Boulahrouz is een zeer constante speler met zelfs uitschieters naar een 9/10. Tevens vind ik El-Hamdaoui zeer sterk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij wilt allemaal Marokkanen... Die zijn echter veel te wisselvallig. Noem mij één Marokkaan die elke week een 7 haalt, op Naybet na.
Waarom probeer je toch elke keer weer te trollen in VBL? POL is toch een uitstekend podium voor mensen zoals jij? En wil jij zo graag Marokkanen zien spelen bij die "verderfelijke jodenclub" genaamd Ajax? Dat is toch wel de grootste contradictie van het jaar...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier verder. Nog even mijn laatste reactie:
[..]
Boulahrouz is een zeer constante speler met zelfs uitschieters naar een 9/10. Tevens vind ik El-Hamdaoui zeer sterk.
Maar het heeft helemaal niks met Marokkaan zijn te maken. Dat zijn gewoon goede spelers. Ik hou van techniek en raffinement, en toevallig hebben veel Marokkanen dat standaard in hun arsenaal.
Tevens heb ik een erg hoge pet op van Zaïri
Van de genoemde namen (Blind, vd Lem en Ten Cate) lijkt mij alleen Ten Cate geschikt. Maar die zal wel in de zon blijven. Dus zal het Blind worden. En ik weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:38 schreef rubbereend het volgende:
oke hier weer verder wie volgt hem op?
Ik hoop op Bergkamp als player manager. Maar dat zal helaas niet gebeuren. Anders zie ik Co Adriaanse wel zitten. Al het andere is surrogaat, of Hiddink moet los te weken zijn bij PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:38 schreef rubbereend het volgende:
oke hier weer verder wie volgt hem op?
Inderdaad. Diegene die nu nog denkt dat hij terecht kan bij Barcelona is ziek in zijn lassiehond-hoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:45 schreef op_dreef het volgende:
Zat er al langere tijd aan te komen. Voorlopig einde internationale carriere voor Koeman in ieder geval.
Liever geen Hiddink, zijn type voetbal past niet bij Ajax. Dat van Co Adriaanse echter wel. Zeker nu hij als coach veel meer ervaren is en onder hem gaan voetballers veel beter spelen, denk maar aan vd Vaart, Galasek, etc. Ook van Gaal zou kunnen, maar helaas heeft die al getekend bij AZ. Het moet in ieder geval een trainer zijn met hun mentaliteit. Dus duidelijk, strak, geen gesodemieter onder spelers in de kleedkamer en vooral een trainer die Ajax veel het typische klassieke Ajax-voetbal laat spelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop op Bergkamp als player manager. Maar dat zal helaas niet gebeuren. Anders zie ik Co Adriaanse wel zitten. Al het andere is surrogaat, of Hiddink moet los te weken zijn bij PSV
Frisse wind? Hou toch op. De echte boosdoener zit nog steeds in z'n ivoren toren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Leuk dit speculeren![]()
Eindelijk weer eens een frisse wind door Ajax
On the other hand, misschien kan hij de catering gaan managen bij Fc Barcelonaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad. Diegene die nu nog denkt dat hij terecht kan bij Barcelona is ziek in zijn lassiehond-hoofd
Uiteraard heeft ie al contact gehad of dat zal hij zeker gaan doen, want anders staat Cruyff over een paar weken weer te janken dat ze hem niks hebben gevraagd.quote:HeatWave (Moderator) - vrijdag 25 februari 2005 @ 17:09
Rockin' on,with Guinness
Stond een zinsnede op nu.nl in het 2de artikel erover
quote:Of ik al met Johan Cruijff gebeld heb? Dat ga ik niet zeggen", om er aan toe te voegen: "maar het zou goed kunnen dat ik hem vandaag al heb gebeld." Cruijff heeft bij Ajax een adviserende rol.
In de verdekte voetbaltaal, maar die hebben natuuurlijk wel ff gebeld, anders zegt ie wel nee
Alleen een type Co Adriaanse en van Gaal zouden deze klus kunnen klaren. Ik hoop overigens dat de nieuwe trainer Boukhari belangrijker gaat maken (desnoods vice-aanvoerder) en hem het vetrouwen geeft. Alleen dan zal hij uiterst renderen. Boukhari is het type voetballer dat werkt op vertrouwensbasisquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Helaas, dit gunde ik hem niet. Ik zie zoiezo op dit moment geen trainer beter presteren met dit materiaal.
Vertel mij eens, hoe kan een voetballer "uiterst renderen" ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen een type Co Adriaanse en van Gaal zouden deze klus kunnen klaren. Ik hoop overigens dat de nieuwe trainer Boukhari belangrijker gaat maken (desnoods vice-aanvoerder) en hem het vetrouwen geeft. Alleen dan zal hij uiterst renderen. Boukhari is het type voetballer dat werkt op vertrouwensbasis
Helemaal mee eens. Al zie ik natuurlijk liever dat ze bij Co op knieën gaat, en dat die dan rustig doorprutst waar Koeman moest stoppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
Leuk voor Neeskens dit.
Maar mij lijkt een buitenlandse trainer het beste, iemand zonder Ajax-verleden die er eens goed de bezem door haalt.
Mischien als Ajax een Marokaanse coach neemt dan neemt hij misschien direct een Arsenaal Marokanen mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier verder. Nog even mijn laatste reactie:
[..]
Boulahrouz is een zeer constante speler met zelfs uitschieters naar een 9/10. Tevens vind ik El-Hamdaoui zeer sterk.
Maar het heeft helemaal niks met Marokkaan zijn te maken. Dat zijn gewoon goede spelers. Ik hou van techniek en raffinement, en toevallig hebben veel Marokkanen dat standaard in hun arsenaal.
Tevens heb ik een erg hoge pet op van Zaïri
jij met je Marokanenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen een type Co Adriaanse en van Gaal zouden deze klus kunnen klaren. Ik hoop overigens dat de nieuwe trainer Boukhari belangrijker gaat maken (desnoods vice-aanvoerder) en hem het vetrouwen geeft. Alleen dan zal hij uiterst renderen. Boukhari is het type voetballer dat werkt op vertrouwensbasis
[offtopic]ik erger me aan je signature, enigsinds provocerend vind je niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Lees eens 5 willekeurige posts van hem in NWS en je hebt door dat hij alleen komt trollen in VBLquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef twi het volgende:
Trouwens, Boukhari vice-aanvoerder maken lijkt me een fantastisch idee. Winnen we in elk geval nog een prijs dit jaar. De Marrokaan Friendly Award. Kom op zeg, ga je moeder pesten ofzo, echt serieuze opmerkingen heb je hier nog niet geplaatst. Lachwekkend, Boukhari vice-aanvoerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |