abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26276558
http://www.zonnet.nl/cont(...)rd_id-702641,00.html

Naar beneden scrollen en dan onder het kopje "overig"

Betreft dus gewoon een reclame campagne van Versatel tussen Studio Sport en het 20.00 uur journaal om 19.55 uur...

Andere topic was gesloten, en kon ik niet meer posten, dus vandaar dat ik een nieuw topic heb geopend.

Kan denk ik ook voor kennisgeving aangenomen worden verder, zo boeiend is het niet, maar hoeven we ons verder niet meer af te vragen wat dat "belangrijke voetbalnieuws" nu zal inhouden...
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_26276687
tof
  FOK!fotograaf zaterdag 16 april 2005 @ 18:28:00 #3
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_26276746
Niet een beetje:
pi_26276800
Nee, er was een inmiddels gesloten topic over "belangrijk voetbalnieuws" dat morgen om 19.55 op Nederland 2 uitgezonden zou worden.

Nou dat betreft dus dit, kan er ook niks aandoen, stelt niks voor, maar het werd gebracht als iets heel bijzonders.

Omdat dat topic al gesloten is, heb ik dit topic geopend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_26276887
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Ronhui het volgende:
Niet een beetje:
[afbeelding]
lekker
pi_26277529
m00i, ik vond het al zo irritant, d8 van, dat moet ik toch echt ff zien, maar dat hoeft dus heel niet...
DE ONTEMBARE LEEUWEN
WOPWOPWOP
  zaterdag 16 april 2005 @ 20:43:04 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26280388
Het betreft dus een sterreclamespot.
Weten we dat ook weer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')