Ook dat is nog altijd een mening.....quote:Op maandag 21 maart 2005 15:34 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dan blijft mijn post nog steeds overeind ongeacht of het nu jouw mening is of die van de buurman.
Niet bij een topkeeperquote:Op maandag 21 maart 2005 13:55 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Juist een keeper die weinig te doen heeft gaat soms (vaak) fouten maken als gevolg van concentratieverlies.
Nee, want hij krijgt niets te doenquote:Met weinig tegendoelpunten zeg je. Zou dat misschien ook wat met de keeper te maken kunnen hebben?
Die verdediging stond ook onder Zoetebier goedquote:En met hoe hij de verdediging neerzet? Ik vind het een goede keeper voor de Nederlandse competitie en ook in Europa doet ie het goed.
Exact, en dat slaat nergens opquote:Er wordt nu in de media wel iets te enthousiast over hem gedaan, maar dat gebeurt vaker als het verwachtingspatroon niet hoog is (verwachting was dat Zoetebier als Nederlander met meer ervaring wel 1e keeper zou worden) en de prestaties later blijken mee te vallen. Maar dat komt omdat dat nu eenmaal een leuker verhaal oplevert voor een reportage in de krant of op tv dan wanneer iets precies loopt zoals het gepland was.
Driekwart van de posts op het VBL-forum betreft meningen en dat heb ik ook niet ontkend, dus wat is je punt?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook dat is nog altijd een mening.....
Ik wil graag naar deel 8 van dit mooie topicquote:Op maandag 21 maart 2005 16:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Een van de tekenen dat dit zevende deel toch echt overbodig was
Dat zei je eerder op deze pagina ook al jaquote:Op maandag 21 maart 2005 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil graag naar deel 8 van dit mooie topic
Hehe, het spel begint weer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:00 schreef rubbereend het volgende:
de trainer van Lyon was erg onder de indruk van het spel van PSV
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Oe Komrad gaat onnodige posts plaatsen!
Nu is het dus echt tijd voor een slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |