Heyheyhey... een grapje is leuk maar nu ga je echt te ver!quote:Op maandag 7 maart 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Dat topic vraagt om een strenge trainer, het is net de selectie van Real.
Als je vreselijk zo geilt op je OP moet je gewoon zorgen dat je er eentje klaar hebt staan en die pas posten als het voorgaande topic vol is.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Golfer: Het vorige topic zat bijna vol en er was een gesprek gaande... Dus dat topic zal toch wel rap vol zijn... (lees: binnen een paar minuten)
Bovendien: In het vorige topic werd de OP niet gebruikt en daarom gebruikte ik hem zelf maar even...
Leek me een legitieme reden om het luttele posts voor het einde te openen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:34 schreef Stpan het volgende:
M'n Riga in Oranje-topic was anders serieus bedoelt hoor
Jammer Stpan, maar als je nieuwe topic niet over een Jood gaat die een keer op de bank zit of af en toe een kwartiertje mee mag doen, zal Onze Lieve He... eh ik bedoel golfer je topic verwijderen. Niet vergeten hoor...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:34 schreef Stpan het volgende:
M'n Riga in Oranje-topic was anders serieus bedoelt hoor
Dat was het punt niet. Stpan en ik hebben trouwens even gemaild met elkaar en hij heeft zijn punt over de selectie van Van Basten op een ludieke manier meer dan duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:04 schreef fanneke het volgende:
Jammer Stpan, maar als je nieuwe topic niet over een Jood gaat die een keer op de bank zit of af en toe een kwartiertje mee mag doen, zal Onze Lieve He... eh ik bedoel golfer je topic verwijderen. Niet vergeten hoor...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:25 schreef Stpan het volgende:
Whehe, moderaten is irritant, vooral op een langzaam forum. Maarre fanneke, het is zoals golfer zegt, dat Riga-topic was niet serieus bedoeld (totdat ik de selectie van De Cler zag) Maar goed, ik heb m'n lol gehad, sommige anderen vonden het ook leuk. Maar de moderator doet z'n werk.
Ben zelf ook moderator, niets meer dan respect voor golfer want je krijgt alleen veel gezeik van mensen die het niet willen snappen!
past niet vandaar dat er by staatquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:14 schreef Spideyman het volgende:
Haai modjes,
Kunnen jullie in de TT van het laatste PSV topic het woordje 'by' veranderen in 'bij'. bvd.
ah. biertje dan maar?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
past niet vandaar dat er by staat
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic verder niet gebruiken voor slowchatten.
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ciprian Marica, Salomon Kalou, Ugur Yildirim, Patrick Kluivert, Deco, Hans-Jörg Butt, Cristiano Ronaldo, Anouar Diba, Erik Nevland, Barry van Galen.... Er zijn er genoeg idd!
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic verder niet gebruiken voor slowchatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |