Ik neem aan dat je die graftak bedoelt die zo lollig is?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
Voetbalfoto onderschriftcompetitie
mag de rommel hier weg, dat houdt t een stuk overzichtelijker.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die graftak bedoelt die zo lollig is?
If so, weg ermee.
Modjes zijn wel traag trouwens.
Opgeschoond.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
Voetbalfoto onderschriftcompetitie
mag de rommel hier weg, dat houdt t een stuk overzichtelijker.
Hey hey, wat meer respect graagquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]kom jij tegenwoordog ook al smorgens de wannabe mod uithangen?
Het initiatief van Voetbalzone staat geheel los van Fok! en heeft, behalve dat men ook een paar users van Fok! benaderd heeft, verder niets met Fok! te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voetbalzone scout experts via Fok
Slotje aldaar slaat weer helemaal nergens op Golfer. We kunnen het zo toch mooi onderling oplossen? Hoeft iedereen ook niet apart naar Voetbalzone te mailen.
Is het niet leuk voor anderen te weten, dat users van Fok hiervoor gevraagd worden? Ik zou bijvoorbeeld ook graag willen weten, wie er allemaal gevraagd zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
Het heeft toch niks met VBL te maken?
Ok, als jij 't zegt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het initiatief van Voetbalzone staat geheel los van Fok! en heeft, behalve dat men ook een paar users van Fok! benaderd heeft, verder niets met Fok! te maken.
Fok! heeft op geen enkele wijze invloed gehad op de enquete en op de door hun, via de FA's, benaderde users.
Geen discussie-onderwerp verder dus.
Vandaar het slotje.
ik denk de vaste kernquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld ook graag willen weten, wie er allemaal gevraagd zijn.
quote:
Niet echt, voetbalzonequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Proef ik hier een lichte verontwaardiging?
Titel aangepast.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
Is het geen idee om de TT even aan te passen voor de wedstrijd van vanavond?
Dan hoeft er geen nieuw topic voor te worden geopend.
[CL-Kwartfinale] Inter Milaan-AC Milan
Nergens, want Fok! heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar waar kan er dan op fok over gediscussieerd worden?
Misschien dat de benaderde mensen (ook van buiten Fok!) om daar dan op Voetbalzone de ruimte voor krijgen?quote:Ik zou bijvoorbeeld graag met andere benaderde users wat talenten door willen nemen. En zoals ik net al zei, ben ik benieuwd wie er geselecteerd is, plus waarom.
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.quote:Ik ben namelijk geneigd me nogal vereerd te voelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.
Op grond waarvan denk jij dat er geselecteerd is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
Gezien de door hen gedane selectie van users, weet ik nog niet of je daar nou reden toe hebt.
Geen idee, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Op grond waarvan denk jij dat er geselecteerd is.
Dat slaat ook weer totaal nergens op. Het is namelijk gewoon voetbal-gerelateerd en er kan genoeg over gediscussieerd worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nergens, want Fok! heeft er niets mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |