quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef Cruoninga het volgende:
Even een speciaal verzoekje.
Als derde google-hit op 'Grafton Holband' krijg je een oude post van mij:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=grafton+holband&meta=
Nou kreeg ik naar aanleiding van die post de dochter van Holband op msn. Vrij jong meisje volgens mij, die heel beleefd zei dat ze dat nogal vervelend vond om over haar vader te lezen en of ik het misschien weg kan halen. Schijnt nogal gevoelig te liggen. Best lullig opzich, begrijp wel dat ze dat vervelend vindt. Maar ja, weghalen kan ik het al niet meer, maar daar hebben we dan dus mods voorDus bij deze....
Het topic:
Voetballers en hun scharrels
Erg ongebruikelijk om posts ten faveure van niet-fokkers te verwijderen, maar ik heb het maar voor je gedaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef Cruoninga het volgende:
Even een speciaal verzoekje.
Als derde google-hit op 'Grafton Holband' krijg je een oude post van mij:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=grafton+holband&meta=
Nou kreeg ik naar aanleiding van die post de dochter van Holband op msn. Vrij jong meisje volgens mij, die heel beleefd zei dat ze dat nogal vervelend vond om over haar vader te lezen en of ik het misschien weg kan halen. Schijnt nogal gevoelig te liggen. Best lullig opzich, begrijp wel dat ze dat vervelend vindt. Maar ja, weghalen kan ik het al niet meer, maar daar hebben we dan dus mods voorDus bij deze....
Het topic:
Voetballers en hun scharrels
Hiervan mag er dus ook een dicht, dunkt mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
Aan jullie de keuze.
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse...
[Derby] AJAX-AZ 10-04-05 De kraker in Noord-Holland
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
Aan jullie de keuze.
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse...
[Derby] AJAX-AZ 10-04-05 De kraker in Noord-Holland
Ook opgelost.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
En als we dan toch bezig zijn:
Het grote Hedwiges Maduro topic. is geopend terwijl Het grote Maduro (de International) topic #2 er al was.
moet er nou voor zo'n boerenpumpelwedstrijd een appart topic geopend worden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:14 schreef rubbereend het volgende:
moet er nou voor zo'n boerenpumpelwedstrijd een appart topic geopend worden?
Primaquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling het met de moderating eens te zijn, houd ze aub een beetje SCHerp!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzen.
Ach gossie toch...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand wenst mij dood...
HCE Liveverslagen - 48
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |