abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:28:38 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25252802
Hier verder. Nog even mijn laatste reactie:
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jij wilt allemaal Marokkanen... Die zijn echter veel te wisselvallig. Noem mij één Marokkaan die elke week een 7 haalt, op Naybet na.
Boulahrouz is een zeer constante speler met zelfs uitschieters naar een 9/10. Tevens vind ik El-Hamdaoui zeer sterk.

Maar het heeft helemaal niks met Marokkaan zijn te maken. Dat zijn gewoon goede spelers. Ik hou van techniek en raffinement, en toevallig hebben veel Marokkanen dat standaard in hun arsenaal.

Tevens heb ik een erg hoge pet op van Zaïri

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 februari 2005 @ 17:38:51 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25252929
oke hier weer verder wie volgt hem op?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25252933
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Boulahrouz is een zeer constante speler met zelfs uitschieters naar een 9/10. Tevens vind ik El-Hamdaoui zeer sterk.

Maar het heeft helemaal niks met Marokkaan zijn te maken. Dat zijn gewoon goede spelers. Ik hou van techniek en raffinement, en toevallig hebben veel Marokkanen dat standaard in hun arsenaal.

Waarom probeer je toch elke keer weer te trollen in VBL? POL is toch een uitstekend podium voor mensen zoals jij? En wil jij zo graag Marokkanen zien spelen bij die "verderfelijke jodenclub" genaamd Ajax? Dat is toch wel de grootste contradictie van het jaar...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25252964
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:38 schreef rubbereend het volgende:
Van de genoemde namen (Blind, vd Lem en Ten Cate) lijkt mij alleen Ten Cate geschikt. Maar die zal wel in de zon blijven. Dus zal het Blind worden. En ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
Onervaren, beetje een type Koeman denk ik. Wel hoopgevend dat ze Cruijff om advies gevraagd hebben, misschien kan die wat regelen.
pi_25252969
Leuk dit speculeren
Eindelijk weer eens een frisse wind door Ajax
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:42:32 #6
13462 BansheeBoy
pi_25252975
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:38 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoop op Bergkamp als player manager. Maar dat zal helaas niet gebeuren. Anders zie ik Co Adriaanse wel zitten. Al het andere is surrogaat, of Hiddink moet los te weken zijn bij PSV

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_25252982
TT genormaliseerd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:45:11 #8
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25253006
Zat er al langere tijd aan te komen. Voorlopig einde internationale carriere voor Koeman in ieder geval.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:46:26 #9
13462 BansheeBoy
pi_25253033
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:45 schreef op_dreef het volgende:
Zat er al langere tijd aan te komen. Voorlopig einde internationale carriere voor Koeman in ieder geval.
Inderdaad. Diegene die nu nog denkt dat hij terecht kan bij Barcelona is ziek in zijn lassiehond-hoofd

pi_25253068
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik hoop op Bergkamp als player manager. Maar dat zal helaas niet gebeuren. Anders zie ik Co Adriaanse wel zitten. Al het andere is surrogaat, of Hiddink moet los te weken zijn bij PSV

Liever geen Hiddink, zijn type voetbal past niet bij Ajax. Dat van Co Adriaanse echter wel. Zeker nu hij als coach veel meer ervaren is en onder hem gaan voetballers veel beter spelen, denk maar aan vd Vaart, Galasek, etc. Ook van Gaal zou kunnen, maar helaas heeft die al getekend bij AZ. Het moet in ieder geval een trainer zijn met hun mentaliteit. Dus duidelijk, strak, geen gesodemieter onder spelers in de kleedkamer en vooral een trainer die Ajax veel het typische klassieke Ajax-voetbal laat spelen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_25253080
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Leuk dit speculeren
Eindelijk weer eens een frisse wind door Ajax
Frisse wind? Hou toch op. De echte boosdoener zit nog steeds in z'n ivoren toren.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:49:47 #12
13462 BansheeBoy
pi_25253090
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inderdaad. Diegene die nu nog denkt dat hij terecht kan bij Barcelona is ziek in zijn lassiehond-hoofd

On the other hand, misschien kan hij de catering gaan managen bij Fc Barcelona

vrijdag 25 februari 2005 @ 17:51:04 #13
46511 Linz
held der helden
pi_25253105
quote:
HeatWave (Moderator) - vrijdag 25 februari 2005 @ 17:09
Rockin' on,with Guinness

Stond een zinsnede op nu.nl in het 2de artikel erover
quote:Of ik al met Johan Cruijff gebeld heb? Dat ga ik niet zeggen", om er aan toe te voegen: "maar het zou goed kunnen dat ik hem vandaag al heb gebeld." Cruijff heeft bij Ajax een adviserende rol.
In de verdekte voetbaltaal, maar die hebben natuuurlijk wel ff gebeld, anders zegt ie wel nee
Uiteraard heeft ie al contact gehad of dat zal hij zeker gaan doen, want anders staat Cruyff over een paar weken weer te janken dat ze hem niks hebben gevraagd.

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_25253121
Helaas, dit gunde ik hem niet. Ik zie zoiezo op dit moment geen trainer beter presteren met dit materiaal.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:54:29 #15
13462 BansheeBoy
pi_25253161
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Helaas, dit gunde ik hem niet. Ik zie zoiezo op dit moment geen trainer beter presteren met dit materiaal.
Alleen een type Co Adriaanse en van Gaal zouden deze klus kunnen klaren. Ik hoop overigens dat de nieuwe trainer Boukhari belangrijker gaat maken (desnoods vice-aanvoerder) en hem het vetrouwen geeft. Alleen dan zal hij uiterst renderen. Boukhari is het type voetballer dat werkt op vertrouwensbasis

pi_25253222
Leuk voor Neeskens dit.

Maar mij lijkt een buitenlandse trainer het beste, iemand zonder Ajax-verleden die er eens goed de bezem door haalt.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:00:57 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25253227
Zoals gezegd, de enige optie voor Koeman is om direct in het vliegtuig naar Valencia te stappen. Ik geloof dat Basiqair daar voor goedkoop naartoe vliegt, dus het wordt 'm niet te moeilijk gemaakt.

Boukhari is het type speler dat werkt op subtop-basis.
pi_25253242
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alleen een type Co Adriaanse en van Gaal zouden deze klus kunnen klaren. Ik hoop overigens dat de nieuwe trainer Boukhari belangrijker gaat maken (desnoods vice-aanvoerder) en hem het vetrouwen geeft. Alleen dan zal hij uiterst renderen. Boukhari is het type voetballer dat werkt op vertrouwensbasis

Vertel mij eens, hoe kan een voetballer "uiterst renderen" ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25253243
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
Leuk voor Neeskens dit.

Maar mij lijkt een buitenlandse trainer het beste, iemand zonder Ajax-verleden die er eens goed de bezem door haalt.
Helemaal mee eens. Al zie ik natuurlijk liever dat ze bij Co op knieën gaat, en dat die dan rustig doorprutst waar Koeman moest stoppen.

"Ik heb nog niet aan opstappen gedacht", .
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25253274
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Mischien als Ajax een Marokaanse coach neemt dan neemt hij misschien direct een Arsenaal Marokanen mee.
pi_25253300
quote:

[..]

jij met je Marokanen
pi_25253309
edit
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_25253311
quote:

[offtopic]ik erger me aan je signature, enigsinds provocerend vind je niet?
en je ondertitel is ook opruiend
verder kan ik me ook nog, en met mij een aantal andere users, nog een hoop onzin van je herinneren...[/offtopic]

om nog even ontopic te komen
ik vind al het gezeik op Koeman onterecht, het loopt gewoon niet lekker en dat hij opstapt moet hij helemaal zelf weten. een frisse wind is gewoon goed na verloop van tijd. hij is wel 2 keer landskampioen geworden, heeft de johan cruijffschaal binnen gehaald en heeft in de champions league redelijk gepresteerd. in 3 jaar allemaal, toch een redelijk tot goede prestatie vind ik!

danny blind lijkt me een goede trainer maar wel een leek als het op trainers aan komt (net als koeman).
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:07:30 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25253312
Trouwens, Boukhari vice-aanvoerder maken lijkt me een fantastisch idee. Winnen we in elk geval nog een prijs dit jaar. De Marrokaan Friendly Award. Kom op zeg, ga je moeder pesten ofzo, echt serieuze opmerkingen heb je hier nog niet geplaatst. Lachwekkend, Boukhari vice-aanvoerder
pi_25253341
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef twi het volgende:
Trouwens, Boukhari vice-aanvoerder maken lijkt me een fantastisch idee. Winnen we in elk geval nog een prijs dit jaar. De Marrokaan Friendly Award. Kom op zeg, ga je moeder pesten ofzo, echt serieuze opmerkingen heb je hier nog niet geplaatst. Lachwekkend, Boukhari vice-aanvoerder
Lees eens 5 willekeurige posts van hem in NWS en je hebt door dat hij alleen komt trollen in VBL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')