man ik kom elke dag in leeuwarden, als je dat nou even vertelt heb ik nog een leuke anekdotequote:Op zondag 30 januari 2005 21:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het is sneu genoeg voor 'm dat zoiets gebeurd is.
Vertel jij die leuke anekdote dan alvast!quote:Op zondag 30 januari 2005 21:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
man ik kom elke dag in leeuwarden, als je dat nou even vertelt heb ik nog een leuke anekdote
Vertel je verhaaltje nou maar. De naam van die makelaar lijkt me trouwens ook niet relevant.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
man ik kom elke dag in leeuwarden, als je dat nou even vertelt heb ik nog een leuke anekdote
jonge dan kan ik aan iemand vertellen dan zn vrouw geneukt is door moens. Als hij die naam zegt kan ik daarover verhalen.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vertel jij die leuke anekdote dan alvast!
Alsof diegene dat niet weet. Het is algemeen bekend bij de mensen die in de business-lounge rondlopen.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jonge dan kan ik aan iemand vertellen dan zn vrouw geneukt is door moens. Als hij die naam zegt kan ik daarover verhalen.
op die fiets!
Wat is 't ook een treurig heerschap heh.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:53 schreef MaxPower het volgende:
Hans Kraay Jr. heeft ooit een meisje van 16 van mijn middelbare school geneukt... 3 dagen nadat hij getrouwd was.
t wordt nu wel ingewikkeld. Ik zal het nog een keer goed proberen te formuleren. Dan kan ik aan een (bijvoorbeeld) maat van mij vertellen dat oscar moens de vrouw van die gast heeft geneukt op het toilet van de business-lounge in het cambuurl leeuwarden stadion in leeuwarden. Maar als je de naam niet kwijt wil; laten we en dan geen woorden meer aan vuilmakenquote:Op zondag 30 januari 2005 21:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alsof diegene dat niet weet. Het is algemeen bekend bij de mensen die in de business-lounge rondlopen.
Maar er zijn aardig wat makelaars in Leeuwarden, dus een naam heb je nog niet zo 1,2,3.
Nee, ik ga de naam niet noemen. Sorry.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
t wordt nu wel ingewikkeld. Ik zal het nog een keer goed proberen te formuleren. Dan kan ik aan een (bijvoorbeeld) maat van mij vertellen dat oscar moens de vrouw van die gast heeft geneukt op het toilet van de business-lounge in het cambuurl leeuwarden stadion in leeuwarden. Maar als je de naam niet kwijt wil; laten we en dan geen woorden meer aan vuilmaken
Hans Kraaij neukt elk weekend wel 'n 16-jarig sletje.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:53 schreef MaxPower het volgende:
Hans Kraay Jr. heeft ooit een meisje van 16 van mijn middelbare school geneukt... 3 dagen nadat hij getrouwd was.
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:26 schreef Nyluzzz het volgende:
De vriendin van Wesley Sneijder stond een keer in de sportweek, die is ook errug lekker![]()
Is die meid niet een heel stuk ouder dan Sneyder?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jammer van de tekst er tussen door
Stijn Vreven is de grootste, smerigste klootzak die er in de HCE rondloopt.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:01 schreef Vom het volgende:
Stijn Vreven heeft een keertje een ex-collega van mij te pakken gehad, toen hij nog bij Utrecht speelde.
Dat klopt denk ik wel ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Daarnaast was ze er zeker van dat de beide broeders de Nooijer, ondanks hun huwelijk, geregeld vreemdgingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |