg![]()
Ja dat vind ik eigenlijk ook best raar.Maar op zich kan ik het wel begrijpen dat ze willen dat het sperma "nuttig" wordt besteed.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
Best raar... iedere gek kan gewooon een kind krijgen.. maar bij de spermabank doen ze zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,maar of ze het gaat zeggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:04 schreef Taurus het volgende:
Hoe eindigde het nou ook alweer?Dat Isabella moest zeggen dat ze opgenomen was?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:37 schreef Orginial het volgende:Als Frey met een gerucht komt, dan klopt het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dit wordt echt cool
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als barman Anton dit flikt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Als Frey met een gerucht komt, dan klopt het ook![]()
Maar dit wordt echt cool![]()
allebeiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:39 schreef Beach het volgende:
Anton is toch die latente homo? Of was dat Marcel![]()
Als het goed is, heeft Morris nog die enorme schuld bij Valerie, waarvoor hij toen als barman werkte.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Geert Hoes,dat was één van de betere barmannen
Die is afgelost hoor. En Geert Hoes is papa geworden van Robijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Morris nog die enorme schuld bij Valerie, waarvoor hij toen als barman werkte.
Dát is jong??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die is afgelost hoor. En Geert Hoes is papa geworden van Robijn![]()
Die was nog niet afgelost. Morris moest toen daarom bij A&A werken. Maar toen die daar ontslag nam was hij opeens niks meer schuldig aan Valerie.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Joaaa
Wist je niet dat Manuela zwanger was?
Zijn vriendin!quote:
quote:Geert Hoes vader geworden
De acteur en zijn vriendin Manuela zijn vrijdag de trotste ouders geworden van een zoon 'Robijn Tiamo Hoes'.
Zowel moeder als zoon maken het uitstekend. Geert Hoes is momenteel te zien in het succesvolle BNN-programma Costa. Daarnaast heeft hij net de opnames voor de korte film ‘In Coma’ afgerond en lopen er diverse audities voor nieuwe acteer- en presenteerprojecten. Geert Hoes begon zijn acteercarrière in de dagelijkse soap Goede Tijden, Slechte Tijden waar hij de rol van ‘Morris’ vertolkte.
Bron: NoordzeeFM
Ja idd,twee avonden achter elkaar de cliff!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Orginial het volgende:
Waarom krijgt dat duffe Auntie Annie - gedoe al de cliffs?![]()
Vind 't echt weer een kutlijn ... slaat nergens opquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Orginial het volgende:
Waarom krijgt dat duffe Auntie Annie - gedoe al de cliffs?![]()
Inderdaad. GTST is gewoon ronduit klote op het moment.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind 't echt weer een kutlijn ... slaat nergens op![]()
Maar de gijzeling komt dichterbijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad. GTST is gewoon ronduit klote op het moment.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |