Niet zo stoer RGquote:
Moet ik m wel gelijk in gevenquote:***Mark van Iersel uit Riel:"Ik dacht
altijd dat een commentator bij een
wedstrijd tussen twee Nederlandse clubs
neutraal moest zijn.Nou Leo Oldenburger
was bij Feyenoord- PSV op SBS6 wel heel
erg op de hand van de Rotterdammers.
hij mag zoveel zijwaards bewegen als hij wil alleen niet naar voren. Pas als de bal aangeraakt is mag de keeper van de lijn af. Babos ging dus wel een paar keer te vroeg naar voren.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de regels bij het penaltyschieten veranderd? Ik dacht altijd dat de keeper op z'n lijn moest bljiven.
Ja toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de regels bij het penaltyschieten veranderd? Ik dacht altijd dat de keeper op z'n lijn moest bljiven.
Ja, alleen zijwaarts mocht toch. Schandalig dan wat er gisteravond gebeurde, Babos stond zowat al op de 5 meter.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij mag zoveel zijwaards bewegen als hij wil alleen niet naar voren. Pas als de bal aangeraakt is mag de keeper van de lijn af. Babos ging dus wel een paar keer te vroeg naar voren.
Ik vind het een arbitrale flater.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, alleen zijwaarts mocht toch. Schandalig dan wat er gisteravond gebeurde, Babos stond zowat al op de 5 meter.
Wat me ook opvalt is dat niemand erover rept in de media. Ik bedoel, het is waardeloos toch? Dat zoiets niet gezien wordt.quote:
Ja he.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef Cart_man het volgende:
Mag het ook een keertje...normaal zijn ze altijd voor ajax.
@Pyth: RG is héél stoer hoor.![]()
inderdaad. Maar de commentator was sowieso waardeloos. Hij bekeek het duel alleen maar door een Feyenoord bril.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef DIJK het volgende:
En die commentator van SBS dan ook nog.
"Babos die naar voren kwam en dat heel goed deed" En dan bij de herhaling "Kijk dat doet Babos goed, stap, stap, stap en daarmee verklein je de hoek dat is heel belangrijk"
Niks over dat dat misschien een heel klein beetje tegen de regels is ofzo.
5 toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:
ach scheidsrechters geven ook al geen kaarten meer op tackels van achteren en de 3 seconden regel voor keepers kijkt al helemaal nooit iemand na
Stoere kerel inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2005 14:06 schreef johannes1986 het volgende:
Voordat Alex door een blessure een wedstrijd laat lopen...moet je volgens mij eerst zn beide benen brekenMet afstand de mooiste vent in de competitie...zo heerlijk lang, dik, lomp en gespierd tegelijk...en dan zķ goed spelen en ook nog zķ snel zijn...vond die " rush " ook geweldig
Lijkt me niet cool als keeper als je Alex met bal aan de voet op je af ziet stormen, en dan zn enķrme poot naar achteren haalt, om eens even flink hard op goal te gaan rammen
![]()
oja, feit is dat er nix aan gedaan wordtquote:
tweelingbroer of kloon van johannes de dopert?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:33 schreef stephan1986 het volgende:
onmogelijk, denk dat hij bolletjes smokkelt...
Twee-een net als god maar dan andersquote:Op donderdag 21 april 2005 14:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
tweelingbroer of kloon van johannes de dopert?
Aaah op die fietsquote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
Twee-een net als god maar dan anders
tering wat ben jij bij de hand zeg, welk woord van de zin 'Twee-een net als god maar dan anders' begrijp je niet?quote:
Dat je irritant bent staat buiten kijf...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe kķmen ze erbij...zucht...de ene dag ben ik een kloon van Cultheld, de andere dag van Stephan1986...
Hoe voelt dat nou....2x janken in een week?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat je irritant bent staat buiten kijf...
Ga je moeder vervelen jongen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
tering wat ben jij bij de hand zeg, welk woord van de zin 'Twee-een net als god maar dan anders' begrijp je niet?
Geregistreerd op: dinsdag 9 oktober 2001 @ 19:23quote:Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga je moeder vervelen jongen.
Allebei op 7 September geregistreerd...hmmmm![]()
Hoe voelt dat nou stenen koppen?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou....2x janken in een week?
Leg 'ns uitquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
tering wat ben jij bij de hand zeg, welk woord van de zin 'Twee-een net als god maar dan anders' begrijp je niet?
voel je je wel helemaal lekker jongen? of is het normaal dat je zoveel ijltquote:Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga je moeder vervelen jongen.
Allebei op 7 September geregistreerd...hmmmm![]()
Ik voel me heerlijk knul, jij niet zo te zienquote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
voel je je wel helemaal lekker jongen? of is het normaal dat je zoveel ijlt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |