quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
De 800.000 posts voorbij *)
dat topic verdient een aangepaste titel
ik zag het inderdaad: Meer nieuws "belangrijk voetbalnieuws zondag Ned 2 19.55 u"quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Het is een reclame voor Versatel, die in een ADSL pakket voor 40 euro ook alle eredivisie wedstrijden (achter een decoder) aan bieden. Niets bijzonders.
Eens!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef golfer het volgende:
ik zag het inderdaad: Meer nieuws "belangrijk voetbalnieuws zondag Ned 2 19.55 u"
Geen topic waard dus.
vanaf volgend seizoen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil hier geen apart topic voor aanmaken dus vraag ik het hier
Hoe zit het nu met die domme play-offs ?
Is al iets zeker of zijn ze nog aan het onderhandelen ?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
[..]
vanaf volgend seizoen als ik het goed heb.
Beetje VBL-mod zou het toch wel zeker moeten weten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
Dus dat is zekerquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Meerdere zelfs, maar meest recente is deze Politie weg uit stadions om playoffs mogelijk te makenquote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef rubbereend het volgende:
er is trouwens wel een topic over de play offs
Kan die nu niet even open dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:59 schreef Arcee het volgende:
Zondag 19:55 uur op Nederland 2: groot voetbalnieuws.
Laat nou ff open, golfer. Zo wordt het aangekondigd op de TV steeds. Leuk om even mee te anticiperen tot die tijd.
Of je leest even verder?quote:Op zondag 17 april 2005 17:55 schreef pfaf het volgende:
Kan die nu niet even open dan?
Vrij kinderachtig dat dit topic niet open mocht blijven. Wat kan dat nu voor kwaad?
Inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ziet er wel grappig uit moet ik zeggen.
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben benieuwd wat de redenen zijn en hoe je een oud topic over voetbalgeweld op moet sporen zonder werkende search-functie.
Maar werkt zeker ook niet optimaal, dus ik heb het topic van DAM maar weer geopend.quote:Op zondag 17 april 2005 23:45 schreef VoreG het volgende:
google.fok.nl is een goede search
Weet ik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Ik open hem wel weer. Want zonder goed werkende zoek-functie zijn al die discussies die er al over zijn lastig te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |