Haal maar weer wegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Ik neem aan dat je het ook tegen mij had?quote:Tania18 zei:
Even serieus, jullie zitten altijd maar te zeuren op die mannen, maar misschien moeten jullie ook eens een keertje naar jezelf kijken
Niet slaan ajb
Je hebt toch al gepost.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:10 schreef bar_rel het volgende:
Nou de komende 296 posts post ik hier niet meer
Hebben ze dat nú gedaan? Je bent toch niet meer actief met die kloon? Of wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:09 schreef Christine het volgende:
Ze hebben de posts van mijn kloon verwijderd
Heeft vast een man gedaan.
Je wilt zeker niet zeggen welke?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:13 schreef Christine het volgende:
Nee dit was een nieuwe kloon
Maarreh... shok werkt weer
Edit ffquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
knip
1 keer per topic een OP neerzetten kan toch geen kwaad?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Edit ff
In het vervolg kan je het wel achterwege laten want het is best irritant
Welke?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:13 schreef Christine het volgende:
Nee dit was een nieuwe kloon
Maarreh... shok werkt weer
Mijn foto erin is ook al bijna een jaar oud.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:21 schreef bar_rel het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP plaatje![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt omdat je geen nieuwe foto in je fotoboek hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn foto erin is ook al bijna een jaar oud..
in de eerste post niet neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]
1 keer per topic een OP neerzetten kan toch geen kwaad?
Ik neem aan dat je wel genoeg foto's kan vinden van mijquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:45 schreef Christine het volgende:
Mail allemaal eens een nieuwe foto dan?
Ga ik kijken of ik een keer iets nieuws kan maken. Er staan ook nog users in die hier nooit meer komen.
Heb geduld.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen nieuwe foto in je fotoboek hebt![]()
Ik weet dat ik natuurlijk niks van jouw situatie weet, maar de laatste tijd lees ik alleen maar 'Die mannen' met een hoopquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het ook tegen mij had?
Ten eerste: je weet mijn situatie niet.
Ten tweede: ik kijk genoeg naar mezelf en zeg ook niet dat ik perfect ben
Ten derde: ik neem aan dat jouw vriendje zich ook niet altijd als Prince Charming gedraagtzoja, dan heb je Heel Erg Veel Geluk!
Dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik natuurlijk niks van jouw situatie weet, maar de laatste tijd lees ik alleen maar 'Die mannen' met een hoop![]()
![]()
smileys erachter en dan niet 1 keer, nee wel 100 keer op een dag. Als ze dan zo vervelend zijn, schop ze dan lekker je leven uit
![]()
Meid, ik ben jaloers op jequote:En ja mijn vriend is vrijwel altijd Prince Charming en ik heb ook heel veel geluk met hem
Heelrijk juist.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Die zeikposts waren ook de reden dat ik SC zo kut vond de laaste tijd.
Da's niet heerlijk.quote:
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan![]()
Ik hou gewoon op met zeiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Heelrijk juist..
Oh en Christine, je moet gewoon niet zo slettebakken..
Het is anders wel de waarheid hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Gaan we nu weer al die standaard-internetplaatjes posten?
Wonen jullie niet samen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
En Botox () is hier nooit meer nee, thuis hebben zij een computer die het ongeveer 1 keer in het jaar doet en op zijn werk heeft hij geen tijd
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hou gewoon op met zeiken.
Ik ga wel mensen zoeken die het wél kunnen schelen hoe ik me voel
Doei!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:33 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga weg!
Ik strooi nog een beetje liefde in het rond:![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:37 schreef Christine het volgende:
Oja en Bupa, jij vindt alles vervelend.
Als we over seks praten, is het niet goed. Zijn we met smilies aan het spelen, is het niet goed.
Hebben we een forum, is het niet goed. Willen we het anders gaan doen, is het niet goed.
Vertellen we hoe het gaat, is het niet goed.
Het enige goede onderwerp lijkt wel een omgevallen banaan of wie welke kloon heeft te zijn.
Ik heb het ook nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:43 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond een of andere glitterstorm party hier in de discotheek. Geen idee wat ik me d'r bij voor moet stellen. Misschien wel een veredeld gay-feest ofzo
.
Toch maar ff kijken ...
Hoe was KopSpijkers? Heb 't weer s niet gezien
Ik vind niet alles vervelend.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:37 schreef Christine het volgende:
Oja en Bupa, jij vindt alles vervelend.
Als we over seks praten, is het niet goed. Zijn we met smilies aan het spelen, is het niet goed.
Hebben we een forum, is het niet goed. Willen we het anders gaan doen, is het niet goed.
Vertellen we hoe het gaat, is het niet goed.
Het enige goede onderwerp lijkt wel een omgevallen banaan of wie welke kloon heeft te zijn.
Wel als ik het hier ook kan vragenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon te lui om zelf te gaan kijken??
En nee
Whahaha, zit met verbazing naar die foto te kijken. Zie na 2 minuten eindelijk wat er op staatquote:
Dat werd er ookquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Als er een keer naar me geluisterd werd
Wat dacht jij danquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahaha, zit met verbazing naar die foto te kijken. Zie na 2 minuten eindelijk wat er op staat
Ik zag het ook niet gelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahaha, zit met verbazing naar die foto te kijken. Zie na 2 minuten eindelijk wat er op staat
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wel als ik het hier ook kan vragen![]()
En ga eens maken dan![]()
zegt die ene banaan tegen die andere banaanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
Het zijn toch gewoon 2 bananen in een boom?.
En wat wij net deden waren geen opkrikposts zeker?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
En met smileys spelen vind ik ook leukAls het maar geen opkrikposts worden.
Als je nou blijft kan je straks mn 5000e post meemakenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik ook! Ik ook! Ik verveeeeel me vanavond..
Gisteravond was het leuk, vanavond wordt het saai..
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En wat wij net deden waren geen opkrikposts zeker?
Curieus..
AH!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
Leuk dat nieuwe forum. Kan niet eens een BMP avatar gebruiken.
Moet altijd aanquote:
En dan zeker naar Hollywood lekker schietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |