oja, jij had geen hools, k kwam terug in VBL na t posten van mn Hools en toen stond er nergens een Hools, dus ben ik ervan uitgegaan dat k de eerste was. MAarja k was sowieso de eerste Hoolsquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Serieus? Ik dacht dat ik iets eerder was.
oke bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[Champions League] De kwart finales - deel 2 daar mag een slot aan
[Champions League] De Kwartfinales deel 2 daar mag deel 2 in de TT
Je kunt hem niet helemaal weghalen aangezien ik je gequote hebquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok. Dan haal ik die van mij hier ook weg.
Mitt vroeg me gisteren nog of langs de lijn iedere avond is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn het er 3?Dan kan er best 1 weg idd
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mitt vroeg me gisteren nog of langs de lijn iedere avond is.
Net zoiets als een mod van POL die vraagt of het journaal altijd om 20.00 uur begint.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:33 schreef DutchGooner het volgende:
Je kunt hem niet helemaal weghalen aangezien ik je gequote heb
Maar goed,dat zal die irritante golfer dan wel weer doen
Nope,dat gaan we zondag pas doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
ga jij eens gauw je verjaardag vieren?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef superjoden het volgende:
Eendje is een beetje overactief geweest door een uefa cup kwartfinale topic te openen
[Uefa Cup] 1/16 Finales deze kan dan wel dicht lijkt me
Topictitel aangepast naar beste zaterdag-amateuclubs, zodat ie gewoon open kan blijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Kan hier een slotje op. Dacht de top 50 van Nederland te hebben maar het is alleen zaterdag voetbal
De beste zaterdag-amateurvoetbalclubs van Nederland ooit.
Verbeterd.quote:
Ook dat is aangepast.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Of je voor tong Steau / Vilarreal tegen AZ kan aanpassen naar Steaua / Villarreal
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Tong, je zei het zelf nog in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |