abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26317937
[quote]Op maandag 18 april 2005 11:15 schreef Noca het volgende:

[..]

Moeten ze idd ook wat aan doen, maar je kunt niet ontkennen dat het bij voetbal veel stelselmatiger is. Men spreekt zelfs met elkaar af om te gaan vechten, dat heeft toch geen ruk meer met voetbal te maken. Maar doordat die hersenloze lui het uit naam van hun club gaat doen wordt het wel met voetbal geassocieerd.
[/quote

Dat kan ik wel ontkennen. Ik ga elke week naar het voetballen en het is niet zo dat er elke week veel vechtpartijen plaatsvinden. Met het uitgaan is dat wel het geval. Daar wordt echt veel meer gevochten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 18 april 2005 @ 11:17:19 #202
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26317940
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als forensen 6 uur in een trein moeten wachten, dan wil ik dat nog weleens zien. Ik heb weleens een half uur in een trein gezeten die stilstond ergens tussen A'dam en Utrecht en toen waren er al mensen pogingen aan het wagen om deuren kapot te trappen, noodremmen te vernielen en later liepen er nogal wat mensen over het spoor.
Ben blij dat ik daar dan niet met de trein hoef te reizen. Vorige week nog een vertraging van 2uur van Zwolle naar Groningen. Ik heb niemand iets zien slopen, zelfs niet toen de eerste trein propvol zat en veel mensen nog langer moesten wachten op een volgende.
pi_26317959
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:17 schreef Noca het volgende:

[..]

Ben blij dat ik daar dan niet met de trein hoef te reizen. Vorige week nog een vertraging van 2uur van Zwolle naar Groningen. Ik heb niemand iets zien slopen, zelfs niet toen de eerste trein propvol zat en veel mensen nog langer moesten wachten op een volgende.
Amsterdam - Lelystad, ook al zo'n lijntje waar controleurs nauwelijks nog hun gezicht durven te laten zien.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 18 april 2005 @ 11:18:33 #204
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26317974
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat kan ik wel ontkennen. Ik ga elke week naar het voetballen en het is niet zo dat er elke week veel vechtpartijen plaatsvinden. Met het uitgaan is dat wel het geval. Daar wordt echt veel meer gevochten.
Bij het uitgaan loopt dan ook niet standaard een peleton beveiligingsmensen mee
  maandag 18 april 2005 @ 11:18:36 #205
111463 pikwik
slappe bak
pi_26317976
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:17 schreef Noca het volgende:

[..]

ik had een tijdje terug een springer
3 uur in de trein gezeten, niks gebeurd
  maandag 18 april 2005 @ 11:19:38 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26317997
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De problemen met lastige jongeren of geweld in het uitgaansleven zijn vele malen groter dan de problemen met voetbalsupporters. Je kan echt gewoon veilig naar het voetballen gaan, terwijl het met uitgaan altijd wel uitloopt op een (bijna-)matpartij.
Ik weet niet waar jij uit gaat? En natuurlijk is 't zo dat er gevochten wordt in 't uitgaansleven, maar situaties zoals gisteren mogen evenmin voorkomen. Aan beiden moet wat worden gedaan.
  maandag 18 april 2005 @ 11:20:02 #207
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26318007
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Amsterdam - Lelystad, ook al zo'n lijntje waar controleurs nauwelijks nog hun gezicht durven te laten zien.
Maar dat ligt niet aan het feit dat men vertraging heeft, maar omdat het gewoon klaplopers zijn die niet willen betalen.

Wel erg makkelijk om de schuld bij de NS te leggen voor het slopen van een trein, dat gaat nergens over.
pi_26318044
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:19 schreef twi het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij uit gaat? En natuurlijk is 't zo dat er gevochten wordt in 't uitgaansleven, maar situaties zoals gisteren mogen evenmin voorkomen. Aan beiden moet wat worden gedaan.
Hoeveel doden zijn er gevallen bij voetbalrellen en hoeveel doden zijn er gevallen in het uitgaansleven de afgelopen jaren?

Alleen hier al zijn elk weekend tientallen knokpartijen in het uitgaansleven. Dat zal in steden als Amsterdam, Rotterdam of Den Haag vast nog wel meer en heftiger zijn.
pi_26318083
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:20 schreef Noca het volgende:

[..]

Maar dat ligt niet aan het feit dat men vertraging heeft, maar omdat het gewoon klaplopers zijn die niet willen betalen.

Wel erg makkelijk om de schuld bij de NS te leggen voor het slopen van een trein, dat gaat nergens over.
Het komt op hetzelfde neer. Irritatie over de NS. Ik zeg niet dat het dan goed is om een trein te slopen, maar laten we niet doen alsof het nooit voorkomt dan mensen hun agressie botvieren op medewerkers van een bedrijf als ze zich irriteren aan dat bedrijf.
  maandag 18 april 2005 @ 11:22:47 #210
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_26318087
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:19 schreef PLAE@ het volgende:

Wat is nou het hele probleem gisteren?
quote:
Eén van de Ajax-treinen is vernield.
Maakt het uit joh, treinstelletje naar de klote
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_26318381
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het komt op hetzelfde neer. Irritatie over de NS. Ik zeg niet dat het dan goed is om een trein te slopen, maar laten we niet doen alsof het nooit voorkomt dan mensen hun agressie botvieren op medewerkers van een bedrijf als ze zich irriteren aan dat bedrijf.
Wat heeft dat met deze voetbalrellen te maken?
pi_26318418
Anders lees je even heel het topic voordat je weer begint te blaten....
pi_26318442
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anders lees je even heel het topic voordat je weer begint te blaten....
Dat heb ik allang gedaan.

Er is geen enkele reden om een treintoestel te slopen, niet uit irritatie, niet omdat het eerder ook al gedaan is. Dus blijft mijn vraag staan.
pi_26318463
Kennelijk lukt het lezen niet zo goed, want je begrijpt het nog niet echt.
pi_26318643
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kennelijk lukt het lezen niet zo goed, want je begrijpt het nog niet echt.
Beter dan jou denk ik, met het verbloemd goed praten van dit soort acties. Probeer maar weer on-topic te gaan.
pi_26318704
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:12 schreef Stpan het volgende:
Als laatste, de supporters moeten vandalen weren? En de maatschappij moet criminelen gaan oppakken zeker. Ik ga niet aan een stijf van de coke staande beer van een vent vragen of hij alsjeblieft wil stoppen met het gooien van vuurwerk, ik heb liever dat hij dan vuurwerk op het veld gooit ipv hij het bij mij in m'n darmkanaal deponeert.
Dat snap ik maar toch is zelfregulering en onderlinge controle wel een gedeelte van de oplossing. Waarom is het geweld in sommige supporterskernen veel groter dan dat bij andere clubs. Waarom gebeurt er bij AZ en Heerenveen relatief zeer weinig. Oder andere omdat je goed de lul bent als je iets flikt, omdat je uitgekotst wordt door je eigen supporters. Bij sommige andere clubs heerst er vaak toch nog teveel een soort stoer sfeertje om heen.

Het gedonder komt vanuit de supporters, het begint niet bij de media, niet bij de politie en niet bij de besturen van de clubs.
pi_26318900
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Beter dan jou denk ik, met het verbloemd goed praten van dit soort acties. Probeer maar weer on-topic te gaan.
Jij beter beter eens proberen topics te lezen en te begrijpen voor je begint te blaten. In NWS en POL ben je ook weer eens gebanned omdat je topics niet leest en/of niet begrijpt en dan maar in het wilde weg users zwart loopt te maken.
pi_26318922
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij beter beter eens proberen topics te lezen en te begrijpen voor je begint te blaten. In NWS en POL ben je ook weer eens gebanned omdat je topics niet leest en/of niet begrijpt en dan maar in het wilde weg users zwart loopt te maken.
  maandag 18 april 2005 @ 12:01:09 #219
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26318971
Mensen met een steen in de hand nooit meer toelaten?
Die staan dan gewoon rondom het stadion om amok te maken...
Of die gaan de stad van de tegenstander in om daar te knokken...

Is geen oplossing mogelijk, nooit niet.
A.M.A.B
pi_26318974
De waarheid is hard.
pi_26319000
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Of wil je het niet?
pi_26319028
Jij wilt in elk geval niet lezen of je begrijpt het echt niet.
pi_26319088
Oplossing is heel simpel. En gisteren werd daar een goed voorbeeld aan gegeven.
pi_26319119
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:06 schreef Chadi het volgende:
Oplossing is heel simpel. En gisteren werd daar een goed voorbeeld aan gegeven.
Sterke actie van Opstelten inderdaad. Zou vaker moeten gebeuren.
pi_26319234
Beetje jammer dat die trein werd stilgezet en daarna bekogelt door feyenoorders, dat er dan een reactie komt is de schuld van de Ajacieden..
  maandag 18 april 2005 @ 12:14:05 #226
111463 pikwik
slappe bak
pi_26319261
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:01 schreef Cart_man het volgende:

jezelf een heel klein beetje gedragen in en rond een stadion als ontwikkeld mens is zeker geen optie he
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:14:06 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319262
idd, de oplossing is geen uit supporters meer toe te laten, de clubs moeten wel gewoon die uitvakken in stand laten voor Europese wedstrijden. Dus dat zullen goedkope vakken worden als ze voor de eigen fans in de HCE open gaan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26319275
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Sterke actie van Opstelten inderdaad. Zou vaker moeten gebeuren.
Dat is de enige manier om supporters in bedwang te houden want ze weten onderling precies wie wat doet .
pi_26319290
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
idd, de oplossing is geen uit supporters meer toe te laten, de clubs moeten wel gewoon die uitvakken in stand laten voor Europese wedstrijden. Dus dat zullen goedkope vakken worden als ze voor de eigen fans in de HCE open gaan.
Geen uitsupporters meer toelaten? Waarom zou ik niet naar RKC - FC Den Bosch mogen? Omdat er in Rotterdam wat is gebeurd? Domme maatregel.

Daarnaast zullen uitsupporters dan in thuisvakken gaan zitten.
pi_26319301
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
scheelt ook en hoop politie en geld.
pi_26319332
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Geen uitsupporters meer toelaten? Waarom zou ik niet naar RKC - FC Den Bosch mogen? Omdat er in Rotterdam wat is gebeurd? Domme maatregel.

Dat zal dan flink mee vallen.
pi_26319350
quote:

[..]

Risicowedstrijden gaat het om.
pi_26319356
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat zal dan flink mee vallen.
Maar waarom mag ik niet naar RKC Waalwijk - FC Den Bosch of FC Twente - FC Den Bosch? Kan je me dat uitleggen?

Reken maar dat er veel supporters dan in andere vakken gaan zitten, dat gebeurt nu ook al.
pi_26319363
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Elke wedstrijd van FCDB is een risicowedstrijd zowat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:18:55 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319374
quote:

[..]

dan is de "groep" in het stadion uit elkaar en dat maakt t een stuk minder gevaarlijk. Maar wat is jouw oplossing dan?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 18 april 2005 @ 12:19:19 #236
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_26319383
Nou de schuldvraag lijkt me nogal irrelevant.
Opstelten deed het enige juiste, terugsturen. Alleen jammer dat de praktische invulling nogal te wensen overliet. Maar goed, als alle overheden en clubs nou eens consequent tegen raddraaiers zouden optreden.
Maar goed, flink wat Feyenoorders en Ajacieden krijgen nu een SV. Maar zitten er uit tegen NEC of bij de volgende klassieker gewoon weer bij. Of in het stadion, of alleen maar buiten het stadion om te rellen.
pi_26319402
Mensen die gewoon gebruik maken van andere vakken zijn doorgaans mensen die gaan voor het voetbal. We hebben het hier over mensen die met een groep van 100 man naar een uitwedstrijd begeleid worden om daar georganiseerd te mogen knokken. Dat zal dan afgelopen zijn.

het is ook een kleine groep die daarna met een meldplicht op een bureau makkelijk te handhaven is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:20:30 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319412
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

ja maar de stempel risico wedstrijd is volstrekte willekeur van de Burgemeester dus om daat alles mee samen te laten hangen. Bovendien kan een wedstrijd van de ene op de andere dag een risico wedstrijd worden en je naait vooral de fans van de top 3
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26319414
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan is de "groep" in het stadion uit elkaar en dat maakt t een stuk minder gevaarlijk. Maar wat is jouw oplossing dan?
Want nu gaat het altijd los in het stadion
Geen idee, weren van uitpubliek verergert het 'probleem' alleen maar.
pi_26319434
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Mensen willen toch bij elkaar gaan zitten en er zullen ongetwijfeld vechtpartijen uitbreken als rivaliserende supporters bij elkaar in het vak zitten. Dat gebeurt nu ook al.
pi_26319451
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja maar de stempel risico wedstrijd is volstrekte willekeur van de Burgemeester dus om daat alles mee samen te laten hangen. Bovendien kan een wedstrijd van de ene op de andere dag een risico wedstrijd worden en je naait vooral de fans van de top 3
Mee eens, het is pure willekeur. Zowat elke wedstrijd van FC Den Bosch is een risicowedstrijd. Dit zijn typische plannetjes van bobo's van nepclubs.
pi_26319457
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Elke wedstrijd van FCDB is een risicowedstrijd zowat.
Dan heb je pech. Dan moet je ervoor zorgen dat het geen risicowedstrijden meer zijn. Het lukt ons ook dus waarom jullie niet?
pi_26319485
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan heb je pech. Dan moet je ervoor zorgen dat het geen risicowedstrijden meer zijn. Het lukt ons ook dus waarom jullie niet?
Het is willekeur van burgemeesters, zoals Rubbereend ook al aangeeft. Wij hebben ons tijden behoorlijk netjes gedragen, toch was zowat elke wedstrijd een risicowedstrijd.
pi_26319487
Lui die de NS de schuld geven is belachelijk natuurlijk. "Supporters" zelf veroorzaken de rellen. Waarom moeten mensen met stenen gooien en op elkaar inslaan?

Waarom laten "voetbalsupporters" elkaar niet in waarde. Is een feyenoorder minder mens dan een Ajaxied? Is een groninger minder dan een Heerenvener??

Vervang de namen van clubs maar eens door geloven en vraag jezelf af of je het dan nog steeds goed keurt dat je elkaar niks gunt.
pi_26319494
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

En zo is er altijd wel wat om dit soort plannen tegen te gaan. Onze wedstrijden zijn nooit risicowedstrijden en dat is niet voor niks.
  maandag 18 april 2005 @ 12:23:25 #246
80382 manny
30 is best veel
pi_26319495
Volgens mij ligt het aan de Marokkanen hier in Nederland. Die zaten erachter.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 18 april 2005 @ 12:24:01 #247
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_26319506
Ok, en wat als straks de amstel cup finale : Ajax- Feye of Feye - Ajax is?

Krijgen we dan een amstel cup finale zonder publiek ofzo?
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:24:06 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319508
kan er niet gewoon bij elke stad een weiland gereseveerd worden waar de knokgrage fans kunnen gaan knokken? Daar heeft niemand last en ze kunnen rustig hun gang gaan.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26319509
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:23 schreef manny het volgende:
O ja, er zijn ook een paar Marokkanen vervelend. Laten we ze allemaal het land uitstampen, daar zijn Chadi en SCH ook vast wel voor, te horen aan hun geblaat hier.
pi_26319513
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:23 schreef manny het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')