achterhaald.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
dit is het goede topic![]()
Ajax - PSV deel 2 AJAAX!
Deel 3 graag
Zakt vanzelf wel weg of wordt volgepost als laatste deel.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:15 schreef JaWi het volgende:
Ajax - PSV: Deel 7, de gifbeker gaat leeg.
Mag wat mij betreft wel dicht.
Er is vanaf het begin gejankt om een slotje, dat heb ik al die tijd tegengehouden omdat ik vond dat er, zolang er iets na te praten was over die wedstrijd, die gifbeker best helemaal mocht worden leeggedronken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
Ajax - PSV: Deel 7, de gifbeker gaat leeg.
ten eerste belachelijk slotje maarja t zal wel te pijnlijk worden
ten twee nu kan kan k niet meer op die post reageren
Gelukkig maar. Ik zou niet willen dat je er een trauma aan over zou houden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:jammer dat die andere over Lyon verder gingen, k melde t alleen omdat t nav de wedstrijd was. maargoed k denk dat k er wel overheen kom
Welja.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
Fok Voetbalquiz # 95: Predators liggen op de loer
moet "predators" zijn, kan iemand dat wijzigen, please ?
ja hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 16:20 schreef appelsientje het volgende:
Het Officiële PSVtopic #73 We love you Phillip... Cocu
willen jullie misschien er
Het Officiële PSV-Topic #73 We love you Phillip... Cocu
van maken
Bij mijn weten is geen apart topic voor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Is er een topic over contracten die wel en niet verlengd worden, aangezien dat nu de periode is en het wat lastig is om dat per club apart te gaan doen?
Prima.Je hebt het al gedaan zie ik: [Centraal] Contractenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Er zijn er nu erg veel, omdat dat nieuwe regels zijn. Dus misschien aardig om een topic aan te maken?
Alstuquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
was er niet ergens een topic in de zin van "welke wedstrijd ga jij bezoeken"?
dank je Bosquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alstu
[Centraal]Welke wedstrijd ga je bezoeken?
idd anders wordt t dadelijk een zwaaitopicquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze kan nog dicht trouwens: Family name deeltje 2
Nee, er zijn diverse WK-2006topics, bijvoorbeeld per kwalificatiegroep een topic waarin je nieuwtjes over de landen in die groep kwijt kunt.quote:Op zondag 3 april 2005 17:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Golfer, bestaat er al een centraal WK 2006 topic waarin alles besproken kan worden?
Heb hem in het sticky-topic bij de PSV-linkjes gezet.quote:Op maandag 4 april 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
voor in het sticky topic met handige links een site met allerhande PSV stats: http://psvstats.punt.nl/
Nee hoor, maar dit werd al besproken in het Ajax-topic.quote:Op maandag 4 april 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom op slot golfer ?
"Van Eijden weg bij Ajax"
Dit is toch een voetbalforum.
Moet nu perse alles centraal ?
Ja en ?quote:Op maandag 4 april 2005 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit werd al besproken in het Ajax-topic.
quote:
quote:
dit vind ik dus gewoon schandaligquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
We hebben al jaren de policy dat er alleen voor de topwedstrijden aparte topics komen.
Maar goed, uit pure hufterigheid laat ik deze een keer open en hoop ik dat Vitesse met 0-6 wint.
dit betekent dus geen vrijbrief om in het vervolg voor elke onderlinge boerenpummelwedstrijd uit de HCE aparte topics te openen.
daar zijn PI voorquote:Op woensdag 6 april 2005 13:34 schreef golfer het volgende:
Wat een kutmod is het toch.
Hoe haalt ie het in zijn hoofd een grapje te maken.
Done.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:56 schreef JPM01 het volgende:
modjes,
kunnen jullie de openingspost van dit Voetballende VBL-ers, deel 5 topic even kunnen copy/pasten in Voetballende VBL-ers deel 6 deze topic
alles wat in in de [ code ] [/ code ] staat
dank u![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |