Heb dit keer, bij wijze van uitzondering, voor het meest actuele topic gekozen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[1/2de finale Amstel-cup] Willem ll - AJAX was eerder dan [1/2de finale Amstel-cup] Willem II - Ajax
gelul.. als tong hem geopend had was ie ook op slot gegaan!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
Als bijvoorbeeld tong80 em had geopend was het allemaal leuk geweest, nu is het bagger.
![]()
mwah....quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
gelul.. als tong hem geopend had was ie ook op slot gegaan!
Is dicht.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef DutchGooner het volgende:
[centraal] Arsenal, zelfs niet de beste van Londen mag dicht
Veranderd.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
Kan de topic titel [CL-halve finale] PSV - AC Milan
verandert worden in
[CL-halve finale] PSV - AC Milan
dank
tong had op z'n minst nog de moeite genomen om minimaal 1 letter in de OP te plaatsen (en dequote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is Het grote "Edwin de Graaf-uithuiltopic" dicht?Ik vond em wel aardig eigenlijk...
Als bijvoorbeeld tong80 em had geopend was het allemaal leuk geweest, nu is het bagger.
![]()
Wat ben jij een klikspaan Sloggiboyquote:Op donderdag 21 april 2005 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[1/2 finale Amstel Cup]Feyenoord - PSV: Napraattopic - #6
Stephan1986 is puberaal bezig
Nutteloze feitjes opsomtopic.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er non aan mijn topic?
Wat voor discusssie wil jij dan voeren over het opgesomde feit dat die of die speler een penalty in 1968 of 1976 of 2002 heeft genomen of dat die of die keeper een penalty al dan niet gestopt heeft?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
waarom is een opsomtopic nutteloos?
Er kan ook gewoon over gepraat worden
Bovenaan de topiclist in VBL te vinden:quote:Op donderdag 21 april 2005 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
waar?
Ik heb het al aangepast, zoals je zag.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:15 schreef VoreG het volgende:
[centraal] Arsenal-topic, #6
Hij leert het niet echt
Ik voelde me inderdaad wat overbodigquote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het al aangepast, zoals je zag.
ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mag deze sticky Golfer?
Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topic
Ik verwacht een hoop animo.
Bedankt voor het doorgeven.quote:
Heb hem even proberen uit te leggen wat de spelregels zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef AirRaid het volgende:
edje34 zit weer foto's te posten in het foto onderschifttopic waar je totaal nix aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |