Je hebt altijd nog an die vervelende keepers die gewoon blijven staan.....quote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Sloggi het volgende:
Vrijwel iedere keeper kiest een hoek, dus gewoon hoog door het midden, zo hard mogelijk.
Gewoon op z'n Neeskens schieten; de keeper durft zo'n bal toch niet tegen te houdenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog an die vervelende keepers die gewoon blijven staan.....
Ben ik het mee eens, de bal gaat dan steeds verder van de keeper af.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem de ideale meestal door hem niet te nemen
Verder vind ik dat je als linksbenige ook altijd in de linkerhoek moet schieten en als rechtsbenige in de rechterhoek. Halfhoog.
Theoretisch is 't 't effectiefst om de bal met 345,6 km/h gewoon te rossen op doel. Als de keeper er nog achter staat vliegt 'ie toch mee de goal in.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:53 schreef Allard88 het volgende:
Zucht Sloggi, daar is niet de bedoeling van deze post. Ik wil weten wat theoretisch het meest effecief en veilig zou zijn....![]()
Theoretisch en praktisch vallen hier natuurlijk niet samen, vermoeidheid, spanning, druk enzo. Natuurlijk is in de bovenkruising ideaal, laag in de hoek meestal effectief en door het midden makkelijk door de keeper te pakken. Als je er echter voor kunt zorgen (met "lichaamstaal") dat de keeper naar een hoek duikt, is hoog door het midden ook altijd raak, en heel veilig. Is de keeper dan echter te laat, en blijft ie min of meer staan, dan heeft ie hem weer.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:53 schreef Allard88 het volgende:
Zucht Sloggi, daar is niet de bedoeling van deze post. Ik wil weten wat theoretisch het meest effecief en veilig zou zijn....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |