Inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ziet er wel grappig uit moet ik zeggen.
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben benieuwd wat de redenen zijn en hoe je een oud topic over voetbalgeweld op moet sporen zonder werkende search-functie.
Maar werkt zeker ook niet optimaal, dus ik heb het topic van DAM maar weer geopend.quote:Op zondag 17 april 2005 23:45 schreef VoreG het volgende:
google.fok.nl is een goede search
Weet ik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Ik open hem wel weer. Want zonder goed werkende zoek-functie zijn al die discussies die er al over zijn lastig te vinden.
én dat heeft niks met VBL te makenquote:Op maandag 18 april 2005 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Huilie
Je leest gewoon slecht. Je bent in NWS niet voor niets gebanned, dat je daar eens een wijze les uit trekt.
Wel met zijn manier van discussie voeren..... en dat slaat weer op VBL, want ook hier slaat hij de plank voortdurend mis.quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 12:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wel met zijn manier van discussie voeren..... en dat slaat weer op VBL, want ook hier slaat hij de plank voortdurend mis.
quote:Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef just me het volgende:
heren graag een beetje respect voor elkaars mening !
Probeer nou maar ontopic te blijven in plaats van mij direct af te serveren. Het is zo goedkoop en flauw en je valt de andere users er mee lastig.quote:Op maandag 18 april 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een mening en de manier van discussie voeren zijn twee totaal verschillende dingen, die losstaan van elkaar.
Wie a zegt moet b zeggen. Ik speelde niet op de man in dat topic, laat maar zien.quote:Op maandag 18 april 2005 16:29 schreef aldostuta het volgende:
Misschien zegt het wel iets dat iedereen erop reageert?
Jullie spelen beiden op de persoon in dat topic. Beetje raar om dan hier te gaan klagen lijkt mij..
En dit is het laatste wat ik er hier over zeg.
Begin daar eens mee, meneer-boter-op-je-hoofd.quote:Maar ik zal het wel niet meer melden als zich iets dergelijks voordoet
Ik heb dat topic aandachtig gevolgd en postte er vanochtend vroeg al in en reageerde gewoon op een lijntje in die discussie en ik begreep de discussie volkomen. Jij trachtte me buiten spel te zetten en toen je daar een vervolg aan gaf, heb ik dat hier even gemeld. Dat geneuzel over NWS heeft er niets mee te maken, daar heb ik gewoon iemand flink verrot gescholden die het in mijn ogen verdiende en daarvoor ben ik terecht geband.quote:Op maandag 18 april 2005 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Overigens bleek uit de betreffende post van jou duidelijk dat je het voorgaande niet hebt gelezen of niet hebt begrepen. Vandaar dat jouw post, geheel volgens traditie, kant noch wal raakt. Zo kent men je al in NWS, hier nu ook kennelijk.
Bquote:Op maandag 18 april 2005 16:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie a zegt moet b zeggen. Ik speelde niet op de man in dat topic, laat maar zien.
valt dat alles niet onder feedback aan elkaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:15 schreef golfer het volgende:
Deze FB-discussie dus maar afsluiten?
En vrolijk verder met echte FB voor de mods hier?
Ik raak hier erg door geirriteerd golfer. Ik geef serieuze feedback en vind het niet netjes dat je dat af doet met kleutergedrag en 'onecht'.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:15 schreef golfer het volgende:
Deze FB-discussie dus maar afsluiten?
En vrolijk verder met echte FB voor de mods hier?
we kunnen ook ff de uitslag van de licentiecommissie afwachtenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Omniworld stelt profplan een jaartje uit kan de titel daarvan verandert worden in iets met dat ze de licentie hebben?
Lijkt mij ook het beste. Zodra het definitief is verander ik de topictitel wel even.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen ook ff de uitslag van de licentiecommissie afwachten
misschien klopt de titel gewoon nog, dat zou wel bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:22 schreef Suijk het volgende:
Het kan natuurlijk ook, zoals CMT in dat topic zegt, het centrale Omniworld topic worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:22 schreef Suijk het volgende:
Het kan natuurlijk ook, zoals CMT in dat topic zegt, het centrale Omniworld topic worden.
Heb dit keer, bij wijze van uitzondering, voor het meest actuele topic gekozen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[1/2de finale Amstel-cup] Willem ll - AJAX was eerder dan [1/2de finale Amstel-cup] Willem II - Ajax
gelul.. als tong hem geopend had was ie ook op slot gegaan!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
Als bijvoorbeeld tong80 em had geopend was het allemaal leuk geweest, nu is het bagger.
![]()
mwah....quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
gelul.. als tong hem geopend had was ie ook op slot gegaan!
Is dicht.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef DutchGooner het volgende:
[centraal] Arsenal, zelfs niet de beste van Londen mag dicht
Veranderd.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
Kan de topic titel [CL-halve finale] PSV - AC Milan
verandert worden in
[CL-halve finale] PSV - AC Milan
dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |