Open die andere gewoon. Dan doe ik het gewoon zo verder. (op jouw manier)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien was dat wel je fout. Teveel posten vooraf en na de wedstrijden.
Zoals gezegd na jouw verklote topic: probeer het eens opnieuw in een nieuw topic, zonder steeds elke keer die tusendoorstanden en post eens 1x per week na een volledige speelronde?
Misschien dat je topic dan niet verpest wordt door andere users?
jullie zijn allemaal 'Sensitve'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:21 schreef rubbereend het volgende:je post de wedstrijden overbodig vaak (eigenlijk zijn ze al overbodig in dat topic) daarna ga je stand opnieuw op de nieuwe pagina posten omdat hij dan beter zichtbaar is
dan lok je wel iets uit natuurlijk
Jouw feestje, dus jij mag hem openen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:30 schreef AMD64 het volgende:
Open die andere gewoon. Dan doe ik het gewoon zo verder. (op jouw manier)
Ik vind/vond dit wel heel erg matig...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw feestje, dus jij mag hem openen.
Volgens mij heb jij geen sociaal levenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vind/vond dit wel heel erg matig...
Graag of niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vind/vond dit wel heel erg matig...
Done.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag of niet.
Verder niet meer zeuren.
Of je opent een nieuwe, of het is gewoon afgelopen met dat topic.
Duidelijk genoeg nu, qua beslissing?
er bestaat toch ook zoiets als het aantal posts per pgina veranderen? Ik zet het altijd op 300, zodat alleen het laatste berichtje op de 2e pagina staatquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:21 schreef rubbereend het volgende:je post de wedstrijden overbodig vaak (eigenlijk zijn ze al overbodig in dat topic) daarna ga je stand opnieuw op de nieuwe pagina posten omdat hij dan beter zichtbaar is
dan lok je wel iets uit natuurlijk
Klopt. Mijn installing staat op 303 posts per pagina, zodat alles van een topic op 1 pagina staat.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:14 schreef achterop23 het volgende:
er bestaat toch ook zoiets als het aantal posts per pgina veranderen? Ik zet het altijd op 300, zodat alleen het laatste berichtje op de 2e pagina staat
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Mijn installing staat op 303 posts per pagina, zodat alles van een topic op 1 pagina staat.
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]die 303 is vanwege JM die nog weleens wil doorposten na het slotje van 301?
quote:Wat mag hier in ieder geval niet:
# Geuzennamen en algemeen erkende aanduidingen van supporters van andere clubs worden (oogluikend) toegestaan, maar associaties van die namen met zaken buiten het voetbal worden niet getolereerd. Referenties aan WO2 ook niet.
ja k zag tquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:22 schreef just me het volgende:
in het topic gezet Duckie
Ja, dat is ook weer waar, maar ik vind 18 posts onder elkaar zonder inhoud een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
ach niemand heeft er last van, je kan ze ook laten staan.
Verwijderd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Kan een modje even wat berichten van mij verwijderen. Ik weet niet wat er mis ging
Het Officiële PSV-topic #68 - Respect voor de Generaal
Weer opgeschoond. Volgende die weer continu in dat topic offtopic gaat mag een weekje VBL-ban verwachten.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:02 schreef jojomen4 het volgende:
kan het Real topic schoongeveegd worden? Dank.![]()
Heyheyhey... een grapje is leuk maar nu ga je echt te ver!quote:Op maandag 7 maart 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Dat topic vraagt om een strenge trainer, het is net de selectie van Real.
Als je vreselijk zo geilt op je OP moet je gewoon zorgen dat je er eentje klaar hebt staan en die pas posten als het voorgaande topic vol is.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Golfer: Het vorige topic zat bijna vol en er was een gesprek gaande... Dus dat topic zal toch wel rap vol zijn... (lees: binnen een paar minuten)
Bovendien: In het vorige topic werd de OP niet gebruikt en daarom gebruikte ik hem zelf maar even...
Leek me een legitieme reden om het luttele posts voor het einde te openen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:34 schreef Stpan het volgende:
M'n Riga in Oranje-topic was anders serieus bedoelt hoor
Jammer Stpan, maar als je nieuwe topic niet over een Jood gaat die een keer op de bank zit of af en toe een kwartiertje mee mag doen, zal Onze Lieve He... eh ik bedoel golfer je topic verwijderen. Niet vergeten hoor...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:34 schreef Stpan het volgende:
M'n Riga in Oranje-topic was anders serieus bedoelt hoor
Dat was het punt niet. Stpan en ik hebben trouwens even gemaild met elkaar en hij heeft zijn punt over de selectie van Van Basten op een ludieke manier meer dan duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:04 schreef fanneke het volgende:
Jammer Stpan, maar als je nieuwe topic niet over een Jood gaat die een keer op de bank zit of af en toe een kwartiertje mee mag doen, zal Onze Lieve He... eh ik bedoel golfer je topic verwijderen. Niet vergeten hoor...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:25 schreef Stpan het volgende:
Whehe, moderaten is irritant, vooral op een langzaam forum. Maarre fanneke, het is zoals golfer zegt, dat Riga-topic was niet serieus bedoeld (totdat ik de selectie van De Cler zag) Maar goed, ik heb m'n lol gehad, sommige anderen vonden het ook leuk. Maar de moderator doet z'n werk.
Ben zelf ook moderator, niets meer dan respect voor golfer want je krijgt alleen veel gezeik van mensen die het niet willen snappen!
past niet vandaar dat er by staatquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:14 schreef Spideyman het volgende:
Haai modjes,
Kunnen jullie in de TT van het laatste PSV topic het woordje 'by' veranderen in 'bij'. bvd.
ah. biertje dan maar?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
past niet vandaar dat er by staat
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic verder niet gebruiken voor slowchatten.
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ciprian Marica, Salomon Kalou, Ugur Yildirim, Patrick Kluivert, Deco, Hans-Jörg Butt, Cristiano Ronaldo, Anouar Diba, Erik Nevland, Barry van Galen.... Er zijn er genoeg idd!
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic verder niet gebruiken voor slowchatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |