jezelf een heel klein beetje gedragen in en rond een stadion als ontwikkeld mens is zeker geen optie hequote:Op maandag 18 april 2005 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Is geen oplossing mogelijk, nooit niet.
Dat is de enige manier om supporters in bedwang te houden want ze weten onderling precies wie wat doet .quote:Op maandag 18 april 2005 12:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Sterke actie van Opstelten inderdaad. Zou vaker moeten gebeuren.
Geen uitsupporters meer toelaten? Waarom zou ik niet naar RKC - FC Den Bosch mogen? Omdat er in Rotterdam wat is gebeurd?quote:Op maandag 18 april 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
idd, de oplossing is geen uit supporters meer toe te laten, de clubs moeten wel gewoon die uitvakken in stand laten voor Europese wedstrijden. Dus dat zullen goedkope vakken worden als ze voor de eigen fans in de HCE open gaan.
scheelt ook en hoop politie en geld.quote:Op maandag 18 april 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
idd, de oplossing is geen uit supporters meer toe te laten, de clubs moeten wel gewoon die uitvakken in stand laten voor Europese wedstrijden. Dus dat zullen goedkope vakken worden als ze voor de eigen fans in de HCE open gaan.
Dat zal dan flink mee vallen.quote:Op maandag 18 april 2005 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Geen uitsupporters meer toelaten? Waarom zou ik niet naar RKC - FC Den Bosch mogen? Omdat er in Rotterdam wat is gebeurd?Domme maatregel.
Daarnaast zullen uitsupporters dan in thuisvakken gaan zitten.
Risicowedstrijden gaat het om.quote:Op maandag 18 april 2005 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Geen uitsupporters meer toelaten? Waarom zou ik niet naar RKC - FC Den Bosch mogen? Omdat er in Rotterdam wat is gebeurd?Domme maatregel.
Maar waarom mag ik niet naar RKC Waalwijk - FC Den Bosch of FC Twente - FC Den Bosch? Kan je me dat uitleggen?quote:
Elke wedstrijd van FCDB is een risicowedstrijd zowat.quote:
dan is de "groep" in het stadion uit elkaar en dat maakt t een stuk minder gevaarlijk. Maar wat is jouw oplossing dan?quote:Op maandag 18 april 2005 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
ja maar de stempel risico wedstrijd is volstrekte willekeur van de Burgemeester dus om daat alles mee samen te laten hangen. Bovendien kan een wedstrijd van de ene op de andere dag een risico wedstrijd worden en je naait vooral de fans van de top 3quote:
Want nu gaat het altijd los in het stadionquote:Op maandag 18 april 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is de "groep" in het stadion uit elkaar en dat maakt t een stuk minder gevaarlijk. Maar wat is jouw oplossing dan?
Dat betwijfel ik. Mensen willen toch bij elkaar gaan zitten en er zullen ongetwijfeld vechtpartijen uitbreken als rivaliserende supporters bij elkaar in het vak zitten. Dat gebeurt nu ook al.quote:Op maandag 18 april 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is de "groep" in het stadion uit elkaar en dat maakt t een stuk minder gevaarlijk. Maar wat is jouw oplossing dan?
Mee eens, het is pure willekeur. Zowat elke wedstrijd van FC Den Bosch is een risicowedstrijd. Dit zijn typische plannetjes van bobo's van nepclubs.quote:Op maandag 18 april 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar de stempel risico wedstrijd is volstrekte willekeur van de Burgemeester dus om daat alles mee samen te laten hangen. Bovendien kan een wedstrijd van de ene op de andere dag een risico wedstrijd worden en je naait vooral de fans van de top 3
Dan heb je pech. Dan moet je ervoor zorgen dat het geen risicowedstrijden meer zijn. Het lukt ons ook dus waarom jullie niet?quote:Op maandag 18 april 2005 12:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Elke wedstrijd van FCDB is een risicowedstrijd zowat.
Het is willekeur van burgemeesters, zoals Rubbereend ook al aangeeft. Wij hebben ons tijden behoorlijk netjes gedragen, toch was zowat elke wedstrijd een risicowedstrijd.quote:Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Dan moet je ervoor zorgen dat het geen risicowedstrijden meer zijn. Het lukt ons ook dus waarom jullie niet?
En zo is er altijd wel wat om dit soort plannen tegen te gaan. Onze wedstrijden zijn nooit risicowedstrijden en dat is niet voor niks.quote:Op maandag 18 april 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar de stempel risico wedstrijd is volstrekte willekeur van de Burgemeester dus om daat alles mee samen te laten hangen. Bovendien kan een wedstrijd van de ene op de andere dag een risico wedstrijd worden en je naait vooral de fans van de top 3
O ja, er zijn ook een paar Marokkanen vervelend. Laten we ze allemaal het land uitstampen, daar zijn Chadi en SCH ook vast wel voor, te horen aan hun geblaat hier.quote:Op maandag 18 april 2005 12:23 schreef manny het volgende:
Volgens mij ligt het aan de Marokkanen hier in Nederland. Die zaten erachter.
quote:Op maandag 18 april 2005 12:23 schreef manny het volgende:
Volgens mij ligt het aan de Marokkanen hier in Nederland. Die zaten erachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |