MM, verkloote die topic door te verlopen verkondigen dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelt bij ajax sinds het seizoen 2002-2003. Terwijl dit duidelijk niet het geval is.quote:Jij verklootte het Arsenaltopic compleet met allerlei zaken over Maxwell en Van Damme en die heb ik verwijderd, evenals jouw persoonlijke aanvallen tegen andere users.
hé doe es niet zo opgefokt, dat is nergens voor nodig.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is het normaal dat je niet reageert op een vraag?
In het Arsenaltopic hoorde het duidelijk niet thuis en daar heb ik die zaken verwijderd, evenals jouw offtopic gedoe.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
MM, verkloote die topic door te verlopen verkondigen dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelt bij ajax sinds het seizoen 2002-2003. Terwijl dit duidelijk niet het geval is.
Maar wordt het nu wel of niet toegestaan dat een andere user leugens verspreid over een andere user?
Ik dacht dat ik je al antwoord gegeven had?quote:En is het normaal dat je niet reageert op een vraag?
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?quote:In het Arsenaltopic hoorde het duidelijk niet thuis en daar heb ik die zaken verwijderd, evenals jouw offtopic gedoe.
Bij mijn weten heb ik die opmerking ook verwijderd bij mijn poging het Arsenal-topic nog enigzins te redden en op te schonen na al jullie offtopic-gedoe.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 2 keer vragen ja
[..]
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?
Das dan ook niet on-topic.
Die reactie maakte MM volgens mij nadat alles verwijderd was.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 2 keer vragen ja
[..]
Waarom heb je de opmerking van MM niet verwijderd dat Maxwell vrijwel altijd op linksback speelde sinds 2002-2003?
Das dan ook niet on-topic.
Hee mitt, dat vind ik onjuist. Ik heb die jongen gewezen op wat onjuistheden in zijn feitjes, zoals ik wel vaker doe. Heel respectvol. Maar de man die hier over fatsoen klaagt (DAM), heeft zelf vanaf zijn eerste post alleen maar onfatsoenlijk gereageerd, met usernames verbasteren en dergelijke.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:41 schreef mitt het volgende:
Of DiegoArmandoMaradona en methodmitch even kunnen ophouden met het eindeloze getroll in het gehele forum richting elkaar.
Bij voorbaat dank.
Is dicht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:43 schreef popolon het volgende:
[HOOLS] Het VBL café #534 - Zware storm op komst.
Kan dicht omdat die cultmuppet er al eentje gemaakt heeft.
Nog één zo'n fout van die newbie en weg ermee.
En ik maar zoeken op 'HOOLS'
Ik neem aan dat je dit topic bedoelt: Centraal Feyenoordtopic #63: Kalou is verkocht aan Chelsea.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:31 schreef Xante het volgende:
Feyenoord Topic #63: De hoop op versterkingen
Kan een modje daar even bijplakken dat het deel 63 is?
Ohja, inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit topic bedoelt: Centraal Feyenoordtopic #63: Kalou verkocht aan Chelsea?
Daar heb ik #63 bijgeplakt.
Het is echt deel 63, ik had per ongeluk eerst de oude topictitel veranderd in #63, maar dat was gewoon deel 62, dus deze is #63.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:37 schreef Xante het volgende:
Ohja, inderdaad. Alleen dan is Centraal Feyenoordtopic #63: Kalou verkocht aan Chelsea? niet deel 63 maar deel 64
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |