Ik was van plan om als we definitief een datum en plaats hebben gekozen dan een nieuw meeting-topic te openen en die sticky te maken.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:17 schreef Eilanden het volgende:
Misschien een idee om het topic over de eerstkomende meet sticky te maken?
[VBL Meet] Prik een datum!!quote:
Ik zie dat JM hem al streng toegsproken heeft.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, kan een modje CMT misschien even wijzen op zijn flame/troll gedrag in het Ajax topic?
Het wordt nu vervelend...
jawel toch? Er is toch gestemd voor 23 april??quote:Op maandag 31 januari 2005 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is nog niet eens een datum
Maar goed, kan een modje CMT misschien even wijzen op zijn flame/troll gedrag in het Ajax topic?
Het wordt nu vervelend...
Lang niet iedereen die normaal naar een meeting komt heeft al gestemd.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:09 schreef PAA-053 het volgende:
jawel toch? Er is toch gestemd voor 23 april??![]()
![]()
Laat me raden, je hebt het over DAM en CMT?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:24 schreef jojomen4 het volgende:
Kunnen die 2 mannetjes niet gebanned worden? Ze verneuken het hele Real Madrid en Primera Division topic
Al zullen het vast en zeker meerdere topics zijn waarin ze zitten te kloten.
je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt het over DAM en CMT?
Kerel, wat jij en die andere clown zeggen is gewoon voor 95% flauwekul en dat irriteert veel gebruikers (of iig mij). Heb je dat zelf niet door?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er mogen geen negatieve dingen gezegd worden over Real?
Mja..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt het over DAM en CMT?
Ik vind het nogal meevallen. Af en toe een kleine off-topicopmerking moet kunnen vind ik en verder zijn alleen maar lijstjes ook zo weinig discussiewaardig, dus zo nu en dan even een zijweg inslaan mag wat mij betreft best wel even, mits niet teveel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:03 schreef AMD64 het volgende:
Golfer. Wil je aub mijn topic een beetje schoonpoetsen met al de offtopic? Dank!
Ok. You're the BigBoss. Vondt het alleen maar onduidelijk toen ik een teletekstpagina voor mijn snuffie kreeg.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen. Af en toe een kleine off-topicopmerking moet kunnen vind ik en verder zijn alleen maar lijstjes ook zo weinig discussiewaardig, dus zo nu en dan even een zijweg inslaan mag wat mij betreft best wel even, mits niet teveel.
Jij doet keurig je best met je lijstjes en er is nu een ander initiatief, qua lijstjes, aan toegevoegd. Maakt het in mijn ogen alleen maar wat leuker.
Ik kijk het nog even aan, oké?
quote:
Owja. Ik zie het allemaal wel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
mitt en just me zijn ook mod hier hoor.
Tuurlijk wel. Reeksen zat hier. Het is hier geen ONZ hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:31 schreef AMD64 het volgende:
Owja. Ik zie het allemaal wel.
Stel: Stel mijn topic is vol. Mag ik dan een vervolg maken?
Omdat reeksen niet meer toegestaan zijn.
Ok. Bedankt! Jij ook Suijk!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Reeksen zat hier. Het is hier geen ONZ hoor.
Wegge-edit door mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[CENTRAAL] Het grote S.S. Lazio topic Deel II
Iemand is een beetje irritant aan het worden mbt z'n neonazi ehhh lazio site.
Weer open. Ik kijk het even aan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Voetballers moeten eens les in "omgaan scheids" krijgen
Ik snap niet dat dit geen serieuze discussie zou kunnen opleveren!
Nog steeds dicht.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer open. Ik kijk het even aan.
Waarom zouden die dicht moeten?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:27 schreef superjoden het volgende:was even aan het zoeken op Mido en zag dat er nog wat oude topics openstaan waar 2 jaar geleden voor het laatst gepost in is.
Kunnen die niet dicht?
Mido gaat de AEL leiden
Afrika's voetballer 2002 (niet Mido, maar Diouf)
Mido wil weg bij AJAX
[voetbalpoule] dilemma: Mido of Chivu?
Wannabe modjequote:
nee hoor, maar waarom open laten als er niemand in post ... maar ignore request, niemand post er meer in dus no problemo.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
tis nu wel erg verleidelijk om ze één voor één te gaan kicken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |