overdrijven is ook ietsquote:[
* Sugar gaat nu de chocoladeletters weggooien!![]()
preciesquote:Op woensdag 8 december 2004 09:27 schreef knuppelhout het volgende:
ja, maar bedenk dat muesli wel best voedzaam is (ligt eraan hoeveel je erin gooit).
en het hangt er vanaf wat jij "wat snoepen" vindt.
ik ken mezelf en blijft toastjes eten tot de plank leeg is, biertjes drinken tot de koelkast leeg is etc etc.
ik ga ook een tactiek bedenken om niet teveel te vreten.
ik merk trouwens vaak dat ik van veel drank alleen eerder afval dan aankom, maar dat ALS ik dan wat eet, ik extra hard aankom. ligt dus aan het soort feestje of het een beetje slecht of heel slecht voor me is.
Die man draaft ook doorquote:Op woensdag 8 december 2004 13:47 schreef octopussy het volgende:
ah marchien, ik vind dat als je dat soort dingen gaat doen om af te vallen dat je dan misschien een beetje doordraaft. Volgens mij is nog nooit iemand slank geworden van het drinken van alleen koud of alleen warm water. Kan me ook niet voortstellen dat zoiets zoden aan de dijk zet.
ik zou zeggen drink veel water, en zoals je het lekker vind (anders houd je het niet vol).
Voor zover ik weet is koud water inderdaad beter voor de verbranding omdat je lichaam het tot lichaamstemperatuur opwarmt. Het effect is trouwens te verwaarlozen maar bestaat wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:28 schreef marchien het volgende:dan wordt het toch weer "slank de zomer in" ?
Een leraar van mij drinkt altijd warm water omdat dat zo goed zou zijn voor de lijn.
Ik ben het daar niet mee eens, omdat koud water door je lichaam verwarmt moet worden en dat energie kost, dus KOUD water is beter voor de lijn.
Iemand hier meer informatie over?
Van lauwwarm water moet je sneller poepen en krijg je een voller gevoel. Tenminste, dat heb ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:28 schreef marchien het volgende:dan wordt het toch weer "slank de zomer in" ?
Een leraar van mij drinkt altijd warm water omdat dat zo goed zou zijn voor de lijn.
Ik ben het daar niet mee eens, omdat koud water door je lichaam verwarmt moet worden en dat energie kost, dus KOUD water is beter voor de lijn.
Iemand hier meer informatie over?
En je BMI onder de 30, goed hoor.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/636710/2/20#23871989]vrijdag 10 december 2004 08:34
Yay, bijna de eerste 5 kilo, én bijna onder de 100!
Ja, daar voel ik me stiekem best goed over!quote:
Ik ben pas bij 88 kilo onder de 30 bmi.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:51 schreef Cutie het volgende:
[..]
Ja, daar voel ik me stiekem best goed over!
Ik werk bij een bedrijf wat onder andere (medische) hulpmiddelen verkoopt voor obese mensen, daarbij word een bmi van 30+ aangehouden....
En nu zit ik daaronder! ben er echt blij mee.
Mên, ik ben goed!![]()
Mijn zus, geloof ik. Ze voelde zich zo slap als een vaatdoek. (Althans, zo zag ze eruit) Het hielp wel, maar ze is nu wel weer terug bij af.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef Cutie het volgende:
Gia, jij bent ook 15 cm korter dan ik he! Ook jij komt onder die 30!
Ik ga tijdens de feestdagen gewoon door met wat ik nu ook doe.... gezonder en minder eten, en meer bewegen.
Wat ik me trouwens afvraag he...heeft iemand van jullie wel eens modifast gebruikt? En werkt dat een beetje? En het lange-termijn-effect?
Mijn nichtje mag dat ook?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef Cutie het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he...heeft iemand van jullie wel eens modifast gebruikt? En werkt dat een beetje? En het lange-termijn-effect?
quote:New Study: Low Fat Better for Weight Loss Maintenance
Regardless of how you lost weight initially, low carb or low fat, going low fat is what keeps the weight off. This could add fuel to the backlash against low carb diets, as their popularity is also beginning to slide. A new study based on the results of the National Weight Control Registry show that low fat, high carb diets are better than low carb diets for keeping the weight off. According to the study, which was based on the diet habits of 2700 dieters over an eight year period, only a minority of successful weight losers consumed low-carbohydrate diets. The type of diet ? low-fat, low-carb or in between ? made no difference in how people lost weight initially, the study focused on maintaining weight loss. Those who increased their fat and reduced carbs regained the most weight.
Hier ben ik wel benieuwd naar...ik sta namelijk huiverig tegenover chirurgische ingrepen om gewicht te verliezen (alhoewel het merendeel van de mensen die het gedaan hebben er héél erg blij mee waren en het direct weer zouden doen).quote:Weight Loss Device Tested
We first heard of the weight loss "pacemaker" last year, as a new hope for weight loss to replace gastric bypass surgery. Three hospitals will begin using it this December. The device will fire electronic pulses through tiny wires leading to the stomach wall, and the body will tricked into feeling full after eating a small amount of food, followed by gradual weight loss. While there are small risks involved with the device, it is much safer than gastric bypass surgery.
Dit riep ik jaren geleden al op fok, maar helaas zijn er nog heel veel mensen die met ephedra (belangrijkste bestanddeel van stackers en verboden in Amerika) proberen af te vallen. Zit soms in afslanktabletten onder de naam zeedruif.quote:Ephedra Concerns Confirmed
A new study has confirmed that ephedra can kill. The tests were done on animals, and compared the effects of ephedra on healthy animals vs. animals with blockages in the heart arteries. In the animals with the blockages, ephedra caused potentially fatal fibrillations. Many people with blockages have no symptoms and are unaware they have them. Taking ephedra can be extremely dangerous for them.
GBS, wordt erg veel gedaan in Nederland en Belgie. Ze halen er betere resultaten mee dan met de band heb ik begrepen. Ik vond deze ingreep te ingrijpend. Maar af en toe twijvel ik nog wel eens of ik misschien niet beter dat had kunnen doen... Onzin, ik haal nu toch ook grote resultaten.. Denk ik dan maar weer terug naar mijzelfquote:Op zaterdag 11 december 2004 05:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ben ik wel benieuwd naar...ik sta namelijk huiverig tegenover chirurgische ingrepen om gewicht te verliezen (alhoewel het merendeel van de mensen die het gedaan hebben er héél erg blij mee waren en het direct weer zouden doen).
Nou heb in de zomer Atkins gedaan (met als resultaat 4 kilo eraf). Daarna een plateau geraakt en ook een tijdje minder fanatiek, gevolg -> 0,5 kg er weer aanquote:Op maandag 13 december 2004 12:36 schreef Pandorah het volgende:
Welkom Droeke: hoe pak jij dat afvallen aan?
Goh, ik ben wel benieuwd of je dit effect goed kunt vasthouden.quote:Op maandag 13 december 2004 14:11 schreef Droeke het volgende:
[..]
Nu probeer ik me te houden aan het boek van Dr Phil "The Ultimate Weight Solution: 7 Keys to Weight Loss Freedom". Ik heb er veel steun aan omdat het niet alleen focussed op het gewicht verliezen maar ook de emotionele en persoonlijke grondslagen voor dat overgewicht. Ik ben nu 1 week bezig met dit programma, ben nog niet afgevallen maar voel me wel een stuk beter! Ik hoop dat het wel gaat lukken met afvallen. Oh nee: ik GA afvallen![]()
Ik heb laatst een fittness apparaat gehuurd voor 3 maanden, waar je een optie hebt tot kopen (binnen de eerste drie maanden) waar je huur en andere kosten direct van de prijs worden afgetrokken wanneer je hem besluit te kopen (http://www.fitness-rent.nl). Je betaald dan niets MEER dan wanneer je hem direct zou kopen. Voor mij een hele oplossing!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:18 schreef octopussy het volgende:
* octopussy heeft vandaag een belachelijk dure crosstrainer gekocht en er gelijk een uurtje op getraint (voor de tv)
Bedankt Isabeau, ik had al wel gezocht op Oprah.com, maar schijnbaar niet op de goede plaats.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Gia, het is deze show, misschien vind je daar meer info: http://www.oprah.com/tows(...)_past_20041110.jhtml
Dat probleem had ik ook toen ik naar de WW ging. Die weegschaal wijkt wel 3 kilo af met die van mij en van vrijwel elk ander lid.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:56 schreef teigan het volgende:
Ik heb daar gisteren ook op de weegschaal gestaan, maar die verschilt een kilo met die van mij ongeveer, ik ga dus ook nog geen update geven...
De update komt volgende week ofzo wel..
Jaa ik denk dat dat voor mij ook geld. Het word een moeilijke maand, want aan de ene kant wil je gewoon lekker meedoen en lekker feestvieren, maar aan de andere kant wil ik niet weer 5 kilo bij zijn op 1 januari. Dus zal ik alles met mate moeten doen. Ik vind aankomen zeker niet leuk (want dat betekend dat ik weer meer moet gaan sporten!). Maar echt een ramp: nee ook niet, maar liever niet!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:21 schreef glimworm het volgende:
Aankomen is in principe niet zo'n enorme ramp, maar kan in mijn geval wel slecht zijn voor mijn motivatie (welke denk ik wel 90% van mijn lijnresultaten beinvloedt..)
idd proficiat mss_slyquote:
dames dames, dit schiet natuurlijk niet op. Als je iets sneller resultaat wil hebben dan moet je dus 3 dagen in de week gaan lopen. Wel opbouwen in het begin en het dus rustig aan doen, maar wel 3 keer. Als je een beginnend loper bent dan moet je ongeveer na 3 maanden opbouw makkelijk 1 uur achtereenvolgend kunnen hardlopen. Als je dat hebt bereikt dan ben je meestal al zoveel kilo's afgevallen dat je niet meer hoeft af te vallen. Binnen 3/4 maanden val je enorm!!!! af. Ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook nooit gedacht dat ik de coopertest ook daadwerkelijk rennend zou uitlopen. Maar tsja, op mijn schema van asics staat voor a.s. dinsdag dat ik 15 minuten moet hardlopenDus ik dacht dan kan ik nu de 12 minuten wel proberen en dat is gelukt! Ik ga nu gewoon elke maand 1x de Coopertest doen om te kijken of ik vooruit ga. Op dit tempo loop ik de damtotdamloop in 2 uur en 10 minuten. En ik wilde die graag in 1 uur 50 minuten lopen.
Ik sta zelf verbaasd hoe snel je conditie verbetert als je gewoon gaat hardlopen, ik had dat nooit verwacht![]()
hey, waar staat dat ik eens in de eeuwigheid loop?? Ik loop 3-4x per week. En als ik over 3 maanden zoveel ben afgevallen dat ik niet meer hoef af te vallen dan zou iedereen hier wel gaan hardlopenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:36 schreef koffiejunk het volgende:
dames dames, dit schiet natuurlijk niet op. Als je iets sneller resultaat wil hebben dan moet je dus 3 dagen in de week gaan lopen. Wel opbouwen in het begin en het dus rustig aan doen, maar wel 3 keer. Als je een beginnend loper bent dan moet je ongeveer na 3 maanden opbouw makkelijk 1 uur achtereenvolgend kunnen hardlopen. Als je dat hebt bereikt dan ben je meestal al zoveel kilo's afgevallen dat je niet meer hoeft af te vallen. Binnen 3/4 maanden val je enorm!!!! af. Ik spreek uit ervaring![]()
Dat goede gewicht is niet uit te drukken in kilo's of BMI. Je goede gewicht is het gewicht waar jij je prettig bij voelt. Schommelen doe je natuurlijk altijd, hoewel ik een marge van tien kilo wel behoorlijk groot vind. Zolang je je dromen maar kunt omzetten naar de werkelijke wereld dan komt het wel goed. Ik heb ook wel eens gedacht; waar ben ik aan begonnen? maar langzamerhand ben ik toch wel een heel eind op weg. Gewoon volhouden (klinkt lekker makkelijkquote:Op maandag 27 december 2004 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja dat van dat gewenningsproces zie ik wel. Ik was met kerst bijvoorbeeld niet aan het lijnen. Maar ik zat veel sneller vol en voelde me opgeblazen dan voor ik ging lijnen. Ik zie het bij mezelf echter nooit van zijn leven gebeuren dat ik een bepaald "goed" gewicht bereik en daar dan op blijf. Ik hoop wel dat ik nooit meer op het overgewicht raak waar ik nu van af aan het werken ben, maar ik weet haast wel zeker dat ik altijd een beetje zal blijven schommelen. En tien kilo te zwaar klinkt voorlopig voor mij nog als een droom, dus als ik een schommelaar tussen mijn goede gewicht en tien kilo daarboven wordt, ben ik al in mijn nopjes!
Dat is zeker mijn nichtjequote:Op maandag 27 december 2004 08:27 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb een vriendin die is al een jaar of vijf op de volgende manier bezig. "Oh, ik ben te dik, snel aan de slimfast". Valt ze tien kilo af, stopt ze er weer mee. Een half jaar later "Oh, ik ben weer te dik, snel aan de slimfast" En dat gaat zo al een jaartje of vijf. Ze schijnt niet te snappen, dat ze niet echt constructief bezig is.![]()
ik hoop dat dat dan ook zo gemakkelijk voor je blijft als nu. Ik ben vorig jaar ook 15 kilo in krap een half jaar tijd eraf gekregen en het kostte me niet eens veel moeite. Na december wilde het opeens niet meer met afvallen, en was ik het ook wel zat om continue op te letten op mijn voeding. Ik had het idee dat mijn lichaam even een pauze nodig had ofzo, omdat het niet meer 'reageerde' op het dieeten (terwijl ik echt gezond at).quote:Op maandag 27 december 2004 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar eigenlijk is het ook heel makkelijk! Het was bij mij echt een kwestie van een knop om en vanaf dat moment heeft het me tot nu toe nog geen moment echt bloed, zweet en tranen gekost. Gewoon niet meer te veel eten. Vroeger klonk dat heel simpel, maar toch onuitvoerbaar en nu gaat dat eigenlijk vanzelf.
Ik ga pas weer in 2005 op de weegschaal staan. Niet dat ik gigantisch uit de bocht ben gevlogen, viel mij 100% mee, ik heb alles zeer beschaafd gehouden, maar ik gun mezelf dit weekje rust.quote:Op maandag 27 december 2004 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Hallo iedereen!
Fijne dagen gehad?
Ik wel, en ik denk dat het niet goed is geweest voor de weegschaal
Then again, als ik nu netjes verder ga is er natuurlijk niets aan de hand.
teringzooimeeting??quote:Op woensdag 29 december 2004 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook aangekomen, maar ik wacht de schade na de oliebollen nog even af
Nu eerst maar naar Leiden voor de Teringzooimeeting
Dat hoor je inderdaad vaker, maar ik heb ook nooit concreet begrepen wat nu de positieve effecten zijn. Misschien werkt het bijvoorbeeld vochtafdrijvend? Ik kan wel wat indirect gunstige effecten bedenken. Als je groene thee drinkt "in plaats van", dan krijg je minder calorieen binnen. Tevens heb je een voller gevoel als je aardig wat thee drinkt gedurende de dag, waardoor je minder gaat eten/snoepen. Een voordeel van thee boven vele andere drankjes is bovendien dat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft en er geen (zoete) trek aangewakkerd wordt. Maar deze voordelen kleven natuurlijk niet uitsluitend aan groene thee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Ze zei dat tussen neus en lippen door en ik kon op dat moment niet doorvragen. Het ging volgens mij ook niet om een blijvend effect, maar een paar weken voor een paar kilo. En dan echt geen andere thee of koffie ofzo, alleen groene thee. Dat zou misschien wel kunnen als groene thee een bepaalde zuiverende werking zou hebben ofzo.
quote:Groene thee helpt namelijk ook bij een low carb dieet. Groene thee helpt het verlangen naar ongezonde tussendoortjes tegen te gaan. Dit komt doordat groene thee het phytonutriënt diphenylamine bevat. Dit stofje is belangrijk bij de bloedsuikerregulering.
http://www.lowcarbmagazin(...)0000954e126fe0e.html
quote:Er wordt wel gezegd dat groene thee het metabolisme versnelt. Of het waar is weten we niet, maar baat het niet, dan schaadt het niet, of beter nog: je lichaam zal er in ieder geval baat bij hebben omdat groene erg gezond is. Vervang daarom gewone thee door groene thee en drink er een paar koppen per dag van. Op warme dagen kun je een groene ijsthee (met weinig of geen suiker) in de koelkast houden.
http://www.adversus.nl/fitness/afvallen.html
Het zal allemaal wel.quote:Stikstofoxide, een verbinding die gewonnen wordt uit het aminozuur arginine, en in het lichaam vooral zorgt voor ontspanning van weefsels, zou onmisbaar zijn voor de groei van spierweefsel na zware arbeid. Enerzijds door het wakker schudden van satellietcellen (stamcellen in het spierweefsel die nog van alles kunnen worden, voor bodybuilders natuurlijk het liefst spiercellen) en anderzijds door hun reparatievermogen van spiercellen. Het geringe onderzoek over de vermeende anabole werking van NO (of het supplement Nitrous) levert nog nauwelijks de basis voor harde conclusies, en aangezien voor groene thee in ieder geval wel meer bewijs is, dat het de concentratie van stikstofoxide verhoogt, kun je dan maar beter dagelijks een paar krachtige koppen groene thee consumeren.
http://www.lijfsportenmiddelen.nl/menu_items/index.php?id=76&nid=145
quote:Ik drink altijd kruidenthee (is ook wat voor jou, Ben. Er zit geen caffeïne en theïne in). Je kunt tegenwoordig allerlei soorten vinden in de supermarkt, bijvoorbeeld venkel, kamille of groene thee. Ik vind het heerlijk en ik hoef nooooooit meer koffie!
quote:Drink thuis dus altijd cafeïne vrije koffie, maar ook theïne vrije thee. Ergens anders drink ik nooit koffie of het moet cafeïne vrije zijn, alleen thee drink ik dan wel, maar gelukkig hebben ze steeds meer groene thee o.i.d.
Komt van: http://www.allergieplein.nl/showpage.asp?Page=1103&ForumID=33&lObjectAction=Add&ThreadID=477&PnRe=2&Search=quote:Je kan van Nestlé zakjes koffie kopen capuccino en zo die wel caffeïne vrij zijn. Je hoeft dan alleen warm water te hebben en je hebt een heerlijk kopje koffie als je niet de hele dag water wilt drinken. Ook is er thee zonder theeïne en ook daar kun je zakjes van meenemen.
Donderdag weer WW. Geeft me nog een paar dagen om de schade enigszins te herstellen.quote:Op zondag 2 januari 2005 09:53 schreef YPPY het volgende:
Ga je je over een week ofzo wel wegen Gia? Anders kun je misschien op de weegschaal gaan staan met je ogen dicht en iemand anders laten kijken. Dan kun je over een maand vragen hoe 'erg' het was. Van de andere kant komt haast iedereen aan na de feestdagen. Je kunt het zien als een afsluiting waarnaar je opnieuw kunt beginnen.
En voor wie te lui is om het daar te gaan lezen, het allerbeste dieet volgens die 4000 lijners is.....quote:All diets work, if you stick to them. Most successful dieters tell us that they lost weight and kept it off by doing their own thing. They learned from personal experience, and devised a personal plan they could live with. Other dieters do best when they follow a structured diet which they can learn from, and that does not leave room for error. Which diet is easiest to stick to, results in successful weight loss, and generates the fewest complaints? We are conducting an ongoing diet survey to gather real life opinions of popular and fad diets. Some of the results have been surprising! If you are considering a new diet, the results of our survey may help you make your choice. Approximately 4,000 dieters shared the following information!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een andere vraag was wat het gekste dieet was wat iemand ooit had geprobeerd. De top 5:
1. Cabbage Soup Diet
2. Starvation or very low calorie diets
3. Atkins
4. Vinegar Diet
5. A strange food combination diet they made up
Als laatste geven ze aan waar een dieet aan moet voldoen:
- Vind je het eten lekker dat het dieet aanbiedt?
- Is dit dieet te combineren met koken voor je gezin, lunch op je werk?
- Is het betaalbaar?
- Heb je een gezondheidsprobleem (zoals diabetes) en is het dieet dan nog steeds goed toe te passen?
- Is het dieet gevarieerd en lijkt het gezond?
- Kan je deze eetstijl voor de rest van je leven volhouden?
- Bevat het plan ook beweging als essentieel onderdeel van het afvalproces?
- Zou je huisarts instemmen met dit dieet?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Bij ons bij de W W had één van de cursisten haar streefgewicht bereikt, was gestabiliseerd en stopte toen met roken. Binnen een week of 3 zat er weer 6 kilo aan!quote:Op maandag 3 januari 2005 09:33 schreef Cutie het volgende:
Dit word mijn jaar, ik ga afvallen & stoppen met roken!
nitai, is dat de eerste dag dat je gaat lopen, als beginner?quote:Op maandag 3 januari 2005 11:53 schreef Nitai het volgende:
miss_dynastie, heheeh same here, als ik stress dan drink ik nauwelijks en prop ik eten naar binnenklaar! nog steeds honger? nog iets dan....en zo heb je en iets heel ongezonds gegeten en er nog veel van ook.... Met m'n oog gaat het nu wel goed. Ik heb ochtenden dat het pijn doet wanneer ik m'n ogen te snel open doe. Maar met de oogjes dicht onder de douche helpt wel
gewoon langer douche....hehe
Trouwens morgenochtend begin ik met myasics.nl (ik ben benieuwd!)....
3 keer achtereen:
2 minuten wandelen;
4 minuten hardlopen.
yes, dat heb ik express zo gedaan. Ik heb wel wat conditiequote:Op maandag 3 januari 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kan bij asics.nl al aangeven wat je startniveau is, miss_sly. Ik had bijvoorbeeld alles op z'n slechtst ingevulden Nitai zo te zien niet.
Het leek mij toen ik begon met lopen werkelijk onmogelijk om 4 minuten hard te lopen, en projecteerde ik dus ook op jouquote:Op maandag 3 januari 2005 20:44 schreef Nitai het volgende:
[..]
yes, dat heb ik express zo gedaan. Ik heb wel wat conditiedus komt goed, ik heb vorige week nog gelopen met m'n broertje, toen rende ik een half uurtje en toen was ik wel moe. Ik ben benieuwd naar dit schema..... 4 km in 28 minuten....dat zou ergens in maart mogelijk moeten zijn. Dus...we'll see
maar bedankt voor je bezorgdheid, erg lief van je miss_sly![]()
Even snel een reactie omdat de computer op deze vestiging niet zo gunstig staatquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:41 schreef Droeke het volgende:
Wordt er deze week nog geupdate? Of pas weer volgende week?
-Is gewoon een vraagje, niet vervelend bedoeld -![]()
Ik snap dit niet, sorry... Hoezo?quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:01 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb deze week de update overgenomen van Riann. Dus dan doe ik gelijk de andere weken ook die de andere updaters vergeten zijn
Ik wil best meehelpen... Weet alleen niet echt goed hoe...? Leg je het me uit?quote:
Wil je ook meehelpen met de update? Dan zal ik je opnemen in het lijstje.
Ik weeg altijd smorgens, na mijn ochtendbezoek aan het toilet en het douchen. En altijd in de blote billetjes. Verder sta ik er ook heel de dag op, maar dat is omdat ik het hilarisch vind om te zien hoeveel water er in mijn buik zit.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:03 schreef Sugar het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met wegen? Ik kan dat alleen op sportschool doen, maar soms ga ik 's ochtends en soms 's avonds... En soms heb ik dit aan en soms dat. Dus...
Hoe doen jullie dat?![]()
De operatie is naar verwachting in februari/maart. Ik krijg als het goed is twee weken van tevoren een oproep.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:24 schreef miss_sly het volgende:
[
Sanne, wat goed!
Ik wist niet dat je van Piltates kan groeien! en zo vele ook nog! Geweldig hoor![]()
Weet je al wanneer je nieuwe operatie is gepland, of duurt dat nog even?
Ik weet stiekem dat die pillen ook niet werken, maar voor het hongergevoel heb ik het idee van wel! Ben nu ook aan de slag gegaan met 2 liter water per dag drinken.. jeetje miena wat moet ik veel naar de wc.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Welkom, XemmyXen ik schaar me achter kaputwiehund, wij kennen hier eigenlijk ook niemand (tenminste nog nooit gemeld) die blijvend gewicht heeft verloren door afslankpillen. Wat bewijsbaar helpt is gezonder eten, drie maaltijden per dag, water drinken en sporten. Saai hè
![]()
Ik heb trouwens een vreselijk bizarre blessure sinds het hardlopen van gisteren. Ik heb een orthopedieboek van 80 euro (staat nog op de achterkant) aar ik helemaal niets aan hadMijn linker crista iliaca doet pijn. Dat is zeg maar de ronding van je heupbeen aan de bovenkant. Dat deel onder je taille waar je op kan steunen zeg maar. Ik heb wat gezocht in mijn kapitaal aan medische boeken en het enige wat in de buurt kwam was uit een hoofdstuk over dansblessures, maar dat ging over de spina iliaca anterior superior en de aanhechting van de musculus sartorius (ik ben iedereen al kwijt qua lezen hè
) die dan misschien gescheurd/geïrriteerd is. Maar dat punt (voorste punt van die heupkam) doet nou net geen pijn. Maar goed, bij veel van die blessures stond: rust. Ik zie wel. Ga vandaag zwemmen, dat lijkt me niet schadelijk.
Op marktplaats.nl kun je hem nog al eens vinden... (of emulequote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:55 schreef XemmyX het volgende:
Ik zou graag de video van pilates ergens willen bestellen! Heeft iemand er toevallig nog een over ofzo, dat ik hem niet nieuw hoeft te kopen?
Hier kan ik mijzelf het beste in vinden. Dit zegt mijn gevoel ook. Vooral omdat ik de laatste tijd van de meest simpele (gezonde!!!) dingen moet spugen. En de ongezondste dingen gaan vaak erg goed. Beetje vreemd. Maar hoor het van meer banders.. 1 kanttekening, voor ik de band kreeg, had ik al last van deze "aanvallen" zo erg dat ik er bijna in stikte en dacht dat ik doodging en Henk hevig geschrokken snachts mij op de rug moest slaan. Het ontnam mij al mijn adem. Ik krijg idd weer Nexium en kan het straks ophalen. Dan kan ik het wel tot maart kalm houden. Vandaag voor het eerst dat ik het nu ook overdag heb. Even de boel nu uitzingen, en als het niet werkt. Dan maak ik gelijk een afspraak in Hardenberg.quote:Bij jou is de kans groot dat de oorzaak in het maagbandje zit en dan schiet je weinig op met medicijnen; de oorzaak gaat namelijk niet weg. Je kan eventueel om een gastroscopie vragen (zo'n geweldige kijkslang naar je maag) om te zien of er geen maagzweer aanwezig is of een ernstige beschadiging van je slokdarm (kan bijv. door veel braken komen) en er kan direct gekeken worden of je klachten niet door een bacterie komen (de Helicobacter pylori). Daar zou je dan antibiotica voor kunnen krijgen als dat het geval is. Nou ja, sterkte ermee, Fun
die wil ik onderschrijven!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:03 schreef MazeNL het volgende:
Uhm, er zit wel degelijk verschil in of je water of een light variant drinkt, eet een week het zelfde en drink de ene week _alleenmaar_ water en de andere week light, scheeld heel wat kilo's, het vertraagt je spijsvertering. Anyway, ben nu 15 kg kwijt en van 38 naar 34 (man, usa). Ik drink alleenmaar water.
edit: beetje vaag berichtje maar het is laat en bier mag in het weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |