quote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic verder niet gebruiken voor slowchatten.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[24 uurs (naam ) topic] Noca !!
die mag wel dicht
een zogenaamd posikoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:53 schreef golfer het volgende:
ff sticky gezet.
En leuk...spreekkoren VOOR de mods en niet tegen.
Idd en gooi het topic van die kakkerlak maar dicht.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd en gooi het topic van die kakkerlak maar dicht.
Aangepast.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:05 schreef Cart_man het volgende:
Hallo vrienden, kan 1 van jullie de titel van deze topic Politie uit stadions om playoffs mogelijk te maken veranderen
geweert moet weg worden.![]()
Ik ken topics met duizend views, zonder 1 verder post er in, dus views zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik met die fictieve regels het is nergens vastgelegd en bureaucratie had je dacht ik ook een hekel aan.
Dit is een wedstrijd van de nummer één van Nederland drie dagen voor de topper tegen Ajax tegen een club in vorm. Er is verder geen voetbal op tv, geen wedstrijd in de competitie.
Wat is het nut van dit slotje ? Het stond niemand in de weg en had al 150 views voordat de wedstrijd begon.
Ik hoop nu maar op een bloedeloze 0-0.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
daarom onterf ik je, bied ik je nooit meer een drankje aan en blok je op MSN.
Dan zien wij graag op zijn minst 10 voorbeelden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken topics met duizend views, zonder 1 verder post er in, dus views zegt niet zoveel.
HCE Liveverslagen - 46quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zien wij graag op zijn minst 10 voorbeelden.
Op misterieuze wijze staat dat er alquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Beste Moddies. Wil een van jullie even Hools in Hools gooien, alvast bedankt!
Het voetbalcafé # 595 Alle probleemgevallen bij elkaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Op misterieuze wijze staat dat er al
niet alleen qua posts, k was ook een fractie eerderquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het voetbalcafé # 595 Alle probleemgevallen bij elkaar
Vaduz bedoelde dit topic, maar dat kan gezien het aantal posts in het andere wel dicht lijkt me
oja, jij had geen hools, k kwam terug in VBL na t posten van mn Hools en toen stond er nergens een Hools, dus ben ik ervan uitgegaan dat k de eerste was. MAarja k was sowieso de eerste Hoolsquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Serieus? Ik dacht dat ik iets eerder was.
oke bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[Champions League] De kwart finales - deel 2 daar mag een slot aan
[Champions League] De Kwartfinales deel 2 daar mag deel 2 in de TT
Je kunt hem niet helemaal weghalen aangezien ik je gequote hebquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok. Dan haal ik die van mij hier ook weg.
Mitt vroeg me gisteren nog of langs de lijn iedere avond is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn het er 3?Dan kan er best 1 weg idd
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mitt vroeg me gisteren nog of langs de lijn iedere avond is.
Net zoiets als een mod van POL die vraagt of het journaal altijd om 20.00 uur begint.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:33 schreef DutchGooner het volgende:
Je kunt hem niet helemaal weghalen aangezien ik je gequote heb
Maar goed,dat zal die irritante golfer dan wel weer doen
Nope,dat gaan we zondag pas doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
ga jij eens gauw je verjaardag vieren?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef superjoden het volgende:
Eendje is een beetje overactief geweest door een uefa cup kwartfinale topic te openen
[Uefa Cup] 1/16 Finales deze kan dan wel dicht lijkt me
Topictitel aangepast naar beste zaterdag-amateuclubs, zodat ie gewoon open kan blijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Kan hier een slotje op. Dacht de top 50 van Nederland te hebben maar het is alleen zaterdag voetbal
De beste zaterdag-amateurvoetbalclubs van Nederland ooit.
Verbeterd.quote:
Ook dat is aangepast.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Of je voor tong Steau / Vilarreal tegen AZ kan aanpassen naar Steaua / Villarreal
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Tong, je zei het zelf nog in het topic.
achterhaald.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
dit is het goede topic![]()
Ajax - PSV deel 2 AJAAX!
Deel 3 graag
Zakt vanzelf wel weg of wordt volgepost als laatste deel.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:15 schreef JaWi het volgende:
Ajax - PSV: Deel 7, de gifbeker gaat leeg.
Mag wat mij betreft wel dicht.
Er is vanaf het begin gejankt om een slotje, dat heb ik al die tijd tegengehouden omdat ik vond dat er, zolang er iets na te praten was over die wedstrijd, die gifbeker best helemaal mocht worden leeggedronken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
Ajax - PSV: Deel 7, de gifbeker gaat leeg.
ten eerste belachelijk slotje maarja t zal wel te pijnlijk worden
ten twee nu kan kan k niet meer op die post reageren
Gelukkig maar. Ik zou niet willen dat je er een trauma aan over zou houden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:jammer dat die andere over Lyon verder gingen, k melde t alleen omdat t nav de wedstrijd was. maargoed k denk dat k er wel overheen kom
Welja.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
Fok Voetbalquiz # 95: Predators liggen op de loer
moet "predators" zijn, kan iemand dat wijzigen, please ?
ja hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 16:20 schreef appelsientje het volgende:
Het Officiële PSVtopic #73 We love you Phillip... Cocu
willen jullie misschien er
Het Officiële PSV-Topic #73 We love you Phillip... Cocu
van maken
Bij mijn weten is geen apart topic voor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Is er een topic over contracten die wel en niet verlengd worden, aangezien dat nu de periode is en het wat lastig is om dat per club apart te gaan doen?
Prima.Je hebt het al gedaan zie ik: [Centraal] Contractenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Er zijn er nu erg veel, omdat dat nieuwe regels zijn. Dus misschien aardig om een topic aan te maken?
Alstuquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
was er niet ergens een topic in de zin van "welke wedstrijd ga jij bezoeken"?
dank je Bosquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alstu
[Centraal]Welke wedstrijd ga je bezoeken?
idd anders wordt t dadelijk een zwaaitopicquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze kan nog dicht trouwens: Family name deeltje 2
Nee, er zijn diverse WK-2006topics, bijvoorbeeld per kwalificatiegroep een topic waarin je nieuwtjes over de landen in die groep kwijt kunt.quote:Op zondag 3 april 2005 17:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Golfer, bestaat er al een centraal WK 2006 topic waarin alles besproken kan worden?
Heb hem in het sticky-topic bij de PSV-linkjes gezet.quote:Op maandag 4 april 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
voor in het sticky topic met handige links een site met allerhande PSV stats: http://psvstats.punt.nl/
Nee hoor, maar dit werd al besproken in het Ajax-topic.quote:Op maandag 4 april 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom op slot golfer ?
"Van Eijden weg bij Ajax"
Dit is toch een voetbalforum.
Moet nu perse alles centraal ?
Ja en ?quote:Op maandag 4 april 2005 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit werd al besproken in het Ajax-topic.
quote:
quote:
dit vind ik dus gewoon schandaligquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
We hebben al jaren de policy dat er alleen voor de topwedstrijden aparte topics komen.
Maar goed, uit pure hufterigheid laat ik deze een keer open en hoop ik dat Vitesse met 0-6 wint.
dit betekent dus geen vrijbrief om in het vervolg voor elke onderlinge boerenpummelwedstrijd uit de HCE aparte topics te openen.
daar zijn PI voorquote:Op woensdag 6 april 2005 13:34 schreef golfer het volgende:
Wat een kutmod is het toch.
Hoe haalt ie het in zijn hoofd een grapje te maken.
Done.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:56 schreef JPM01 het volgende:
modjes,
kunnen jullie de openingspost van dit Voetballende VBL-ers, deel 5 topic even kunnen copy/pasten in Voetballende VBL-ers deel 6 deze topic
alles wat in in de [ code ] [/ code ] staat
dank u![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef Cruoninga het volgende:
Even een speciaal verzoekje.
Als derde google-hit op 'Grafton Holband' krijg je een oude post van mij:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=grafton+holband&meta=
Nou kreeg ik naar aanleiding van die post de dochter van Holband op msn. Vrij jong meisje volgens mij, die heel beleefd zei dat ze dat nogal vervelend vond om over haar vader te lezen en of ik het misschien weg kan halen. Schijnt nogal gevoelig te liggen. Best lullig opzich, begrijp wel dat ze dat vervelend vindt. Maar ja, weghalen kan ik het al niet meer, maar daar hebben we dan dus mods voorDus bij deze....
Het topic:
Voetballers en hun scharrels
Erg ongebruikelijk om posts ten faveure van niet-fokkers te verwijderen, maar ik heb het maar voor je gedaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef Cruoninga het volgende:
Even een speciaal verzoekje.
Als derde google-hit op 'Grafton Holband' krijg je een oude post van mij:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=grafton+holband&meta=
Nou kreeg ik naar aanleiding van die post de dochter van Holband op msn. Vrij jong meisje volgens mij, die heel beleefd zei dat ze dat nogal vervelend vond om over haar vader te lezen en of ik het misschien weg kan halen. Schijnt nogal gevoelig te liggen. Best lullig opzich, begrijp wel dat ze dat vervelend vindt. Maar ja, weghalen kan ik het al niet meer, maar daar hebben we dan dus mods voorDus bij deze....
Het topic:
Voetballers en hun scharrels
Hiervan mag er dus ook een dicht, dunkt mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
Aan jullie de keuze.
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse...
[Derby] AJAX-AZ 10-04-05 De kraker in Noord-Holland
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
Aan jullie de keuze.
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse...
[Derby] AJAX-AZ 10-04-05 De kraker in Noord-Holland
Ook opgelost.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
En als we dan toch bezig zijn:
Het grote Hedwiges Maduro topic. is geopend terwijl Het grote Maduro (de International) topic #2 er al was.
moet er nou voor zo'n boerenpumpelwedstrijd een appart topic geopend worden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:14 schreef rubbereend het volgende:
moet er nou voor zo'n boerenpumpelwedstrijd een appart topic geopend worden?
Primaquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling het met de moderating eens te zijn, houd ze aub een beetje SCHerp!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzen.
Ach gossie toch...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand wenst mij dood...
HCE Liveverslagen - 48
Ik neem aan dat je die graftak bedoelt die zo lollig is?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
Voetbalfoto onderschriftcompetitie
mag de rommel hier weg, dat houdt t een stuk overzichtelijker.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die graftak bedoelt die zo lollig is?
If so, weg ermee.
Modjes zijn wel traag trouwens.
Opgeschoond.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
mag de rommel hier weg, dat houdt t een stuk overzichtelijker.
Hey hey, wat meer respect graagquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]kom jij tegenwoordog ook al smorgens de wannabe mod uithangen?
Het initiatief van Voetbalzone staat geheel los van Fok! en heeft, behalve dat men ook een paar users van Fok! benaderd heeft, verder niets met Fok! te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voetbalzone scout experts via Fok
Slotje aldaar slaat weer helemaal nergens op Golfer. We kunnen het zo toch mooi onderling oplossen? Hoeft iedereen ook niet apart naar Voetbalzone te mailen.
Is het niet leuk voor anderen te weten, dat users van Fok hiervoor gevraagd worden? Ik zou bijvoorbeeld ook graag willen weten, wie er allemaal gevraagd zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
Het heeft toch niks met VBL te maken?
Ok, als jij 't zegt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het initiatief van Voetbalzone staat geheel los van Fok! en heeft, behalve dat men ook een paar users van Fok! benaderd heeft, verder niets met Fok! te maken.
Fok! heeft op geen enkele wijze invloed gehad op de enquete en op de door hun, via de FA's, benaderde users.
Geen discussie-onderwerp verder dus.
Vandaar het slotje.
ik denk de vaste kernquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld ook graag willen weten, wie er allemaal gevraagd zijn.
quote:
Niet echt, voetbalzonequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Proef ik hier een lichte verontwaardiging?
Titel aangepast.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
Is het geen idee om de TT even aan te passen voor de wedstrijd van vanavond?
Dan hoeft er geen nieuw topic voor te worden geopend.
[CL-Kwartfinale] Inter Milaan-AC Milan
Nergens, want Fok! heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar waar kan er dan op fok over gediscussieerd worden?
Misschien dat de benaderde mensen (ook van buiten Fok!) om daar dan op Voetbalzone de ruimte voor krijgen?quote:Ik zou bijvoorbeeld graag met andere benaderde users wat talenten door willen nemen. En zoals ik net al zei, ben ik benieuwd wie er geselecteerd is, plus waarom.
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.quote:Ik ben namelijk geneigd me nogal vereerd te voelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.
Op grond waarvan denk jij dat er geselecteerd is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.
Geen idee, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Op grond waarvan denk jij dat er geselecteerd is.
Dat slaat ook weer totaal nergens op. Het is namelijk gewoon voetbal-gerelateerd en er kan genoeg over gediscussieerd worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nergens, want Fok! heeft er niets mee te maken.
Moet ie zelf maar bekend maken. Is niet aan ons.quote:
Je had die vraag al gesteld:quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand bezwaar als ik een centraal algemeen WK 2006 topic open? Volgens mij is er wel vraag naar.
Die discussie over talenten kan trouwens prima hier:quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat slaat ook weer totaal nergens op. Het is namelijk gewoon voetbal-gerelateerd en er kan genoeg over gediscussieerd worden.
Dat besef ik, maar ik weet nog steeds niet of het topic gesloten zal worden zodra ik er een open.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had die vraag al gesteld:
[FB] #16 Spreekkoren voor de mods!
Open het maar hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat besef ik, maar ik weet nog steeds niet of het topic gesloten zal worden zodra ik er een open.
Ik wil niet nog een jaar wachten voordat ik iets kan melden en ik kan niet alles kwijt in de landentopics aangezien nieuwtjes of vragen niet altijd specifiek over landen gaat, maar meer over de organisatie, evenementen rondom het WK en voorkeuren van users.
Daarbij is zo'n algemeen topic wat overzichtelijker dan steeds tussen al die landentopics te moeten surfen.
Natuurlijk zijn het voornamelijk postopktiktopics, maar daar is ,net als een onzintopicreeks als Hools, blijkbaar nou eenmaal behoefte aan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:50 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet niet of ik tegen het zere been van een aantal users ga schoppen, maar ik vind het aantal woordspelletjestopics een beetje de pan uit reizen. Ik zit hier op een vblforum en niet op een spelletjesforum.
van de 20 hotste topics zijn er dus 5 (!!!) spelletjes... ik vind het persoonlijk maar postopkriktopics en weinig met VBL te maken hebben.
Enschede in undercast veranderd. Rest gewoon zo gelaten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:52 schreef MaxPower het volgende:
En nu ik toch bezig ben...
[Centraal] FC TWENTE Enschede, deel 7
hoeft niet in CAPS lijkt me.
Uiteraard is er behoefte aan. Ik post er zelf ook af en toe in. Mijn enige bezwaar is dat het wat onoverzichtelijk tussen de 'serieuze' voetbaltopics staat. Daarom leek me een apart spelletjesforum me wel wat, maar daarvoor moet ik vermoedelijk bij het development team zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het voornamelijk postopktiktopics, maar daar is ,net als een onzintopicreeks als Hools, blijkbaar nou eenmaal behoefte aan.
Verder stoort het niemand en hoef je er niet in te posten als je geen zin hebt om daar aan mee te doen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:36 schreef MaxPower het volgende:
Daarom leek me een apart spelletjesforum me wel wat, maar daarvoor moet ik vermoedelijk bij het development team zijn.
Hoe moet Tong anders zijn 233 posts per dag halen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:50 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet niet of ik tegen het zere been van een aantal users ga schoppen, maar ik vind het aantal woordspelletjestopics een beetje de pan uit reizen. Ik zit hier op een vblforum en niet op een spelletjesforum.
voorbeelden uit de 20 bovenaanstaande topics:
Het grote VBL-Associatietopic # 26.
Het Fok-VBL Dilemma-Topic # 7 Juan Lozano of Enzo Scifo ?
Family Name deel#2
De Grote VBL-Kwis deeltje 99. Nog één te gaan
van de 20 hotste topics zijn er dus 5 (!!!) spelletjes... ik vind het persoonlijk maar postopkriktopics en weinig met VBL te maken hebben. Is het geen idee om een apart subforum op Fok te openen met dit soort onzin?
In ONZ ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe moet Tong anders zijn 233 posts per dag halen?
Eindelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:02 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Nominaties!
Deze mag dicht
Met 100 posts?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:02 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord topic #71 We gaan ten onder bij AJAX
deze kan dicht
Gaan we het over kwalitatieve posts en Feyenoord hebbenquote:
je zou bijna denken dat je blauw bentquote:Op donderdag 14 april 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gaan we het over kwalitatieve posts en Feyenoord hebben?
Je kan vragen of ze de titel aanpassen, maar dicht zal die niet gaan.
Ik zou een goede zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat je blauw bent
Ben weliswaar geen muts, maar ze zijn dicht.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:36 schreef zjroentje het volgende:
Muts, gooi deze eens dicht!
Het Grote Feyenoord topic #71: JHK
Het grote feyenooit topic #71: vol met superjoden
dank uquote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben weliswaar geen muts, maar ze zijn dicht.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
De 800.000 posts voorbij *)
dat topic verdient een aangepaste titel
ik zag het inderdaad: Meer nieuws "belangrijk voetbalnieuws zondag Ned 2 19.55 u"quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Het is een reclame voor Versatel, die in een ADSL pakket voor 40 euro ook alle eredivisie wedstrijden (achter een decoder) aan bieden. Niets bijzonders.
Eens!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef golfer het volgende:
ik zag het inderdaad: Meer nieuws "belangrijk voetbalnieuws zondag Ned 2 19.55 u"
Geen topic waard dus.
vanaf volgend seizoen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil hier geen apart topic voor aanmaken dus vraag ik het hier
Hoe zit het nu met die domme play-offs ?
Is al iets zeker of zijn ze nog aan het onderhandelen ?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
[..]
vanaf volgend seizoen als ik het goed heb.
Beetje VBL-mod zou het toch wel zeker moeten weten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
Dus dat is zekerquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Meerdere zelfs, maar meest recente is deze Politie weg uit stadions om playoffs mogelijk te makenquote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef rubbereend het volgende:
er is trouwens wel een topic over de play offs
Kan die nu niet even open dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:59 schreef Arcee het volgende:
Zondag 19:55 uur op Nederland 2: groot voetbalnieuws.
Laat nou ff open, golfer. Zo wordt het aangekondigd op de TV steeds. Leuk om even mee te anticiperen tot die tijd.
Of je leest even verder?quote:Op zondag 17 april 2005 17:55 schreef pfaf het volgende:
Kan die nu niet even open dan?
Vrij kinderachtig dat dit topic niet open mocht blijven. Wat kan dat nu voor kwaad?
Inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ziet er wel grappig uit moet ik zeggen.
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben benieuwd wat de redenen zijn en hoe je een oud topic over voetbalgeweld op moet sporen zonder werkende search-functie.
Maar werkt zeker ook niet optimaal, dus ik heb het topic van DAM maar weer geopend.quote:Op zondag 17 april 2005 23:45 schreef VoreG het volgende:
google.fok.nl is een goede search
Weet ik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Ik open hem wel weer. Want zonder goed werkende zoek-functie zijn al die discussies die er al over zijn lastig te vinden.
én dat heeft niks met VBL te makenquote:Op maandag 18 april 2005 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Huilie
Je leest gewoon slecht. Je bent in NWS niet voor niets gebanned, dat je daar eens een wijze les uit trekt.
Wel met zijn manier van discussie voeren..... en dat slaat weer op VBL, want ook hier slaat hij de plank voortdurend mis.quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 12:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wel met zijn manier van discussie voeren..... en dat slaat weer op VBL, want ook hier slaat hij de plank voortdurend mis.
quote:Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef just me het volgende:
heren graag een beetje respect voor elkaars mening !
Probeer nou maar ontopic te blijven in plaats van mij direct af te serveren. Het is zo goedkoop en flauw en je valt de andere users er mee lastig.quote:Op maandag 18 april 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een mening en de manier van discussie voeren zijn twee totaal verschillende dingen, die losstaan van elkaar.
Wie a zegt moet b zeggen. Ik speelde niet op de man in dat topic, laat maar zien.quote:Op maandag 18 april 2005 16:29 schreef aldostuta het volgende:
Misschien zegt het wel iets dat iedereen erop reageert?
Jullie spelen beiden op de persoon in dat topic. Beetje raar om dan hier te gaan klagen lijkt mij..
En dit is het laatste wat ik er hier over zeg.
Begin daar eens mee, meneer-boter-op-je-hoofd.quote:Maar ik zal het wel niet meer melden als zich iets dergelijks voordoet
Ik heb dat topic aandachtig gevolgd en postte er vanochtend vroeg al in en reageerde gewoon op een lijntje in die discussie en ik begreep de discussie volkomen. Jij trachtte me buiten spel te zetten en toen je daar een vervolg aan gaf, heb ik dat hier even gemeld. Dat geneuzel over NWS heeft er niets mee te maken, daar heb ik gewoon iemand flink verrot gescholden die het in mijn ogen verdiende en daarvoor ben ik terecht geband.quote:Op maandag 18 april 2005 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Overigens bleek uit de betreffende post van jou duidelijk dat je het voorgaande niet hebt gelezen of niet hebt begrepen. Vandaar dat jouw post, geheel volgens traditie, kant noch wal raakt. Zo kent men je al in NWS, hier nu ook kennelijk.
Bquote:Op maandag 18 april 2005 16:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie a zegt moet b zeggen. Ik speelde niet op de man in dat topic, laat maar zien.
valt dat alles niet onder feedback aan elkaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:15 schreef golfer het volgende:
Deze FB-discussie dus maar afsluiten?
En vrolijk verder met echte FB voor de mods hier?
Ik raak hier erg door geirriteerd golfer. Ik geef serieuze feedback en vind het niet netjes dat je dat af doet met kleutergedrag en 'onecht'.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:15 schreef golfer het volgende:
Deze FB-discussie dus maar afsluiten?
En vrolijk verder met echte FB voor de mods hier?
we kunnen ook ff de uitslag van de licentiecommissie afwachtenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Omniworld stelt profplan een jaartje uit kan de titel daarvan verandert worden in iets met dat ze de licentie hebben?
Lijkt mij ook het beste. Zodra het definitief is verander ik de topictitel wel even.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen ook ff de uitslag van de licentiecommissie afwachten
misschien klopt de titel gewoon nog, dat zou wel bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:22 schreef Suijk het volgende:
Het kan natuurlijk ook, zoals CMT in dat topic zegt, het centrale Omniworld topic worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:22 schreef Suijk het volgende:
Het kan natuurlijk ook, zoals CMT in dat topic zegt, het centrale Omniworld topic worden.
Heb dit keer, bij wijze van uitzondering, voor het meest actuele topic gekozen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[1/2de finale Amstel-cup] Willem ll - AJAX was eerder dan [1/2de finale Amstel-cup] Willem II - Ajax
gelul.. als tong hem geopend had was ie ook op slot gegaan!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
Als bijvoorbeeld tong80 em had geopend was het allemaal leuk geweest, nu is het bagger.
![]()
mwah....quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
gelul.. als tong hem geopend had was ie ook op slot gegaan!
Is dicht.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef DutchGooner het volgende:
[centraal] Arsenal, zelfs niet de beste van Londen mag dicht
Veranderd.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
Kan de topic titel [CL-halve finale] PSV - AC Milan
verandert worden in
[CL-halve finale] PSV - AC Milan
dank
tong had op z'n minst nog de moeite genomen om minimaal 1 letter in de OP te plaatsen (en dequote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is Het grote "Edwin de Graaf-uithuiltopic" dicht?Ik vond em wel aardig eigenlijk...
Als bijvoorbeeld tong80 em had geopend was het allemaal leuk geweest, nu is het bagger.
![]()
Wat ben jij een klikspaan Sloggiboyquote:Op donderdag 21 april 2005 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[1/2 finale Amstel Cup]Feyenoord - PSV: Napraattopic - #6
Stephan1986 is puberaal bezig
Nutteloze feitjes opsomtopic.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er non aan mijn topic?
Wat voor discusssie wil jij dan voeren over het opgesomde feit dat die of die speler een penalty in 1968 of 1976 of 2002 heeft genomen of dat die of die keeper een penalty al dan niet gestopt heeft?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
waarom is een opsomtopic nutteloos?
Er kan ook gewoon over gepraat worden
Bovenaan de topiclist in VBL te vinden:quote:Op donderdag 21 april 2005 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
waar?
Ik heb het al aangepast, zoals je zag.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:15 schreef VoreG het volgende:
[centraal] Arsenal-topic, #6
Hij leert het niet echt
Ik voelde me inderdaad wat overbodigquote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het al aangepast, zoals je zag.
ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mag deze sticky Golfer?
Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topic
Ik verwacht een hoop animo.
Bedankt voor het doorgeven.quote:
Heb hem even proberen uit te leggen wat de spelregels zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef AirRaid het volgende:
edje34 zit weer foto's te posten in het foto onderschifttopic waar je totaal nix aan hebt
Jij doet echt alles om aan de 300+ posts per dag te komen is het niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:17 schreef JaWi het volgende:
Te gek.
Nou, dat is me in ruim 2 jaar Fok 3 keer overkomen. Dus, ik denk het nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij doet echt alles om aan de 300+ posts per dag te komen is het niet?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij doet echt alles om aan de 300+ posts per dag te komen is het niet?
Verwijderd, evenals de reakties daar weer op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef Cart_man het volgende:
Ik word een beetje moe van Ed34 met zijn plaatjes...kunnen die niet uit de Feijenoordtopic verwijderd
Staan al 208 posts in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
Het officiële PSV-Topic #81 - Op naar de landstitel
Kan dat veranderd worden in Het officiële PSV-Topic #81 - Landskampioen 2005!
(dit ook in overleg met Bos81 ) maar hij's er niet... en tja lijkt me toch logisch ?
is goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Staan al 208 posts in.
Als het topic net geopend was had ik het voor je veranderd.
Nu is ie op 92 posts na al vol.
Lijkt mij dat jullie zelf het volgende PSV-topic een toepasselijke titel gaan geven?
gefeliciteerd trouwens
just me is vast niet te beroerd om dit topic van een passende naam te gaan voorzienquote:Op zondag 24 april 2005 02:50 schreef rubbereend het volgende:k kan me herrinneren dat dit topic vorig jaar na de landstitel van ajax werd omgedoopt in een felicitatietopic.......
* just me moet als de sodemieter naar Concordia toe!quote:Op zondag 24 april 2005 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
just me is vast niet te beroerd om dit topic van een passende naam te gaan voorzien
donequote:Op zondag 24 april 2005 12:16 schreef Dos37 het volgende:
kan een mod A.U.B.
www.twentefans.nl
bij fan site's van FC Twente neerzetten
Handige voetbal-linkjes!
dan doen we toch de volgende?quote:
thxquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 1
Kan dicht
ik volg je ff nietquote:Op zondag 24 april 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
beetje jammer hier, maargoed
Ik ook niet, dus het ligt w.s. niet aan ons.quote:
Leg het eens uit dan?quote:Op zondag 24 april 2005 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet?
ja dat kunnen we inderdaad stellenquote:Op zondag 24 april 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat het een beetje jammer is dat bepaalde mensen hier altijd aan het zeuren zijn.
Oh is dat hetgeen je bedoelde?quote:Op zondag 24 april 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
nou ja voor k van calimero gedrag wordt beticht even kort vooraf t gaat mij om t principe.
vorig was binnen 5 minuten na de titel van ajax hier t felicitatie topic, leuk enzo. Was jullie gegund enzo en werd meteen gezged nee dat zouden we voor PSV ook doen....... dus k denk k opper t vannacht even..... daarna is er stof op die post gekomen denk k. Voor de volledigheid nu hoeft t nie meer want dat is een beetje mosterd na de maaltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |