FORZAquote:Op zondag 20 maart 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
HUP PSV
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:52 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV
Loek laat je toch eens niet zo kennenquote:Op zondag 20 maart 2005 12:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Sorry hoor, maar dit soort topictitels maken wel weer duidelijk wat dit voor forum is
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 20 maart 2005 12:52 schreef Asskicker14 het volgende:...Hopelijk krijgt Blind Ajax wel aan het spelen.
Open jij toch de volgende. Miepert..quote:Op zondag 20 maart 2005 12:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Sorry hoor, maar dit soort topictitels maken wel weer duidelijk wat dit voor forum is
Had je jullie eens moeten horen als er 'HUP PSV' in de TT stondquote:
Klinkt enigzins wel dubbelzinnig. De nieuwe ajax trainer is blindquote:
Dan had ik niet van wakker gelegen, kan mij het nou schelen dat er Hup PSV in die titel staat, behalve dat het ongelooflijk lelijk isquote:Op zondag 20 maart 2005 12:55 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Had je jullie eens moeten horen als er 'HUP PSV' in de TT stondDan had een van de Ajax-mods hem hier binnen een minuut aangepast
Van wie?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had ondertussen wel een doelpunt verwacht
Ja idd, Babel schiet eens opquote:Op zondag 20 maart 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had ondertussen wel een doelpunt verwacht
Ik moet eens mod wordenquote:Op zondag 20 maart 2005 12:55 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Had je jullie eens moeten horen als er 'HUP PSV' in de TT stondDan had een van de Ajax-mods hem hier binnen een minuut aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |