quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef Cruoninga het volgende:
Even een speciaal verzoekje.
Als derde google-hit op 'Grafton Holband' krijg je een oude post van mij:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=grafton+holband&meta=
Nou kreeg ik naar aanleiding van die post de dochter van Holband op msn. Vrij jong meisje volgens mij, die heel beleefd zei dat ze dat nogal vervelend vond om over haar vader te lezen en of ik het misschien weg kan halen. Schijnt nogal gevoelig te liggen. Best lullig opzich, begrijp wel dat ze dat vervelend vindt. Maar ja, weghalen kan ik het al niet meer, maar daar hebben we dan dus mods voorDus bij deze....
Het topic:
Voetballers en hun scharrels
Erg ongebruikelijk om posts ten faveure van niet-fokkers te verwijderen, maar ik heb het maar voor je gedaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef Cruoninga het volgende:
Even een speciaal verzoekje.
Als derde google-hit op 'Grafton Holband' krijg je een oude post van mij:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=grafton+holband&meta=
Nou kreeg ik naar aanleiding van die post de dochter van Holband op msn. Vrij jong meisje volgens mij, die heel beleefd zei dat ze dat nogal vervelend vond om over haar vader te lezen en of ik het misschien weg kan halen. Schijnt nogal gevoelig te liggen. Best lullig opzich, begrijp wel dat ze dat vervelend vindt. Maar ja, weghalen kan ik het al niet meer, maar daar hebben we dan dus mods voorDus bij deze....
Het topic:
Voetballers en hun scharrels
Hiervan mag er dus ook een dicht, dunkt mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
Aan jullie de keuze.
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse...
[Derby] AJAX-AZ 10-04-05 De kraker in Noord-Holland
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
Aan jullie de keuze.
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse...
[Derby] AJAX-AZ 10-04-05 De kraker in Noord-Holland
Ook opgelost.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
En als we dan toch bezig zijn:
Het grote Hedwiges Maduro topic. is geopend terwijl Het grote Maduro (de International) topic #2 er al was.
moet er nou voor zo'n boerenpumpelwedstrijd een appart topic geopend worden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:14 schreef rubbereend het volgende:
moet er nou voor zo'n boerenpumpelwedstrijd een appart topic geopend worden?
Primaquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax-AZ. Arie van Eijden versus Co Adriaanse... was duidelijk eerder en blijft open,andere is dicht.
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling het met de moderating eens te zijn, houd ze aub een beetje SCHerp!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
We houden ze scherp, we moesten die oude man 3 keer op een tekortkoming wijzen.
Ach gossie toch...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand wenst mij dood...
HCE Liveverslagen - 48
Ik neem aan dat je die graftak bedoelt die zo lollig is?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
Voetbalfoto onderschriftcompetitie
mag de rommel hier weg, dat houdt t een stuk overzichtelijker.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die graftak bedoelt die zo lollig is?
If so, weg ermee.
Modjes zijn wel traag trouwens.
Opgeschoond.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
mag de rommel hier weg, dat houdt t een stuk overzichtelijker.
Hey hey, wat meer respect graagquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]kom jij tegenwoordog ook al smorgens de wannabe mod uithangen?
Het initiatief van Voetbalzone staat geheel los van Fok! en heeft, behalve dat men ook een paar users van Fok! benaderd heeft, verder niets met Fok! te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voetbalzone scout experts via Fok
Slotje aldaar slaat weer helemaal nergens op Golfer. We kunnen het zo toch mooi onderling oplossen? Hoeft iedereen ook niet apart naar Voetbalzone te mailen.
Is het niet leuk voor anderen te weten, dat users van Fok hiervoor gevraagd worden? Ik zou bijvoorbeeld ook graag willen weten, wie er allemaal gevraagd zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
Het heeft toch niks met VBL te maken?
Ok, als jij 't zegt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het initiatief van Voetbalzone staat geheel los van Fok! en heeft, behalve dat men ook een paar users van Fok! benaderd heeft, verder niets met Fok! te maken.
Fok! heeft op geen enkele wijze invloed gehad op de enquete en op de door hun, via de FA's, benaderde users.
Geen discussie-onderwerp verder dus.
Vandaar het slotje.
ik denk de vaste kernquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld ook graag willen weten, wie er allemaal gevraagd zijn.
quote:
Niet echt, voetbalzonequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Proef ik hier een lichte verontwaardiging?
Titel aangepast.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
Is het geen idee om de TT even aan te passen voor de wedstrijd van vanavond?
Dan hoeft er geen nieuw topic voor te worden geopend.
[CL-Kwartfinale] Inter Milaan-AC Milan
Nergens, want Fok! heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar waar kan er dan op fok over gediscussieerd worden?
Misschien dat de benaderde mensen (ook van buiten Fok!) om daar dan op Voetbalzone de ruimte voor krijgen?quote:Ik zou bijvoorbeeld graag met andere benaderde users wat talenten door willen nemen. En zoals ik net al zei, ben ik benieuwd wie er geselecteerd is, plus waarom.
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.quote:Ik ben namelijk geneigd me nogal vereerd te voelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.
Op grond waarvan denk jij dat er geselecteerd is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.
Geen idee, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Op grond waarvan denk jij dat er geselecteerd is.
Dat slaat ook weer totaal nergens op. Het is namelijk gewoon voetbal-gerelateerd en er kan genoeg over gediscussieerd worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nergens, want Fok! heeft er niets mee te maken.
Moet ie zelf maar bekend maken. Is niet aan ons.quote:
Je had die vraag al gesteld:quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand bezwaar als ik een centraal algemeen WK 2006 topic open? Volgens mij is er wel vraag naar.
Die discussie over talenten kan trouwens prima hier:quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat slaat ook weer totaal nergens op. Het is namelijk gewoon voetbal-gerelateerd en er kan genoeg over gediscussieerd worden.
Dat besef ik, maar ik weet nog steeds niet of het topic gesloten zal worden zodra ik er een open.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had die vraag al gesteld:
[FB] #16 Spreekkoren voor de mods!
Open het maar hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat besef ik, maar ik weet nog steeds niet of het topic gesloten zal worden zodra ik er een open.
Ik wil niet nog een jaar wachten voordat ik iets kan melden en ik kan niet alles kwijt in de landentopics aangezien nieuwtjes of vragen niet altijd specifiek over landen gaat, maar meer over de organisatie, evenementen rondom het WK en voorkeuren van users.
Daarbij is zo'n algemeen topic wat overzichtelijker dan steeds tussen al die landentopics te moeten surfen.
Natuurlijk zijn het voornamelijk postopktiktopics, maar daar is ,net als een onzintopicreeks als Hools, blijkbaar nou eenmaal behoefte aan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:50 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet niet of ik tegen het zere been van een aantal users ga schoppen, maar ik vind het aantal woordspelletjestopics een beetje de pan uit reizen. Ik zit hier op een vblforum en niet op een spelletjesforum.
van de 20 hotste topics zijn er dus 5 (!!!) spelletjes... ik vind het persoonlijk maar postopkriktopics en weinig met VBL te maken hebben.
Enschede in undercast veranderd. Rest gewoon zo gelaten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:52 schreef MaxPower het volgende:
En nu ik toch bezig ben...
[Centraal] FC TWENTE Enschede, deel 7
hoeft niet in CAPS lijkt me.
Uiteraard is er behoefte aan. Ik post er zelf ook af en toe in. Mijn enige bezwaar is dat het wat onoverzichtelijk tussen de 'serieuze' voetbaltopics staat. Daarom leek me een apart spelletjesforum me wel wat, maar daarvoor moet ik vermoedelijk bij het development team zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het voornamelijk postopktiktopics, maar daar is ,net als een onzintopicreeks als Hools, blijkbaar nou eenmaal behoefte aan.
Verder stoort het niemand en hoef je er niet in te posten als je geen zin hebt om daar aan mee te doen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:36 schreef MaxPower het volgende:
Daarom leek me een apart spelletjesforum me wel wat, maar daarvoor moet ik vermoedelijk bij het development team zijn.
Hoe moet Tong anders zijn 233 posts per dag halen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:50 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet niet of ik tegen het zere been van een aantal users ga schoppen, maar ik vind het aantal woordspelletjestopics een beetje de pan uit reizen. Ik zit hier op een vblforum en niet op een spelletjesforum.
voorbeelden uit de 20 bovenaanstaande topics:
Het grote VBL-Associatietopic # 26.
Het Fok-VBL Dilemma-Topic # 7 Juan Lozano of Enzo Scifo ?
Family Name deel#2
De Grote VBL-Kwis deeltje 99. Nog één te gaan
van de 20 hotste topics zijn er dus 5 (!!!) spelletjes... ik vind het persoonlijk maar postopkriktopics en weinig met VBL te maken hebben. Is het geen idee om een apart subforum op Fok te openen met dit soort onzin?
In ONZ ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe moet Tong anders zijn 233 posts per dag halen?
Eindelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:02 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Nominaties!
Deze mag dicht
Met 100 posts?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:02 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord topic #71 We gaan ten onder bij AJAX
deze kan dicht
Gaan we het over kwalitatieve posts en Feyenoord hebbenquote:
je zou bijna denken dat je blauw bentquote:Op donderdag 14 april 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gaan we het over kwalitatieve posts en Feyenoord hebben?
Je kan vragen of ze de titel aanpassen, maar dicht zal die niet gaan.
Ik zou een goede zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat je blauw bent
Ben weliswaar geen muts, maar ze zijn dicht.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:36 schreef zjroentje het volgende:
Muts, gooi deze eens dicht!
Het Grote Feyenoord topic #71: JHK
Het grote feyenooit topic #71: vol met superjoden
dank uquote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben weliswaar geen muts, maar ze zijn dicht.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
De 800.000 posts voorbij *)
dat topic verdient een aangepaste titel
ik zag het inderdaad: Meer nieuws "belangrijk voetbalnieuws zondag Ned 2 19.55 u"quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Het is een reclame voor Versatel, die in een ADSL pakket voor 40 euro ook alle eredivisie wedstrijden (achter een decoder) aan bieden. Niets bijzonders.
Eens!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef golfer het volgende:
ik zag het inderdaad: Meer nieuws "belangrijk voetbalnieuws zondag Ned 2 19.55 u"
Geen topic waard dus.
vanaf volgend seizoen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil hier geen apart topic voor aanmaken dus vraag ik het hier
Hoe zit het nu met die domme play-offs ?
Is al iets zeker of zijn ze nog aan het onderhandelen ?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
[..]
vanaf volgend seizoen als ik het goed heb.
Beetje VBL-mod zou het toch wel zeker moeten weten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
Dus dat is zekerquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Meerdere zelfs, maar meest recente is deze Politie weg uit stadions om playoffs mogelijk te makenquote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef rubbereend het volgende:
er is trouwens wel een topic over de play offs
Kan die nu niet even open dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:59 schreef Arcee het volgende:
Zondag 19:55 uur op Nederland 2: groot voetbalnieuws.
Laat nou ff open, golfer. Zo wordt het aangekondigd op de TV steeds. Leuk om even mee te anticiperen tot die tijd.
Of je leest even verder?quote:Op zondag 17 april 2005 17:55 schreef pfaf het volgende:
Kan die nu niet even open dan?
Vrij kinderachtig dat dit topic niet open mocht blijven. Wat kan dat nu voor kwaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |