Ik geef LFC weinig kans. Fantastisch dat Inter tegen AC moet. AC heeft dus eerst het thuisvoordeel.quote:
moehahahahaa, zijn die romeinen ook al zo gefrustreerd als die interisti ??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef ASroma het volgende:
inter die die kut club van berlusconi gaat uitschakelen mooi scenario
Ik ben het in dit geval met je eens. Lyon zie ik als potentiële CL-winnaar, naast Chelsea en AC Milan. Maar als dit PSV van Lyon weet te winnen, dan kan dit PSV van iedereen winnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Als je Lyon wat beter kent, zou je beseffen dat "echt niet bang" wel erg optimistisch is gesteld hoor. Je bent gewoon weer underdog als PSV zijnde, wat juist een voordeel is.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
Die Milanese derby zal ook wel weer een mooie Tifo wedstrijd gaan worden....ben nu al benieuwd naar de beelden !
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de loting zag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef ShaoliN het volgende:
Ik hoop dat Makaay Mourinho uit het toernooi tieft.
Doe mij dan maar Chelsea - Bayern! Bij die andere wedstrijd verwacht ik niet direct spektakel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:13 schreef BramK het volgende:
ik hoop nu maar dat ze op tv Milan-Inter zullen tonen, en niet Chelsea-Bayern![]()
Ja hoor, verneuk heel het CL systeem maarquote:Manchester United is niet blij met het huidige speelschema van de Champions League. The Mancunians vinden dat de grote clubs beter beschermd moeten worden en weet al hoe. Arsenal en AC Milan zouden het eens zijn met Man United.
Algemeen directeur David Gill liet zijn ongenoegen merken tijdens de presentatie van de (tegenvallende) jaarcijfers van zijn club. United, Real Madrid, Arsenal en Barcelona waren de vier grootste slachtoffers in de achtste finales van de Champions League. Door de loting waren ze alle gekoppeld aan collega-grootmachten zoals AC Milan, Juventus, Bayern München en Chelsea.
Sinds vorig seizoen hanteert de UEFA een nieuw speelsysteem, zonder tweede groepsfase maar met extra knock-outronde. Gill: 'Op dit moment is er een vrije loting. Misschien dat we een systeem moeten hanteren waarbij de titelhouder als nummer één wordt ingedeeld en moet spelen tegen de nummer zestien, en de nummer twee tegen nummer vijftien. Et cetera.'
'Voor de loting van de groepsfase wordt de coëfficiënt van de club al gebruikt. Misschien moeten we die ook maar gebruiken voor de knock-outrondes.'
Gill hoopt dat de 'glamour clubs' hierdoor niet te vroeg worden uitgeschakeld. 'Het is niet goed voor de grote clubs, de televisie en de sponsors als er geen Spaanse clubs in de kwartfinales zitten.'
De directeur voegde daaraan toe dat hij het idee al had voor de uitschakeling van Man United door AC Milan. 'Voordat we tegen Milan speelden, discussieerden zij ook al daarover', aldus Gill.
Manchester United lijkt steun te vinden bij Arsenal, blijkt uit de woorden van coach Arsène Wenger: 'Je kunt het je niet veroorloven dat Real Madrid en Manchester United, twee clubs die zo veel geld investeren, er uitvliegen in de laatste zestien. Als dat zo doorgaat zal er een revolutie volgen.'
'Misschien is het mogelijk om clubs te plaatsen, misschien kan de UEFA de loting beïnvloeden met hun ranglijst. Want ik denk dat de huidige formule op dit moment de beste clubs niet helpt.'
Dat is nou het grote probleem van het voetbal op dit moment. Alles moet wijken voor het geldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:50 schreef J-Will het volgende:
Inderdaad. Maar vanuit commercieel oogpunt heeft de man wel een punt natuurlijk. Maar zo verklein je kansen op verrassingen wel heel erg, wat natuurlijk jammer is.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:belachelijk. Het liefste weer vanaf de 1e ronde knock out met alleen de kampioenen. Maarja dat zit er nooit meer in!
Maar die wedstrijden zijn vaak niet om aan te zien....quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:14 schreef J-Will het volgende:
Ik vind eerst een poule wel leuk eigenlijk. Dan kunnen alle clubs een paar wedstrijden spelen in plaats van meteen eruit gemieterd worden.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:belachelijk. Het liefste weer vanaf de 1e ronde knock out met alleen de kampioenen. Maarja dat zit er nooit meer in!
Poule's en dan vrije loting lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:54 schreef ChAoZ het volgende:
Helemaal niet, die moet worden aangepast. Vanaf 1e ronde (of dat nu met of zonder poules is) vrije loting.
Touché.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Zelfs PSV kwam na 7 keer op rij al na de poulefase uitgeschakeld te zijn, niet met zo'n Calimero plan als dat jankerige SCUM nu om het eigen falen te verdoezelen.
Wat een zielige kutclub (maar ja, what's new).
We hopen het !quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:10 schreef Pinnokkio het volgende:
Finale wordt psv tegen liverpool en psv wint!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |