Hehehequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:37 schreef Christine het volgende:
Oja en Bupa, jij vindt alles vervelend.
Als we over seks praten, is het niet goed. Zijn we met smilies aan het spelen, is het niet goed.
Hebben we een forum, is het niet goed. Willen we het anders gaan doen, is het niet goed.
Vertellen we hoe het gaat, is het niet goed.
Het enige goede onderwerp lijkt wel een omgevallen banaan of wie welke kloon heeft te zijn.
Ik heb het ook nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:43 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond een of andere glitterstorm party hier in de discotheek. Geen idee wat ik me d'r bij voor moet stellen. Misschien wel een veredeld gay-feest ofzo
.
Toch maar ff kijken ...
Hoe was KopSpijkers? Heb 't weer s niet gezien
Ik vind niet alles vervelend.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:37 schreef Christine het volgende:
Oja en Bupa, jij vindt alles vervelend.
Als we over seks praten, is het niet goed. Zijn we met smilies aan het spelen, is het niet goed.
Hebben we een forum, is het niet goed. Willen we het anders gaan doen, is het niet goed.
Vertellen we hoe het gaat, is het niet goed.
Het enige goede onderwerp lijkt wel een omgevallen banaan of wie welke kloon heeft te zijn.
Wel als ik het hier ook kan vragenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon te lui om zelf te gaan kijken??
En nee
Whahaha, zit met verbazing naar die foto te kijken. Zie na 2 minuten eindelijk wat er op staatquote:
Dat werd er ookquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Als er een keer naar me geluisterd werd
Wat dacht jij danquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahaha, zit met verbazing naar die foto te kijken. Zie na 2 minuten eindelijk wat er op staat
Ik zag het ook niet gelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahaha, zit met verbazing naar die foto te kijken. Zie na 2 minuten eindelijk wat er op staat
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wel als ik het hier ook kan vragen![]()
En ga eens maken dan![]()
zegt die ene banaan tegen die andere banaanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
Het zijn toch gewoon 2 bananen in een boom?.
En wat wij net deden waren geen opkrikposts zeker?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
En met smileys spelen vind ik ook leukAls het maar geen opkrikposts worden.
Als je nou blijft kan je straks mn 5000e post meemakenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik ook! Ik ook! Ik verveeeeel me vanavond..
Gisteravond was het leuk, vanavond wordt het saai..
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En wat wij net deden waren geen opkrikposts zeker?
Curieus..
AH!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
Leuk dat nieuwe forum. Kan niet eens een BMP avatar gebruiken.
Moet altijd aanquote:
En dan zeker naar Hollywood lekker schietenquote:
BMPquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
BMP's zijn zóóó 2004.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
Hollywood is okay.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan zeker naar Hollywood lekker schieten![]()
Ja, opkrikposts dusquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat was om ervoor te zorgen dat andere users het topic weer bovenaan in hun MyAT zagen, zodat ze zouden komen, waardoor ze weer mee zouden posten, zodat wij niet meer alleen in dat topic zaten, want dat kwam omdat de rest weg was, en daardoor gingen wij toen maar hele mooie Nederlandse woordjes posten, en besides that (Dat is géén Nederlands) jij begon er eigenlijk mee, alhoewel, ik begon met het woordje "Dus", maar toen ging jij verder en toen dacht ik van.. Hmm, nu kan ik ook niet achterblijven.
Snap je?
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Moet altijd aanZaai
(Zo heet het toch
) denken bij dat woord.
.
Ik mag niet komen?!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:02 schreef Christine het volgende:
Scheveningen, timbob?
Nu doe je het zelf ook!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeggen dat iets uit is.... is zóóó 2004.
Ja ik wou net zeggen... dat moet je dan nog maar afwachten of het gezellig wordt....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:59 schreef timbob het volgende:
[..]
AH!
evelien is er!
nu wordt het gezellig!
*wacht af...*
Whehequote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeggen dat iets uit is.... is zóóó 2004.
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen... dat moet je dan nog maar afwachten of het gezellig wordt....
Ik wil ook wel mee uit.
scheveningen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:02 schreef Christine het volgende:
Scheveningen, timbob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |