dank je Bosquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alstu
[Centraal]Welke wedstrijd ga je bezoeken?
idd anders wordt t dadelijk een zwaaitopicquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze kan nog dicht trouwens: Family name deeltje 2
Nee, er zijn diverse WK-2006topics, bijvoorbeeld per kwalificatiegroep een topic waarin je nieuwtjes over de landen in die groep kwijt kunt.quote:Op zondag 3 april 2005 17:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Golfer, bestaat er al een centraal WK 2006 topic waarin alles besproken kan worden?
Heb hem in het sticky-topic bij de PSV-linkjes gezet.quote:Op maandag 4 april 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
voor in het sticky topic met handige links een site met allerhande PSV stats: http://psvstats.punt.nl/
Nee hoor, maar dit werd al besproken in het Ajax-topic.quote:Op maandag 4 april 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom op slot golfer ?
"Van Eijden weg bij Ajax"
Dit is toch een voetbalforum.
Moet nu perse alles centraal ?
Ja en ?quote:Op maandag 4 april 2005 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit werd al besproken in het Ajax-topic.
quote:
quote:
dit vind ik dus gewoon schandaligquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
We hebben al jaren de policy dat er alleen voor de topwedstrijden aparte topics komen.
Maar goed, uit pure hufterigheid laat ik deze een keer open en hoop ik dat Vitesse met 0-6 wint.
dit betekent dus geen vrijbrief om in het vervolg voor elke onderlinge boerenpummelwedstrijd uit de HCE aparte topics te openen.
daar zijn PI voorquote:Op woensdag 6 april 2005 13:34 schreef golfer het volgende:
Wat een kutmod is het toch.
Hoe haalt ie het in zijn hoofd een grapje te maken.
Done.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:56 schreef JPM01 het volgende:
modjes,
kunnen jullie de openingspost van dit Voetballende VBL-ers, deel 5 topic even kunnen copy/pasten in Voetballende VBL-ers deel 6 deze topic
alles wat in in de [ code ] [/ code ] staat
dank u![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |