Foute OP is opzich geen reden totsluiten van een topic, maar ik heb nu dus even gelet op het aantal reakties en in die door jou later geopende staan meer reakties dus vandaar dat ik Voetbal Insite # 17 toch maar gesloten heb.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
Voetbal Insite nr 17 Johan Derksen, een begrip in NL en Voetbal Insite # 17
beetje dubbel...
Graag die laatste sluiten ivm foute OP
TT aangepast en weer open.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:32 schreef tong80 het volgende:
Bij nadere lezing gaat dit topic over huidige spelers. Weet niet of het dan wel opoen moet blijven maar is wel het overdenken waard. Sorry voor de topic starter dat ik op dit tijdstip de kleine lettertjes heb gemist Fok! Beste huidige spits ronde 1
quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:40 schreef MaxPower het volgende:
Fenomeen van negen jaar en 35 kilo : Jean Carlos Chera
deze kan dicht, aangezien deze eerder was: Het nieuwe braziliaanse wonderkind Jean Carlos
quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:52 schreef just me het volgende:
zank joe
![]()
zodra fok iets sneller is ga ik ze plaatsen!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Wil 1 van de mods de in de topictitel van dit topic:
[Centraal] Real Madrid Topic #12 Op naar die titel!
van de 11 een 12 maken? waarvoor mijn dank![]()
Kun je daar titels van maken?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun je daar titels van maken?We gaan namelijk voor de CL en de competitie
![]()
Prima hoor, open maar een amateurtrainers-topic.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:39 schreef PAA-053 het volgende:
Heren Mods:
Ik heb de Search gebruikt, maar komn niets vinden. Excuse me als ik iets post dat al gedaan is.....
ik heb een ideetje. Misschien is het wat om een centraal voetbaltrainerstopic te openen? Dus niet over proftrainers, maar een topic voor vragen, opmerkingen en discussies voor amateur voetbaltrainers (zoals ik)???
Zo'n gevoel had ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat iemand voor ie een topic opent eerst toestemming vraagt. Deze jongen zal nooit een ban krijgen
Ik heb de topictitel voor je aangepast.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:42 schreef PAA-053 het volgende:
Kan een mod aub de titel van het grote amateur voetbaltrainers topic wijzigen in:
Het Grote jeugdtrainers topic!
?
Alvast bedankt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |