quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:54 schreef rubbereend het volgende:
eeen fluitconcert voor de modjes:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:50 schreef Chen het volgende:
Modjes zijn cool.
Veeeeel te moeilijk..quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:33 schreef knowall het volgende:
Waarom meteen een slotje?
Was het weer te moeilijk voor de mods?
Als je nuchter bent ziet het er inderdaad veel logischer uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:34 schreef mitt het volgende:
[..]
Veeeeel te moeilijk..
Weer open btwmorgen weer eens kijken
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:33 schreef knowall het volgende:
Waarom meteen een slotje?
Was het weer te moeilijk voor de mods?
vond het te logisch voor een apart topicquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:35 schreef knowall het volgende:
[..]
Als je nuchter bent ziet het er inderdaad veel logischer uit
het was dan ook geen apart topic maar een logisch topicquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:21 schreef mitt het volgende:
[..]
vond het te logisch voor een apart topic![]()
vrij onlogisch voor zo'n logische constructie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:23 schreef knowall het volgende:
[..]
het was dan ook geen apart topic maar een logisch topic![]()
Dat slaat als een slotje op een topic van Knowall!quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef mitt het volgende:
[..]
vrij onlogisch voor zo'n logische constructie.
doe het zelfquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:50 schreef popolon het volgende:
van der Vaart breekt been!!!
Kan wel dicht.
Ik ben nog op zoek naar het knopje, wacht evenquote:
Geef even aan vanaf waar?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:45 schreef DutchGooner het volgende:
schoon effe het Arsenal topic op.
Het is nu een verkapt ajax/Maxwell topic
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:35 schreef jojomen4 het volgende:
In het topic handige voetbal-linkjes staat Primera Division verkeerd geschreven in de post van Just-Me van donderdag 9 september 2004 @ 07:22. Komt beetje dommig over![]()
En komt Cádiz er niet in?quote:Op zondag 2 januari 2005 14:35 schreef just me het volgende:
[..]kan me dit niet eens herinneren maar ik zag dat Mitt ook iets aangepast had.. ik heb er in ieder geval División van gemaakt !
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:35 schreef jojomen4 het volgende:
Verder kun/wil je misschien de website van Cádiz FC bij voegen aangezien er velen zullen zijn die komende 6 maanden een kijkje achter de schermen willen kijken bij de club die grondvesten van de Primera Division gaat doen schudden.(www.cadizcf.com/)
Cádiz laat dus niet alleen de PD op haar grondvesten schudden ook Fok! dusquote:Op zondag 2 januari 2005 16:41 schreef mitt het volgende:
Toen ik Cadiz erbij wou zetten wou fok! niet meer reageren.
maar justme heeft het al opgelost
as you wish.quote:
quote:
of golfer of mitt het gedaan zou hebben.. ik weet het nietquote:Op zondag 2 januari 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]helemaal mooi dat jij als PSV ze geplaatst hebt
Ga ergens anders lopen janken?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arsenal topic. Waarom jij leugens mag verspreiden over een andere user.
Communisme, iedereen is gelijkquote:Op maandag 3 januari 2005 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat doen ze in Noord Korea ook
MM, verkloote die topic door te verlopen verkondigen dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelt bij ajax sinds het seizoen 2002-2003. Terwijl dit duidelijk niet het geval is.quote:Jij verklootte het Arsenaltopic compleet met allerlei zaken over Maxwell en Van Damme en die heb ik verwijderd, evenals jouw persoonlijke aanvallen tegen andere users.
hé doe es niet zo opgefokt, dat is nergens voor nodig.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is het normaal dat je niet reageert op een vraag?
In het Arsenaltopic hoorde het duidelijk niet thuis en daar heb ik die zaken verwijderd, evenals jouw offtopic gedoe.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
MM, verkloote die topic door te verlopen verkondigen dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelt bij ajax sinds het seizoen 2002-2003. Terwijl dit duidelijk niet het geval is.
Maar wordt het nu wel of niet toegestaan dat een andere user leugens verspreid over een andere user?
Ik dacht dat ik je al antwoord gegeven had?quote:En is het normaal dat je niet reageert op een vraag?
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?quote:In het Arsenaltopic hoorde het duidelijk niet thuis en daar heb ik die zaken verwijderd, evenals jouw offtopic gedoe.
Bij mijn weten heb ik die opmerking ook verwijderd bij mijn poging het Arsenal-topic nog enigzins te redden en op te schonen na al jullie offtopic-gedoe.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 2 keer vragen ja
[..]
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?
Das dan ook niet on-topic.
Die reactie maakte MM volgens mij nadat alles verwijderd was.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 2 keer vragen ja
[..]
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?
Das dan ook niet on-topic.
Hee mitt, dat vind ik onjuist. Ik heb die jongen gewezen op wat onjuistheden in zijn feitjes, zoals ik wel vaker doe. Heel respectvol. Maar de man die hier over fatsoen klaagt (DAM), heeft zelf vanaf zijn eerste post alleen maar onfatsoenlijk gereageerd, met usernames verbasteren en dergelijke.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:41 schreef mitt het volgende:
Of DiegoArmandoMaradona en methodmitch even kunnen ophouden met het eindeloze getroll in het gehele forum richting elkaar.
Bij voorbaat dank.
Is dicht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:43 schreef popolon het volgende:
[HOOLS] Het VBL café #534 - Zware storm op komst.
Kan dicht omdat die cultmuppet er al eentje gemaakt heeft.
Nog één zo'n fout van die newbie en weg ermee.
En ik maar zoeken op 'HOOLS'
Ik neem aan dat je dit topic bedoelt: Centraal Feyenoordtopic #63: Kalou is verkocht aan Chelsea.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:31 schreef Xante het volgende:
Feyenoord Topic #63: De hoop op versterkingen
Kan een modje daar even bijplakken dat het deel 63 is?
Ohja, inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit topic bedoelt: Centraal Feyenoordtopic #63: Kalou verkocht aan Chelsea?
Daar heb ik #63 bijgeplakt.
Het is echt deel 63, ik had per ongeluk eerst de oude topictitel veranderd in #63, maar dat was gewoon deel 62, dus deze is #63.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:37 schreef Xante het volgende:
Ohja, inderdaad. Alleen dan is Centraal Feyenoordtopic #63: Kalou verkocht aan Chelsea? niet deel 63 maar deel 64
.
dan hou ik me erbuitenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:26 schreef superjoden het volgende:
kan dat slap geouwehoer van die Richard ( in het Ajax topic verwijderd worden + onze reacties hierop). ben er voorstander van dat golfer dit doet aangezien hij hem zo liefvind
Is verwijderd door mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:26 schreef superjoden het volgende:
kan dat slap geouwehoer van die Richard ( in het Ajax topic verwijderd worden + onze reacties hierop). ben er voorstander van dat golfer dit doet aangezien hij hem zo liefvind
A) Richard22CM is geen kloon maar iemand die alle thuiswedstrijden van zowel Eindhoven als PSV bezoekt + PSV Europa involgt als mogelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef Opperanus het volgende:
De nodige reakties van een trieste kloon verwijderd.
tsja de waarheid is hard jammer had wel iets meer hoogstaande reacties verwacht maarjaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:26 schreef superjoden het volgende:
justme ik wil niet dat je je erbuiten houdt ik wil dat je golfer verwijdert ban hem verander het paswoord ofzo laat hem van mijn posts afblijven hij heeft ze alleen weggehaald omdat ie tegen psv is die *j*xied plzzzzzz ik haat hemquote:
Je bent van harte welkom om normaal mee te posten in VBL, maar lees even de FAQ en de policy en lees je even in hoe wij hier met elkaar omgaan: zonder trollen en persoonlijke aanvallen dus.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:53 schreef Richard22cm het volgende:
tsja de waarheid is hard jammer had wel iets meer hoogstaande reacties verwacht maarja
alleen jou naam zegt al dat je geen verstand hebt en dan hier ligge janken of het weggehaald kan worden ......
zelfs op internet zijn joden runaways muhahahaahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
leuke smiley erbij sadistische ajaxied mijn geweldige posts weggehalen en de daarintegen zeer zwakke reacties van je vriendjes tsssssss..... jij hebt de rang oppertriest echt verdientquote:
Ik kan je garanderen dat de PSV-mod JustMe jouw trieste posts net zo hard had verwijderd als ik.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:02 schreef Richard22cm het volgende:
leuke smiley erbij sadistische ajaxied mijn geweldige posts weggehalen en de daarintegen zeer zwakke reacties van je vriendjes tsssssss..... jij hebt de rang oppertriest echt verdient![]()
ik zat niet te trollen ik zei mijn mening en niet tegen een persoon maar over ajax is dat een persoonlijke aanval en toen werd ik persoonlijk aangevallen en toen heb ik daar ook wat neergezet en toen konden ze niet winnen gaan ze janken dat het weggehaald moet worden nog even voor een persoonlijke aanval het zijn allemaal maar jankersquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom om normaal mee te posten in VBL, maar lees even de FAQ en de policy en lees je even in hoe wij hier met elkaar omgaan: zonder trollen en persoonlijke aanvallen dus.
Mocht je je daar niet aan willen houden, dan heb je in dit forumonderdeel dus niets te zoeken.
Hij is weer open voor de nabeschouwing.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn god, twee minuten on line en een slotje.
Bedanklt dat we3 even na konden praten.
Maar you are the man.
Halve finale League cup. Chelsea-Manchester United.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:51 schreef rubbereend het volgende:
modjes gefeliciteerd met de award die jullie toekomt
Feliciteer hier VBL met zn Fok Awards!
TT aangepast.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
De sponsor loterij-sponsor van de Eredivisie
misschien kan de misleidende TT even worden aangepast
hoezo lief zijn ??? ik zeg wat en ze proberen mij voor lul te zetten dat lukt dus niet (weet jij ook wel) want ik ben veel slimmer als hun en dan lopen ze te zeiken en haalt hun vriendje alles weg als ik een of andere newbie was geweest en ze hadden mij afgezeken omdat ik niet weet wat ik terug moet zeggen dan hadden ze het wel laten staan want zo zijn ze gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:52 schreef just me het volgende:Richard je moet wel lief zijn hier hoor!!!
Probeer het eens op een andere manier dan? In het Roda-topic bijvoorbeeld?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
Het was eigenlijk serieus bedoeld.
Maar ik breng het verkeerd.
Oud-voorzitter van RODA JC zoekt een nier.![]()
Ik ben bezig, lukt nog steeds niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:56 schreef MaxPower het volgende:
kan iemand even een 3 achter de # zetten?
Yildirim # - Ugur in Oranje!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben bezig, lukt nog steeds niet.
donequote:
Gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Hools- cafe aantal moet er even eentje terug worden gezet, naar 546. Foutje van mij.
Alvast bedankt.
Foute OP is opzich geen reden totsluiten van een topic, maar ik heb nu dus even gelet op het aantal reakties en in die door jou later geopende staan meer reakties dus vandaar dat ik Voetbal Insite # 17 toch maar gesloten heb.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
Voetbal Insite nr 17 Johan Derksen, een begrip in NL en Voetbal Insite # 17
beetje dubbel...
Graag die laatste sluiten ivm foute OP
TT aangepast en weer open.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:32 schreef tong80 het volgende:
Bij nadere lezing gaat dit topic over huidige spelers. Weet niet of het dan wel opoen moet blijven maar is wel het overdenken waard. Sorry voor de topic starter dat ik op dit tijdstip de kleine lettertjes heb gemist Fok! Beste huidige spits ronde 1
quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:40 schreef MaxPower het volgende:
Fenomeen van negen jaar en 35 kilo : Jean Carlos Chera
deze kan dicht, aangezien deze eerder was: Het nieuwe braziliaanse wonderkind Jean Carlos
quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:52 schreef just me het volgende:
zank joe
![]()
zodra fok iets sneller is ga ik ze plaatsen!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Wil 1 van de mods de in de topictitel van dit topic:
[Centraal] Real Madrid Topic #12 Op naar die titel!
van de 11 een 12 maken? waarvoor mijn dank![]()
Kun je daar titels van maken?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun je daar titels van maken?We gaan namelijk voor de CL en de competitie
![]()
Prima hoor, open maar een amateurtrainers-topic.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:39 schreef PAA-053 het volgende:
Heren Mods:
Ik heb de Search gebruikt, maar komn niets vinden. Excuse me als ik iets post dat al gedaan is.....
ik heb een ideetje. Misschien is het wat om een centraal voetbaltrainerstopic te openen? Dus niet over proftrainers, maar een topic voor vragen, opmerkingen en discussies voor amateur voetbaltrainers (zoals ik)???
Zo'n gevoel had ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat iemand voor ie een topic opent eerst toestemming vraagt. Deze jongen zal nooit een ban krijgen
Ik heb de topictitel voor je aangepast.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:42 schreef PAA-053 het volgende:
Kan een mod aub de titel van het grote amateur voetbaltrainers topic wijzigen in:
Het Grote jeugdtrainers topic!
?
Alvast bedankt!![]()
Ik was van plan om als we definitief een datum en plaats hebben gekozen dan een nieuw meeting-topic te openen en die sticky te maken.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:17 schreef Eilanden het volgende:
Misschien een idee om het topic over de eerstkomende meet sticky te maken?
[VBL Meet] Prik een datum!!quote:
Ik zie dat JM hem al streng toegsproken heeft.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, kan een modje CMT misschien even wijzen op zijn flame/troll gedrag in het Ajax topic?
Het wordt nu vervelend...
jawel toch? Er is toch gestemd voor 23 april??quote:Op maandag 31 januari 2005 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is nog niet eens een datum
Maar goed, kan een modje CMT misschien even wijzen op zijn flame/troll gedrag in het Ajax topic?
Het wordt nu vervelend...
Lang niet iedereen die normaal naar een meeting komt heeft al gestemd.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:09 schreef PAA-053 het volgende:
jawel toch? Er is toch gestemd voor 23 april??![]()
![]()
Laat me raden, je hebt het over DAM en CMT?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:24 schreef jojomen4 het volgende:
Kunnen die 2 mannetjes niet gebanned worden? Ze verneuken het hele Real Madrid en Primera Division topic
Al zullen het vast en zeker meerdere topics zijn waarin ze zitten te kloten.
je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt het over DAM en CMT?
Kerel, wat jij en die andere clown zeggen is gewoon voor 95% flauwekul en dat irriteert veel gebruikers (of iig mij). Heb je dat zelf niet door?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er mogen geen negatieve dingen gezegd worden over Real?
Mja..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt het over DAM en CMT?
Ik vind het nogal meevallen. Af en toe een kleine off-topicopmerking moet kunnen vind ik en verder zijn alleen maar lijstjes ook zo weinig discussiewaardig, dus zo nu en dan even een zijweg inslaan mag wat mij betreft best wel even, mits niet teveel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:03 schreef AMD64 het volgende:
Golfer. Wil je aub mijn topic een beetje schoonpoetsen met al de offtopic? Dank!
Ok. You're the BigBoss. Vondt het alleen maar onduidelijk toen ik een teletekstpagina voor mijn snuffie kreeg.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen. Af en toe een kleine off-topicopmerking moet kunnen vind ik en verder zijn alleen maar lijstjes ook zo weinig discussiewaardig, dus zo nu en dan even een zijweg inslaan mag wat mij betreft best wel even, mits niet teveel.
Jij doet keurig je best met je lijstjes en er is nu een ander initiatief, qua lijstjes, aan toegevoegd. Maakt het in mijn ogen alleen maar wat leuker.
Ik kijk het nog even aan, oké?
quote:
Owja. Ik zie het allemaal wel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
mitt en just me zijn ook mod hier hoor.
Tuurlijk wel. Reeksen zat hier. Het is hier geen ONZ hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:31 schreef AMD64 het volgende:
Owja. Ik zie het allemaal wel.
Stel: Stel mijn topic is vol. Mag ik dan een vervolg maken?
Omdat reeksen niet meer toegestaan zijn.
Ok. Bedankt! Jij ook Suijk!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Reeksen zat hier. Het is hier geen ONZ hoor.
Wegge-edit door mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[CENTRAAL] Het grote S.S. Lazio topic Deel II
Iemand is een beetje irritant aan het worden mbt z'n neonazi ehhh lazio site.
Weer open. Ik kijk het even aan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Voetballers moeten eens les in "omgaan scheids" krijgen
Ik snap niet dat dit geen serieuze discussie zou kunnen opleveren!
Nog steeds dicht.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer open. Ik kijk het even aan.
Waarom zouden die dicht moeten?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:27 schreef superjoden het volgende:was even aan het zoeken op Mido en zag dat er nog wat oude topics openstaan waar 2 jaar geleden voor het laatst gepost in is.
Kunnen die niet dicht?
Mido gaat de AEL leiden
Afrika's voetballer 2002 (niet Mido, maar Diouf)
Mido wil weg bij AJAX
[voetbalpoule] dilemma: Mido of Chivu?
Wannabe modjequote:
nee hoor, maar waarom open laten als er niemand in post ... maar ignore request, niemand post er meer in dus no problemo.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
tis nu wel erg verleidelijk om ze één voor één te gaan kicken
quote:
Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 3)quote:Op zondag 20 februari 2005 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het geen idee om een topic te openen waar je kan praten over voetbal op TV, waar het komt en zo?
Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 3)quote:Op zondag 20 februari 2005 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het geen idee om een topic te openen waar je kan praten over voetbal op TV, waar het komt en zo?
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef mitt het volgende:
helaas rubbereend, door deze actie moet je poposki voor je dulden in de rangorde van opvolging.
owkee.quote:
Done.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:23 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
Zou iemand het plaatje uit deze post: [UEFA Cup] Auxerre-Ajax. Op weg naar de finale.
Misschien in de OP van [UEFA Cup] Auxerre-Ajax. Op weg naar de finale. kunnen zetten?
Merci.
Done.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:38 schreef Bjoro het volgende:
[UEFA Cup] Feyenoord-Sporting Portugal
dubbel....mag dicht...sorry
Had op de dag van de wedstrijd wel een stormlooptopic verwacht, vandaar dat ik alleen op pag 1 heb gekeken.....quote:
Je bedoelt het echte wedtopic?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:24 schreef jojomen4 het volgende:
Er was toch ook een topic voor mensen die meedoen met de toto (van lotto)? Ik zie hem niet. Iemand?
Thnx alvast.
Of je leest even de sluitpost?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:55 schreef Chen het volgende:
waarom wordt mijn topic gesloten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:01 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax ?
Zonder reden een slotje.
Waarschijnlijk door Golfert die just me overrulede.
Wat was er mis mee ?
Ik ben haar meerdere absoluut niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nogal lachwekkend inderdaad...
Ze wordt gewoon publiekelijk teruggefloten door haar meerdere
ik zie golfer niet als mijn meerdere maar als mijn mede-modjequote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nogal lachwekkend inderdaad...
Ze wordt gewoon publiekelijk teruggefloten door haar meerdere
je kunt ook het hele topic deletenquote:
Oh ja, jij bent hier ook nog mede-mod.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:26 schreef popolon het volgende:
Neen liever niet, dat duurt echt jaren.
Een ogenblik tong, we zijn er mee bezig.
Niet zo mopperen zeg, die standen zijn echt op vierenzestigduizend websites te vinden, met nog betere statistieken (want die ontbreken !) en jij loopt te mekkeren?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:48 schreef AMD64 het volgende:
Golfer. ben je er nog?
Stand Holland Casino Eredivisie 2005!
Wordt er nu echt schijtziek van!
Ach Flikker een eind opquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet zo mopperen zeg, die standen zijn echt op vierenzestigduizend websites te vinden, met nog betere statistieken (want die ontbreken !) en jij loopt te mekkeren?
Gooi er anders een slotje op.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet zo mopperen zeg, die standen zijn echt op vierenzestigduizend websites te vinden, met nog betere statistieken (want die ontbreken !) en jij loopt te mekkeren?
Joehoe, ik was er nog even en heb genoeg van dit gezeik om jouw topic. Dus die is dicht.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:48 schreef AMD64 het volgende:
Golfer. ben je er nog?
Stand Holland Casino Eredivisie 2005!
Wordt er nu echt schijtziek van!
Dankzij mij weer zeker?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Joehoe, ik was er nog even en heb genoeg van dit gezeik om jouw topic. Dus die is dicht.
Als je graag de slachtofferrol naar jezelf wilt halen, ja.quote:
Wat deed ik fout?? Ik post de standen alleen maar na elke speeldagquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je graag de slachtofferrol naar jezelf wilt halen, ja.
Als je het objectief wilt bekijken: het was vanaf het begin al kansloos en je hebt kansen genoeg gehad.
Misschien was dat wel je fout. Teveel posten vooraf en na de wedstrijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:17 schreef AMD64 het volgende:
Wat deed ik fout?? Ik post de standen alleen maar na elke speeldag![]()
![]()
Open die andere gewoon. Dan doe ik het gewoon zo verder. (op jouw manier)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien was dat wel je fout. Teveel posten vooraf en na de wedstrijden.
Zoals gezegd na jouw verklote topic: probeer het eens opnieuw in een nieuw topic, zonder steeds elke keer die tusendoorstanden en post eens 1x per week na een volledige speelronde?
Misschien dat je topic dan niet verpest wordt door andere users?
jullie zijn allemaal 'Sensitve'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:21 schreef rubbereend het volgende:je post de wedstrijden overbodig vaak (eigenlijk zijn ze al overbodig in dat topic) daarna ga je stand opnieuw op de nieuwe pagina posten omdat hij dan beter zichtbaar is
dan lok je wel iets uit natuurlijk
Jouw feestje, dus jij mag hem openen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:30 schreef AMD64 het volgende:
Open die andere gewoon. Dan doe ik het gewoon zo verder. (op jouw manier)
Ik vind/vond dit wel heel erg matig...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw feestje, dus jij mag hem openen.
Volgens mij heb jij geen sociaal levenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vind/vond dit wel heel erg matig...
Graag of niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vind/vond dit wel heel erg matig...
Done.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag of niet.
Verder niet meer zeuren.
Of je opent een nieuwe, of het is gewoon afgelopen met dat topic.
Duidelijk genoeg nu, qua beslissing?
er bestaat toch ook zoiets als het aantal posts per pgina veranderen? Ik zet het altijd op 300, zodat alleen het laatste berichtje op de 2e pagina staatquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:21 schreef rubbereend het volgende:je post de wedstrijden overbodig vaak (eigenlijk zijn ze al overbodig in dat topic) daarna ga je stand opnieuw op de nieuwe pagina posten omdat hij dan beter zichtbaar is
dan lok je wel iets uit natuurlijk
Klopt. Mijn installing staat op 303 posts per pagina, zodat alles van een topic op 1 pagina staat.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:14 schreef achterop23 het volgende:
er bestaat toch ook zoiets als het aantal posts per pgina veranderen? Ik zet het altijd op 300, zodat alleen het laatste berichtje op de 2e pagina staat
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Mijn installing staat op 303 posts per pagina, zodat alles van een topic op 1 pagina staat.
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]die 303 is vanwege JM die nog weleens wil doorposten na het slotje van 301?
quote:Wat mag hier in ieder geval niet:
# Geuzennamen en algemeen erkende aanduidingen van supporters van andere clubs worden (oogluikend) toegestaan, maar associaties van die namen met zaken buiten het voetbal worden niet getolereerd. Referenties aan WO2 ook niet.
ja k zag tquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:22 schreef just me het volgende:
in het topic gezet Duckie
Ja, dat is ook weer waar, maar ik vind 18 posts onder elkaar zonder inhoud een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
ach niemand heeft er last van, je kan ze ook laten staan.
Verwijderd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Kan een modje even wat berichten van mij verwijderen. Ik weet niet wat er mis ging
Het Officiële PSV-topic #68 - Respect voor de Generaal
Weer opgeschoond. Volgende die weer continu in dat topic offtopic gaat mag een weekje VBL-ban verwachten.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:02 schreef jojomen4 het volgende:
kan het Real topic schoongeveegd worden? Dank.![]()
Heyheyhey... een grapje is leuk maar nu ga je echt te ver!quote:Op maandag 7 maart 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Dat topic vraagt om een strenge trainer, het is net de selectie van Real.
Als je vreselijk zo geilt op je OP moet je gewoon zorgen dat je er eentje klaar hebt staan en die pas posten als het voorgaande topic vol is.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Golfer: Het vorige topic zat bijna vol en er was een gesprek gaande... Dus dat topic zal toch wel rap vol zijn... (lees: binnen een paar minuten)
Bovendien: In het vorige topic werd de OP niet gebruikt en daarom gebruikte ik hem zelf maar even...
Leek me een legitieme reden om het luttele posts voor het einde te openen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:34 schreef Stpan het volgende:
M'n Riga in Oranje-topic was anders serieus bedoelt hoor
Jammer Stpan, maar als je nieuwe topic niet over een Jood gaat die een keer op de bank zit of af en toe een kwartiertje mee mag doen, zal Onze Lieve He... eh ik bedoel golfer je topic verwijderen. Niet vergeten hoor...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:34 schreef Stpan het volgende:
M'n Riga in Oranje-topic was anders serieus bedoelt hoor
Dat was het punt niet. Stpan en ik hebben trouwens even gemaild met elkaar en hij heeft zijn punt over de selectie van Van Basten op een ludieke manier meer dan duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:04 schreef fanneke het volgende:
Jammer Stpan, maar als je nieuwe topic niet over een Jood gaat die een keer op de bank zit of af en toe een kwartiertje mee mag doen, zal Onze Lieve He... eh ik bedoel golfer je topic verwijderen. Niet vergeten hoor...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:25 schreef Stpan het volgende:
Whehe, moderaten is irritant, vooral op een langzaam forum. Maarre fanneke, het is zoals golfer zegt, dat Riga-topic was niet serieus bedoeld (totdat ik de selectie van De Cler zag) Maar goed, ik heb m'n lol gehad, sommige anderen vonden het ook leuk. Maar de moderator doet z'n werk.
Ben zelf ook moderator, niets meer dan respect voor golfer want je krijgt alleen veel gezeik van mensen die het niet willen snappen!
past niet vandaar dat er by staatquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:14 schreef Spideyman het volgende:
Haai modjes,
Kunnen jullie in de TT van het laatste PSV topic het woordje 'by' veranderen in 'bij'. bvd.
ah. biertje dan maar?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
past niet vandaar dat er by staat
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic verder niet gebruiken voor slowchatten.
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ciprian Marica, Salomon Kalou, Ugur Yildirim, Patrick Kluivert, Deco, Hans-Jörg Butt, Cristiano Ronaldo, Anouar Diba, Erik Nevland, Barry van Galen.... Er zijn er genoeg idd!
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic verder niet gebruiken voor slowchatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |