tong had op z'n minst nog de moeite genomen om minimaal 1 letter in de OP te plaatsen (en dequote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is Het grote "Edwin de Graaf-uithuiltopic" dicht?Ik vond em wel aardig eigenlijk...
Als bijvoorbeeld tong80 em had geopend was het allemaal leuk geweest, nu is het bagger.
![]()
Wat ben jij een klikspaan Sloggiboyquote:Op donderdag 21 april 2005 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[1/2 finale Amstel Cup]Feyenoord - PSV: Napraattopic - #6
Stephan1986 is puberaal bezig
Nutteloze feitjes opsomtopic.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er non aan mijn topic?
Wat voor discusssie wil jij dan voeren over het opgesomde feit dat die of die speler een penalty in 1968 of 1976 of 2002 heeft genomen of dat die of die keeper een penalty al dan niet gestopt heeft?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
waarom is een opsomtopic nutteloos?
Er kan ook gewoon over gepraat worden
Bovenaan de topiclist in VBL te vinden:quote:Op donderdag 21 april 2005 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
waar?
Ik heb het al aangepast, zoals je zag.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:15 schreef VoreG het volgende:
[centraal] Arsenal-topic, #6
Hij leert het niet echt
Ik voelde me inderdaad wat overbodigquote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het al aangepast, zoals je zag.
ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mag deze sticky Golfer?
Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topic
Ik verwacht een hoop animo.
Bedankt voor het doorgeven.quote:
Heb hem even proberen uit te leggen wat de spelregels zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef AirRaid het volgende:
edje34 zit weer foto's te posten in het foto onderschifttopic waar je totaal nix aan hebt
Jij doet echt alles om aan de 300+ posts per dag te komen is het niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:17 schreef JaWi het volgende:
Te gek.
Nou, dat is me in ruim 2 jaar Fok 3 keer overkomen. Dus, ik denk het nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij doet echt alles om aan de 300+ posts per dag te komen is het niet?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij doet echt alles om aan de 300+ posts per dag te komen is het niet?
Verwijderd, evenals de reakties daar weer op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef Cart_man het volgende:
Ik word een beetje moe van Ed34 met zijn plaatjes...kunnen die niet uit de Feijenoordtopic verwijderd
Staan al 208 posts in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
Het officiële PSV-Topic #81 - Op naar de landstitel
Kan dat veranderd worden in Het officiële PSV-Topic #81 - Landskampioen 2005!
(dit ook in overleg met Bos81 ) maar hij's er niet... en tja lijkt me toch logisch ?
is goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Staan al 208 posts in.
Als het topic net geopend was had ik het voor je veranderd.
Nu is ie op 92 posts na al vol.
Lijkt mij dat jullie zelf het volgende PSV-topic een toepasselijke titel gaan geven?
gefeliciteerd trouwens
just me is vast niet te beroerd om dit topic van een passende naam te gaan voorzienquote:Op zondag 24 april 2005 02:50 schreef rubbereend het volgende:k kan me herrinneren dat dit topic vorig jaar na de landstitel van ajax werd omgedoopt in een felicitatietopic.......
* just me moet als de sodemieter naar Concordia toe!quote:Op zondag 24 april 2005 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
just me is vast niet te beroerd om dit topic van een passende naam te gaan voorzien
donequote:Op zondag 24 april 2005 12:16 schreef Dos37 het volgende:
kan een mod A.U.B.
www.twentefans.nl
bij fan site's van FC Twente neerzetten
Handige voetbal-linkjes!
dan doen we toch de volgende?quote:
thxquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 1
Kan dicht
ik volg je ff nietquote:Op zondag 24 april 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
beetje jammer hier, maargoed
Ik ook niet, dus het ligt w.s. niet aan ons.quote:
Leg het eens uit dan?quote:Op zondag 24 april 2005 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet?
ja dat kunnen we inderdaad stellenquote:Op zondag 24 april 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat het een beetje jammer is dat bepaalde mensen hier altijd aan het zeuren zijn.
Oh is dat hetgeen je bedoelde?quote:Op zondag 24 april 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
nou ja voor k van calimero gedrag wordt beticht even kort vooraf t gaat mij om t principe.
vorig was binnen 5 minuten na de titel van ajax hier t felicitatie topic, leuk enzo. Was jullie gegund enzo en werd meteen gezged nee dat zouden we voor PSV ook doen....... dus k denk k opper t vannacht even..... daarna is er stof op die post gekomen denk k. Voor de volledigheid nu hoeft t nie meer want dat is een beetje mosterd na de maaltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |