quote:
Op zondag 24 april 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:nou ja voor k van calimero gedrag wordt beticht even kort vooraf t gaat mij om t principe.
vorig was binnen 5 minuten na de titel van ajax hier t felicitatie topic, leuk enzo. Was jullie gegund enzo en werd meteen gezged nee dat zouden we voor PSV ook doen....... dus k denk k opper t vannacht even
![]()
..... daarna is er stof op die post gekomen denk k. Voor de volledigheid nu hoeft t nie meer want dat is een beetje mosterd na de maaltijd.
Oh is dat hetgeen je bedoelde?
Vorig jaar heeft Doc, die toen nog mod was, voor de grap 1 dag dit topic de titel meegegeven van "feliciteer hier jullie Ajax-modjes met het kampioenschap"
Daarna is de gewone FB-titel weer terug gezet.
Maar er zijn dacht ik verder wel nog een paar topictitels waar de PSV-ers gefeliciteerd worden en er aandacht wordt gegeven aan jullie kampioenschap nu:
PSV, gefeliciteerd.Het officiële PSV-Topic #82 - Landskampioen 2005!![Hools]Het VBL-café #654: PSV KAMPIOENEN!!Mocht je dat niet genoeg vinden, wil ik met alle plezier even een minuutje of 10 ook de topictitel van FB veranderen hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer