quote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic verder niet gebruiken voor slowchatten.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[24 uurs (naam ) topic] Noca !!
die mag wel dicht
een zogenaamd posikoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:53 schreef golfer het volgende:
ff sticky gezet.
En leuk...spreekkoren VOOR de mods en niet tegen.
Idd en gooi het topic van die kakkerlak maar dicht.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd en gooi het topic van die kakkerlak maar dicht.
Aangepast.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:05 schreef Cart_man het volgende:
Hallo vrienden, kan 1 van jullie de titel van deze topic Politie uit stadions om playoffs mogelijk te maken veranderen
geweert moet weg worden.![]()
Ik ken topics met duizend views, zonder 1 verder post er in, dus views zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik met die fictieve regels het is nergens vastgelegd en bureaucratie had je dacht ik ook een hekel aan.
Dit is een wedstrijd van de nummer één van Nederland drie dagen voor de topper tegen Ajax tegen een club in vorm. Er is verder geen voetbal op tv, geen wedstrijd in de competitie.
Wat is het nut van dit slotje ? Het stond niemand in de weg en had al 150 views voordat de wedstrijd begon.
Ik hoop nu maar op een bloedeloze 0-0.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
daarom onterf ik je, bied ik je nooit meer een drankje aan en blok je op MSN.
Dan zien wij graag op zijn minst 10 voorbeelden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken topics met duizend views, zonder 1 verder post er in, dus views zegt niet zoveel.
HCE Liveverslagen - 46quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zien wij graag op zijn minst 10 voorbeelden.
Op misterieuze wijze staat dat er alquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Beste Moddies. Wil een van jullie even Hools in Hools gooien, alvast bedankt!
Het voetbalcafé # 595 Alle probleemgevallen bij elkaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Op misterieuze wijze staat dat er al
niet alleen qua posts, k was ook een fractie eerderquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het voetbalcafé # 595 Alle probleemgevallen bij elkaar
Vaduz bedoelde dit topic, maar dat kan gezien het aantal posts in het andere wel dicht lijkt me
oja, jij had geen hools, k kwam terug in VBL na t posten van mn Hools en toen stond er nergens een Hools, dus ben ik ervan uitgegaan dat k de eerste was. MAarja k was sowieso de eerste Hoolsquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Serieus? Ik dacht dat ik iets eerder was.
oke bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[Champions League] De kwart finales - deel 2 daar mag een slot aan
[Champions League] De Kwartfinales deel 2 daar mag deel 2 in de TT
Je kunt hem niet helemaal weghalen aangezien ik je gequote hebquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok. Dan haal ik die van mij hier ook weg.
Mitt vroeg me gisteren nog of langs de lijn iedere avond is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn het er 3?Dan kan er best 1 weg idd
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mitt vroeg me gisteren nog of langs de lijn iedere avond is.
Net zoiets als een mod van POL die vraagt of het journaal altijd om 20.00 uur begint.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:33 schreef DutchGooner het volgende:
Je kunt hem niet helemaal weghalen aangezien ik je gequote heb
Maar goed,dat zal die irritante golfer dan wel weer doen
Nope,dat gaan we zondag pas doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
ga jij eens gauw je verjaardag vieren?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef superjoden het volgende:
Eendje is een beetje overactief geweest door een uefa cup kwartfinale topic te openen
[Uefa Cup] 1/16 Finales deze kan dan wel dicht lijkt me
Topictitel aangepast naar beste zaterdag-amateuclubs, zodat ie gewoon open kan blijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Kan hier een slotje op. Dacht de top 50 van Nederland te hebben maar het is alleen zaterdag voetbal
De beste zaterdag-amateurvoetbalclubs van Nederland ooit.
Verbeterd.quote:
Ook dat is aangepast.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Of je voor tong Steau / Vilarreal tegen AZ kan aanpassen naar Steaua / Villarreal
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Tong, je zei het zelf nog in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |