Ben er denk ik dit keer niet bijquote:Er zijn op dit moment alleen nog maar losse plaatsen beschikbaar voor de thuiswedstrijd in de halve finales van de Champions League tegen AC Milan. Dit duel wordt op woensdag 4 mei in het Philips Stadion gespeeld. Er zijn dus geen kaarten meer naast elkaar te verkrijgen.
Ben er snel bij!
Leden van de Supportersvereniging PSV hebben vandaag de mogelijkheid om één kaart te kopen. PSV Club Card-houders hebben morgen de mogelijkheid om één kaart voor de wedstrijd tegen de Italiaanse kampioen te kopen. Vanaf zaterdag zouden er in principe twee extra kaarten worden gekocht per PSV Club Card, echter is de verwachting dat de wedstrijd vandaag of morgen al uitverkocht zal zijn. Ben er dus snel bij!
Tja we wilden met z'n 3-en gaan... maar we hebben maar 2 clubcards... dus dat zou dan zaterdag worden, maar goed dan is alles uitverkocht... jammer jammer....quote:Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk ligt er nu een kaartje voor mij klaar maar k hoor t pas morgen.
Maar moest dat nou weer, Milaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
Ik open hem vastvoordat iemand anders dat doet
![]()
Ook meteen een leuke banner bij gemaakt
Is goed ik zal hem ff maken....quote:Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,laat eerst de uitwedstrijd gespeeld zijn.
Als je evt weer een plattegrondje gaat maken;DG=FF
Ojaquote:Op donderdag 21 april 2005 12:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar moest dat nou weer, Milaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan?
Dat werd ook tegen Lyon gezegtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:09 schreef bolletje_kloon het volgende:
Trouwens, PSV gaat dit niet redden hoor
dankjequote:Op donderdag 21 april 2005 12:03 schreef rubbereend het volgende:
mijn complimenten voor de Banner trouwens Appelsientje
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:31 schreef stephan1986 het volgende:
is er dan toevallig ook per seconde wijzer op tv?
Dat is geheid interessanter dan PSV
Ik ben er uiteraard ook bij. Gewoon op vak K.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:28 schreef ASSpirine het volgende:
wow, nog maar 2 plaatsen bezet...
veel fokkers gaan er dus niet zijn
ik weet het nog altijd niet
wrijf het er maar inquote:Op donderdag 21 april 2005 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er uiteraard ook bij. Gewoon op vak K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |