quote:Op zondag 20 maart 2005 21:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat heeft hij iedere wedstrijd wel een keertje he?
Tsja, daarover kan doorgegaan worden, omdat VoH in 't verleden vrij schandalig onbestraft bleef en uiteindelijk nogkon scoren, vandaag gebeurde er niet veel. Het gebeurt VoH inderdaad wel veel, maar dat is een welles-nietes die we over Ibrahimovic ook al hebben gehad.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef Djekko het volgende:
Er kan nog over vanalles geluld worden. Zoals 'het doorgaan' van Vennegoor op Lobont.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef HeatWave het volgende:
Valt er nog veel over te zeggen dan??
Ik had toch duidelijk het idee dat de discussie nog niet afgelopen was. Ook uit jullie reacties niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef twi het volgende:
Dat had ook weer niet gehoeven eigenlijk. Ik denk dat er genoeg is gezegd over deze wedstrijd.
Tsja, maar dat is meer een discussie over of VoH een lompe boer is of niet. En daar zijn we al lang over uit natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch duidelijk het idee dat de discussie nog niet afgelopen was. Ook uit jullie reacties niet.
Dan sluit ik me toch aan bij twi.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef Djekko het volgende:
Er kan nog over vanalles geluld worden. Zoals 'het doorgaan' van Vennegoor op Lobont.
quote:Tsja, ik kan die reacties wel begrijpen hoor. Hoewel onterecht (er gebeurde weinig, behalve wat onbehouwen VoH-stijl inkomen), is er natuurlijk een historie wat dat soort momenten betreft bij Ajax-PSV / PSV-Ajax met VoH in de hoofdrol. Wellicht nog wat frustratie van die vorige wedstrijden, waardoor sommigen er meer in willen zien dan het was...
Van Bommel een mof vandaag? Leg uit.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef HeatWave het volgende:
Ook goed hoor. Een topic meer of minder zal het verschil ook niet maken
.
Maar ach, psv was beter, v bommel een mof, VoH een boer, Ajax zuigt, blind kan er niets aan doen, onterechte penalty.
Oh Rosales is een prutser...
Sluit ik me volledig bij aanquote:Op zondag 20 maart 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
Ik vond Mitea ook erg tegenvallen, dat terzijde.
Over van Bommel zeg ik niets meer.
Hoezo vandaag? Dat issie altijdquote:
Trabelsi zeker voldoende ja, Maduro een onvoldoende maar geen dikke hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo vandaag? Dat issie altijd. Maar dat is niet relevant verder
.
Ach, we kunnen alle Ajacieden wel als een dikke onvoldoende beoordelen vandaag, op Trabelsi na....
Tien, tien, tien...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:28 schreef PJORourke het volgende:
Topic nummer 7 over deze klotewedstrijd? Masochisme.
Ik verlies nog liever met 0-10 van de lampen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tien, tien, tien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |