Jij bent toch modquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:53 schreef just me het volgende:
Kan dit niet in Ronald Koeman stopt bij Ajax #2 ??
ja maar ik wil dit niet zomaar op slot gooienquote:
Waarom niet ? Is wel slotjes waardig lijkt me.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar ik wil dit niet zomaar op slot gooien
Tis ook een ander topic, dat andere ging over het vertrek van RK, dit over de nieuwe trainer vanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar ik wil dit niet zomaar op slot gooien
ik strijk over mijn hartquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet ? Is wel slotjes waardig lijkt me.
Meneer Derksen weet altijd allesquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lijkt me duidelijk, Van der Lem is DE kandidaat...
schreef tong80 het volgendequote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:53 schreef just me het volgende:
Kan dit niet in Ronald Koeman stopt bij Ajax #2 ??
quote:Waarom niet ? Is wel slotjes waardig lijkt me.
Veel plezier met strijken verder, maar soms moet je een besluit durven nemen.quote:
wat mij betreft mag ie open blijven, zeker nu er een poll instaat maar ik weet niet wat AJAX-modje golfer ervan vindquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:02 schreef Chen het volgende:
Gaat deze nou dicht Just Me?
net zoals in het voetbalspel accepteer je dingenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
Ah de oppermod overstemt het modje dat leukl wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |