achterhaald.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
dit is het goede topic![]()
Ajax - PSV deel 2 AJAAX!
Deel 3 graag
Zakt vanzelf wel weg of wordt volgepost als laatste deel.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:15 schreef JaWi het volgende:
Ajax - PSV: Deel 7, de gifbeker gaat leeg.
Mag wat mij betreft wel dicht.
Er is vanaf het begin gejankt om een slotje, dat heb ik al die tijd tegengehouden omdat ik vond dat er, zolang er iets na te praten was over die wedstrijd, die gifbeker best helemaal mocht worden leeggedronken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
Ajax - PSV: Deel 7, de gifbeker gaat leeg.
ten eerste belachelijk slotje maarja t zal wel te pijnlijk worden
ten twee nu kan kan k niet meer op die post reageren
Gelukkig maar. Ik zou niet willen dat je er een trauma aan over zou houden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:jammer dat die andere over Lyon verder gingen, k melde t alleen omdat t nav de wedstrijd was. maargoed k denk dat k er wel overheen kom
Welja.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
Fok Voetbalquiz # 95: Predators liggen op de loer
moet "predators" zijn, kan iemand dat wijzigen, please ?
ja hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 16:20 schreef appelsientje het volgende:
Het Officiële PSVtopic #73 We love you Phillip... Cocu
willen jullie misschien er
Het Officiële PSV-Topic #73 We love you Phillip... Cocu
van maken
Bij mijn weten is geen apart topic voor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Is er een topic over contracten die wel en niet verlengd worden, aangezien dat nu de periode is en het wat lastig is om dat per club apart te gaan doen?
Prima.Je hebt het al gedaan zie ik: [Centraal] Contractenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Er zijn er nu erg veel, omdat dat nieuwe regels zijn. Dus misschien aardig om een topic aan te maken?
Alstuquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
was er niet ergens een topic in de zin van "welke wedstrijd ga jij bezoeken"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |