En komt Cádiz er niet in?quote:Op zondag 2 januari 2005 14:35 schreef just me het volgende:
[..]kan me dit niet eens herinneren maar ik zag dat Mitt ook iets aangepast had.. ik heb er in ieder geval División van gemaakt !
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:35 schreef jojomen4 het volgende:
Verder kun/wil je misschien de website van Cádiz FC bij voegen aangezien er velen zullen zijn die komende 6 maanden een kijkje achter de schermen willen kijken bij de club die grondvesten van de Primera Division gaat doen schudden.(www.cadizcf.com/)
Cádiz laat dus niet alleen de PD op haar grondvesten schudden ook Fok! dusquote:Op zondag 2 januari 2005 16:41 schreef mitt het volgende:
Toen ik Cadiz erbij wou zetten wou fok! niet meer reageren.
maar justme heeft het al opgelost
as you wish.quote:
quote:
of golfer of mitt het gedaan zou hebben.. ik weet het nietquote:Op zondag 2 januari 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]helemaal mooi dat jij als PSV ze geplaatst hebt
Ga ergens anders lopen janken?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arsenal topic. Waarom jij leugens mag verspreiden over een andere user.
Communisme, iedereen is gelijkquote:Op maandag 3 januari 2005 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat doen ze in Noord Korea ook
MM, verkloote die topic door te verlopen verkondigen dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelt bij ajax sinds het seizoen 2002-2003. Terwijl dit duidelijk niet het geval is.quote:Jij verklootte het Arsenaltopic compleet met allerlei zaken over Maxwell en Van Damme en die heb ik verwijderd, evenals jouw persoonlijke aanvallen tegen andere users.
hé doe es niet zo opgefokt, dat is nergens voor nodig.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is het normaal dat je niet reageert op een vraag?
In het Arsenaltopic hoorde het duidelijk niet thuis en daar heb ik die zaken verwijderd, evenals jouw offtopic gedoe.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
MM, verkloote die topic door te verlopen verkondigen dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelt bij ajax sinds het seizoen 2002-2003. Terwijl dit duidelijk niet het geval is.
Maar wordt het nu wel of niet toegestaan dat een andere user leugens verspreid over een andere user?
Ik dacht dat ik je al antwoord gegeven had?quote:En is het normaal dat je niet reageert op een vraag?
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?quote:In het Arsenaltopic hoorde het duidelijk niet thuis en daar heb ik die zaken verwijderd, evenals jouw offtopic gedoe.
Bij mijn weten heb ik die opmerking ook verwijderd bij mijn poging het Arsenal-topic nog enigzins te redden en op te schonen na al jullie offtopic-gedoe.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 2 keer vragen ja
[..]
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?
Das dan ook niet on-topic.
Die reactie maakte MM volgens mij nadat alles verwijderd was.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 2 keer vragen ja
[..]
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?
Das dan ook niet on-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |