Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 3)quote:Op zondag 20 februari 2005 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het geen idee om een topic te openen waar je kan praten over voetbal op TV, waar het komt en zo?
Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 3)quote:Op zondag 20 februari 2005 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het geen idee om een topic te openen waar je kan praten over voetbal op TV, waar het komt en zo?
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef mitt het volgende:
helaas rubbereend, door deze actie moet je poposki voor je dulden in de rangorde van opvolging.
owkee.quote:
Done.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:23 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
Zou iemand het plaatje uit deze post: [UEFA Cup] Auxerre-Ajax. Op weg naar de finale.
Misschien in de OP van [UEFA Cup] Auxerre-Ajax. Op weg naar de finale. kunnen zetten?
Merci.
Done.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:38 schreef Bjoro het volgende:
[UEFA Cup] Feyenoord-Sporting Portugal
dubbel....mag dicht...sorry
Had op de dag van de wedstrijd wel een stormlooptopic verwacht, vandaar dat ik alleen op pag 1 heb gekeken.....quote:
Je bedoelt het echte wedtopic?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:24 schreef jojomen4 het volgende:
Er was toch ook een topic voor mensen die meedoen met de toto (van lotto)? Ik zie hem niet. Iemand?
Thnx alvast.
Of je leest even de sluitpost?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:55 schreef Chen het volgende:
waarom wordt mijn topic gesloten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:01 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax ?
Zonder reden een slotje.
Waarschijnlijk door Golfert die just me overrulede.
Wat was er mis mee ?
Ik ben haar meerdere absoluut niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nogal lachwekkend inderdaad...
Ze wordt gewoon publiekelijk teruggefloten door haar meerdere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |