Oja tuurlijk,en mocht Arsenal de FAC winnen hebben ze ook de "Double",de FAC en de CSquote:
Nilis was een uitzonderlijk geval,dat dacht ons mam zelfs!Ik wist dat dat ie em zou missen nadat ik hem zondag had gezien in zijn roze blouse!quote:Op donderdag 21 april 2005 02:39 schreef rubbereend het volgende:
k zeg nog tegen ons mam, die goor die schiet hem erin
van gelder is een ajaxlafaard ,wat is afc?Ik zou precies hetzelfde doen,die neplachjes van hem zijn noodzakelijk om zijn familie te beschermen,zal me niets verbazen dat ie alleen buiten zijn burcht in het Gooi komt voor zijn werk,dat soort ajaxratten emigreren meestal naar vlaanderen of spanje.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:32 schreef heiden6 het volgende:
Van Gelder is geen Belg, en hij kan al helemaal niet voetballen.
Zaterdag is ook een soort van "finale"quote:Op donderdag 21 april 2005 05:07 schreef pascalheister het volgende:
Dat was toch weer spannend, maar we staan in de finale
Niet zo stoer RGquote:
Moet ik m wel gelijk in gevenquote:***Mark van Iersel uit Riel:"Ik dacht
altijd dat een commentator bij een
wedstrijd tussen twee Nederlandse clubs
neutraal moest zijn.Nou Leo Oldenburger
was bij Feyenoord- PSV op SBS6 wel heel
erg op de hand van de Rotterdammers.
hij mag zoveel zijwaards bewegen als hij wil alleen niet naar voren. Pas als de bal aangeraakt is mag de keeper van de lijn af. Babos ging dus wel een paar keer te vroeg naar voren.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de regels bij het penaltyschieten veranderd? Ik dacht altijd dat de keeper op z'n lijn moest bljiven.
Ja toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de regels bij het penaltyschieten veranderd? Ik dacht altijd dat de keeper op z'n lijn moest bljiven.
Ja, alleen zijwaarts mocht toch. Schandalig dan wat er gisteravond gebeurde, Babos stond zowat al op de 5 meter.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij mag zoveel zijwaards bewegen als hij wil alleen niet naar voren. Pas als de bal aangeraakt is mag de keeper van de lijn af. Babos ging dus wel een paar keer te vroeg naar voren.
Ik vind het een arbitrale flater.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, alleen zijwaarts mocht toch. Schandalig dan wat er gisteravond gebeurde, Babos stond zowat al op de 5 meter.
Wat me ook opvalt is dat niemand erover rept in de media. Ik bedoel, het is waardeloos toch? Dat zoiets niet gezien wordt.quote:
Ja he.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef Cart_man het volgende:
Mag het ook een keertje...normaal zijn ze altijd voor ajax.
@Pyth: RG is héél stoer hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |