Mooi hequote:Op maandag 24 januari 2005 18:47 schreef MaxPower het volgende:
Begrijp ik nu goed dat wij al 17 topics volgeluld hebben over een programma waar ook alleen maar in geluld wordt?
Een goede vraag. Helaas zit er bij RTL 5 iemand te censureren en halen dat soort vragen nooit de uitzending.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Onder eigen naam :
Aan Kessler : 'je hebt jezelf ooit benoemd om tijdelijk als voorzitter te fungeren,. Je zit er nu nog. Is dat niet erg ondemocratisch voor een bond zoals de KNVB ?'
Als ik het zo hoor niet echtquote:Op maandag 24 januari 2005 20:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat JD weer lekker scherp zal zijn...
Hopelijk brandt ie Kesler tot de grond toe af
1 of 2 neem ik deze uitzending ook genoegen mee.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vaduz, ga je weer een score van 3 a 4 halen of zo?
Zeker erg goed, maar krijg ik geen kippenvel van, daarvoor sta ik niet op de bankenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
En wat dacht je van die snotaap uit Groningen ?
nou ook al is het chelski maar hoe hij van het weekend voetbalde pfffquote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker erg goed, maar krijg ik geen kippenvel van, daarvoor sta ik niet op de banken. Dat komt misschien nog wel, maar laat hem eerst naar een echte ploeg gaan.
Ja hij is goed klopt, maar Bergkamp heeft toch wat meer.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nou ook al is het chelski maar hoe hij van het weekend voetbalde pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |