abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24353840
Ik herken het probleem, DancingPhoebe. Ik ga straks zelf brood maken (met banaanvulling).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 2 januari 2005 @ 14:32:30 #202
3542 Gia
User under construction
pi_24354439
quote:
Op zondag 2 januari 2005 09:53 schreef YPPY het volgende:
Ga je je over een week ofzo wel wegen Gia? Anders kun je misschien op de weegschaal gaan staan met je ogen dicht en iemand anders laten kijken. Dan kun je over een maand vragen hoe 'erg' het was. Van de andere kant komt haast iedereen aan na de feestdagen. Je kunt het zien als een afsluiting waarnaar je opnieuw kunt beginnen.
Donderdag weer WW. Geeft me nog een paar dagen om de schade enigszins te herstellen.
Heb me vanmorgen zonder kleren gewogen: 95 Zal dus ongeveer 2 kilo erbij zijn.

We gaan door.
pi_24355774
nitai welkom. Weer eens een seksegenoot erbij. Heel veel succes. Ik ben vanmorgen voor het eerst sinds een week weer gaan sporten. Ik had mezelf een paar dagen vrij gegeven. Vanmorgen 2,5 uur op een steptrainer gestaan. En ik had het gevoel dat ik het nog wel een uurtje vol had kunnen houden.
Zu hause ist alles besser
  Moderator zondag 2 januari 2005 @ 16:02:14 #204
5428 crew  miss_sly
pi_24355834
Ik heb net ook weer gelopen: 4 minuten lopen, 3 wandelen, en dat 4 keer. Ik hjad echt niet gedacht dat ik 4 minuten achterelkaar zou kunnen hardlopen, maar dat kan ik wel! En ook nog eens 4 keer!

En toen mijn mp3 speler dan ook Supergirl begon te spelen.....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24356079
Vanaf hier ook iedereen een gelukkig 2005 gewenst!
Ik hoop dit nieuwe jaar mijn afvallen weer op te kunnen pakken

Ik heb nu 3 juni als streefdatum en dan wil ik onder de 70 wegen. Dat is namelijk de datum dat ik samen ga wonen en denk dat het vanaf dan iets moeilijker zal gaan worden om af te vallen. Ik hoop dus voor die tijd er nog even flink tegenaan te kunnen gaan
pi_24358659
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar

ik ga morgen beginnen met herbalife afbouwen en kijken hoe dat gaat. Dus ik pak morgenvroeg een shake en dan smiddags 2 sneetjes met mager beleg.
  maandag 3 januari 2005 @ 07:41:58 #207
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24367072
Ook een gelukkig nieuwjaar van mij!

Ik kom me ook maar weer eens melden. Het ging een jaar geleden zo goed (van 93,5 naar 73 kilo), maar nu zijn we 12 maanden en een gezonde baby verder en ik zit weer op 88 kilo. Drie keer raden wat mijn goede voornemen is.....

Zet me dus maar weer in de lijst:
m@x(1m65) (32,3) was 88 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 65 kg wegen -0
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 08:13:19 #208
5428 crew  miss_sly
pi_24367132
Vanochtend gewogen, en er is toch een kilo bij. Tja, gezien wat ik naar binnen heb gewerkt, verbaast me dat toch niets. Dus nu ga ik maar weer vol goede moed verder: eerst deze kilo eraf, en dan de rest!

Ik heb het nog nagevraagd bij mijn moeder hoe ze aan dat verhaal van die groene thee kwam, en dat had ze gezien bij Oprah. Een show over dieten en dergelijke, en daar zat dus een voedseldeskundige (maar ja, men kan zich nogal snel deskundige noemen in de VS) en die garandeerde dat als je 6 weken geen koffie dronk, maar groene thee en verder alles hetzelfde bleef doen, je 4,5 kilo zou afvallen. Het heeft inderdaad te maken met de anti-oxidanten die in groene thee zitten.
  maandag 3 januari 2005 @ 09:29:19 #209
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24367507
Die 2 kilo krijg je er ook wel af Gia. Bij mij waren het er zelfs ruim 2. Een nieuw jaar en nu gaat het vast een stuk vlotter! Je zult bij de WW echt niet de enige zijn die is aangekomen. Er is vast zelfs niemand afgevallen.

Wat is die steptrainer kaputwiehund? Is dat net zoiets als een ministepper of is het een bankje of nog iets anders? 2,5 uur is lang!

Echt goed miss_sly! Je kunt veel meer dan je denkt. 4 minuten is al lang.

Succes met afbouwen Riann, ik hoop dat het goed gaat lukken.

Welkom terug m@x. Na een zwangerschap aankomen is toch niet zo raar? Dat gebeurt bij de meesten wel geloof ik. Ga je nu extra veel met Kai wandelen? Bij dokter Phil zie je vaak moeder rennen achter een kinderwagen, dat is een mooi gezicht. Mag je weer alles sporten?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_24367546
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik heb me nog niet gewogen, maar ik verwacht niet dat ik ben aangekomen.
Broeken die ik een maandje geleden gekocht heb beginnen nu te slobberen!
Dit word mijn jaar, ik ga afvallen & stoppen met roken!

Vanaf vandaag ga ik weer op mijn eten letten, etc.

Voor de hardloopsters onder ons, waar halen jullie ook al weer die loopschema's vandaan?
pi_24367658
Zoooooooo het is 3 januari!

Vol goede moed er tegen aan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_24367675
Cutie: www.asics.nl (en dan rechtsbovenin "my asics")
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 januari 2005 @ 09:49:57 #213
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24367685
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 09:50:00 #214
5428 crew  miss_sly
pi_24367686
Cutie, ik heb het schema van run2day: www.run2day.nl
Er zijn nog meer sites, je kunt ook op www.asics.nl en volgens mij op www.runnersworld.nl

Nu heb je vast al wel genoeg keus
pi_24367733
Als je maar niet het hardloopschema van jeechteleeftijd.nl probeert, want die noemen alleen meters en omgerekend moet je dan op dag 1 een kwartier hardlopen Daar moest ik erg om lachen. Beginnersschema noemden ze het.
pi_24367768
Oh, en runnersworld's schema bouwt alles veel langzamer op dan asics. Bij asics ren je veel sneller een kwartier, maar die hebben een heel vreemde overstap van 5x2 minuten hardlopen (5x2 minuten wandelen) naar een kwartier hardlopen. Dat heb ik zelf dus een beetej aangepast mbv het schema van runnersworld. Maar loop nu wel een kwartier (zo'n 6 weken geleden begonnen).
pi_24367845
Ik heb me net gewogen en ik was 76 kg. Terwijl ik niet streng aan herbalife had gedaan en best veel gegeten had met oud & nieuw. Maar ik wacht nog een keertje af. En wat eten jullie zo'n beetje op een dag??? Niet dat ik dadelijk te weinig ga eten en dat ik dan daardoor nog niet afval.
  maandag 3 januari 2005 @ 10:06:51 #218
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24367879
Riann, het minimum is ongeveer 1200 kcal. Je kunt uitrekenen hoeveel je eet. Bijvoorbeeld op overgewicht.nl kun je het bijhouden. Nu ga ik hardlopen, als ik terug kom en nog leef, beschrijf ik wel een dag.
*OUD heilige*
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 10:08:01 #219
5428 crew  miss_sly
pi_24367897
Riann, ik eet op een dag:

ontbijt om 6.30 uur
schaaltje cruesli (60 gr) met magere melk (150 ml)
150 ml vifit yoghurtdrink

tussendoor: klein formaat eierkoek rond half 11.

lunch om 12 uur:
1 snee met linesse roomkaas
2 sneetjes met weinig dieetbecelboter en rookvlees

tussendoor rond 15 uur:
2 cracottes met 1 plakje slankie 20+ kaas

avondeten tussen 18 en 20 uur ergens:
zoals het uitkomt, probeer met mager vlees en weinig boter avondeten te bereiden, maa rik wil 's avonds wel graag een beetje lekker eten.
pi_24367922
YPPY ik geloof dat de officiële naam van dat ding een ergo-step is. Bij een ministep maak je een kleine stepbeweging (het liefst natuurlijk in een zo hoog mogelijk ritme). Bij dit apparaat is de trapbeweging veel groter. Je kunt het ongeveer vergelijken met het traplopen waarbij je ongeveer 1,5 tot 2 treden tegelijk pakt. 2,5 uur is inderdaad vrij lang (en geestdodend). Normaal gesproken doe ik het anderhalf uur. Daarna ga ik even een kwartiertje op de crosstrainer staan en dan nog even een kwartier op een spinningfiets. Ik wil eigenlijk dat gedeeltje op die spinningfiets uit gaan breiden naar een uur, omdat ik merk dat die intervallen erg goed werken. Bij die ergo step varieer je wel in belasting maar veranderingen in tempo zijn erg lastig.

Ik ben, geloof ik, de enigste hier die niet hardloopt. Ik heb het wel geprobeerd, maar ik vind het gewoon (nog) niet leuk. Mijn lichaam is voor mijn gevoel een blubberende massa en dat loopt niet echt prettig. Verder is het nog een week of 2/3 tot mijn volgende weegmoment. Ik ben dan 18 maanden bezig. Ik hoop de grens van de tachtig kilo te doorbreken, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik merk wel dat mijn kleding nog steeds groter wordt . Ik denk dat als gevolg van het vele sporten, er behoorlijk wat spierweefsel aan het onstaan is.
pi_24367952
Op 3fatchicks staat een onderzoek (van de site zelf) over het alelrbeste dieet.
Dat kan je hier vinden.
quote:
All diets work, if you stick to them. Most successful dieters tell us that they lost weight and kept it off by doing their own thing. They learned from personal experience, and devised a personal plan they could live with. Other dieters do best when they follow a structured diet which they can learn from, and that does not leave room for error. Which diet is easiest to stick to, results in successful weight loss, and generates the fewest complaints? We are conducting an ongoing diet survey to gather real life opinions of popular and fad diets. Some of the results have been surprising! If you are considering a new diet, the results of our survey may help you make your choice. Approximately 4,000 dieters shared the following information!
En voor wie te lui is om het daar te gaan lezen, het allerbeste dieet volgens die 4000 lijners is.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een andere vraag was wat het gekste dieet was wat iemand ooit had geprobeerd. De top 5:
1. Cabbage Soup Diet
2. Starvation or very low calorie diets
3. Atkins
4. Vinegar Diet
5. A strange food combination diet they made up

Als laatste geven ze aan waar een dieet aan moet voldoen:
- Vind je het eten lekker dat het dieet aanbiedt?
- Is dit dieet te combineren met koken voor je gezin, lunch op je werk?
- Is het betaalbaar?
- Heb je een gezondheidsprobleem (zoals diabetes) en is het dieet dan nog steeds goed toe te passen?
- Is het dieet gevarieerd en lijkt het gezond?
- Kan je deze eetstijl voor de rest van je leven volhouden?
- Bevat het plan ook beweging als essentieel onderdeel van het afvalproces?
- Zou je huisarts instemmen met dit dieet?
  maandag 3 januari 2005 @ 10:12:31 #222
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24367957
Nieuwe update!!!

Droeke (1m70) (29,9) was 92,5 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 75 kg wegen -6

Jippie!!!

...Ook wel een beetje danzij een sinusitis (neusholte-ontsteking) waardoor ik tijdens het kerstdiner niks rook en niks proefde...(en dus ook niks lekker vond )

Voor het eerst in mijn leven AFGEVALLEN tijdens de feestdagen... YOEHOE (en nu vasthouden...)
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24367988
Nu ik toch bezig ben ook maar even een eetschema:

07.45 uur- sneetje ontbijtkoek of een dubbele cracotte met roomkaas
10.30 uur - landoogst of mueslireep
12.30 uur - een dubbele boterham met een bakje yoghurt een een beker Cup-a-soup helder
15.00 uur - fruit
18.00 uur - een stevige warme maaltijd

Thats it. Geen idee of het veel of te weinig is, maar ik doe het al bijna 18 maanden zo.
pi_24368079
Ik loop ook niet hard hoor kaputwiehund! Getsie ik moet er niet aan denken! Ik kan ook totaal niet hardlopen, omdat ik al niet kan lopen. Blaren zijn een veelvoorkomende familliekwaal in mijn famillie. Als ik meer dan een kilometer loop, voel ik ze al op komen, met als resultaat dat ik scheef ga lopen, zere enkels, zere knieen, zere heupen, zere rug, zielig. Dus hardlopen doe ik mezelf niet aan. Wat niet wegneemt dat ik niet heel goed in staat ben om andere sporten te doen en ik betaal dan ook iedere maand trouw een klein kapitaal aan de sportschool, helaas kom ik er dan nooit omdat ik, laten we eerlijk zijn, gewoon een luie fluimerd ben . Ik vind er gewoon geen drol aan, dat hele sportschoolgebeuren en jammer genoeg heb ik dan niet de kracht en doorzettingsvermogen om toch te gaan. Plus al die calorientellers op die apparaten storen me mateloos. Heb je tien kilometer gefietst, heb je geen gevoel meer in je bipz, heb je 100 calorieen verbrandt... :S.

Dus ik houd het gewoon bij weinig calorieen eten.

Riann, ik probeer op een dag dit te eten.

Sochtends en smiddags (en dan niet om 9 uur en 12 uur, maar om 11 en 15 uur, dat werkt voor mij beter) een grote bak magere yoghurt met euroshoper vruchtenmuesli. Savonds eet ik dan wat de post schaft, eerst de groenten en het vlees en een minibeetje aardappel. Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik iedere avond wel iets snoep. Dus of 1 chocolaatje of een klein handje chips.

Wat mij ontzettend help om mijn calorieopname rond de 12-1300 te houden is niets anders dan water drinken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 januari 2005 @ 10:43:39 #225
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24368370
Het is inderdaad niet raar om na een zwangerschap aan te komen. Een week na de bevalling woog ik 83 kg en in de drie maanden daarna heb ik er 5 kg bijgegeten. Vanaf morgen ga ik weer aan het werk en ik vind dat wel een mooi moment om weer met lijnen te beginnen. Sporten deed ik eigenlijk nooit (heb een zwakke voet en zwakke knieen en ik vind sporten niet leuk). Wandelen met Kai is wel heerlijk dus dat doen we regelmatig (met de wagen of met de draagzak). Volgende week begin ik met een cursus 'fit na de bevalling' en ik heb begrepen dat daar nogal wat buikspieroefeningen bij komen kijken. Hopelijk heb ik daar wat aan, maar ik hoop vooral af te vallen door weer anders te gaan eten (minder vet, gezonde tussendoortjes en veel water drinken). Op die manier ben ik de vorige keer ook zoveel afgevallen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 11:47:32 #226
43556 miss_dynastie
pi_24369338
Nitai, welkom hier! Ik ben ook een emo-eter, ga eten als ik stress heb. Sommige mensen snappen dat totaal niet, omdat zij niet kunnen eten als ze stress hebben, maar ik heb dat dus totaal omgekeerd Hoe is het nu met je oog?

Riann, wat spannend, herbalife afbouwen. Wat is dan de precieze verwachting? Kom je eerst aan, of blijft men doorgaans stabiel qua gewicht? Succes!

Welkom terug M@x...

miss_sly, jammer genoeg drink ik nu amper tot geen koffie, dus ik kan het niet testen. Ben wel benieuwd in hoeverre het waar is, iemand die het wel uit kan proberen?

Trouwens hartstikke fijn dat het hier weer wat drukker is
Hier gaat het tot op heden prima, netjes een/ paar ons per dag eraf. Elke dag wegen is toch ff heel belangrijk voor me, dus voorlopig blijf ik dat nog doen.
  maandag 3 januari 2005 @ 11:53:37 #227
3740 Nitai
Purity is the force
pi_24369431
miss_dynastie, heheeh same here, als ik stress dan drink ik nauwelijks en prop ik eten naar binnen klaar! nog steeds honger? nog iets dan....en zo heb je en iets heel ongezonds gegeten en er nog veel van ook.... Met m'n oog gaat het nu wel goed. Ik heb ochtenden dat het pijn doet wanneer ik m'n ogen te snel open doe. Maar met de oogjes dicht onder de douche helpt wel gewoon langer douche....hehe

Trouwens morgenochtend begin ik met myasics.nl (ik ben benieuwd!)....
3 keer achtereen:
2 minuten wandelen;
4 minuten hardlopen.
  maandag 3 januari 2005 @ 12:13:45 #228
3542 Gia
User under construction
pi_24369743
quote:
Op maandag 3 januari 2005 09:33 schreef Cutie het volgende:

Dit word mijn jaar, ik ga afvallen & stoppen met roken!
Bij ons bij de W W had één van de cursisten haar streefgewicht bereikt, was gestabiliseerd en stopte toen met roken. Binnen een week of 3 zat er weer 6 kilo aan!

Ik wil je hiermee niet ontmoedigen, maar duidelijk maken dat dat heel moeilijk is.

Maar ik wens je heel veel succes en ik hoop voor je dat het beide lukt. Want door niet te roken zul je je binnen een paar weken sowieso een heel stuk fitter voelen.

Dus zet em op!
pi_24370017
Miss_d het is idd spannend. Ik hoop in ieder geval op hetzelfde gewicht te blijven of af te vallen. En de laatste 10 kilo wil ik proberen met zo eten eraf te krijgen. Ik kan niet heel mijn leven herbalife blijven gebruiken. Dus ik moet toch leren wat ik wel kan eten om ophetzelfde gewicht te blijven. En mocht het niet lukken zo op eigen houtje dan ga ik proberen om iets met punten te gaan doen zoals weight watchers.
Maar iedereen weet dat je als avond eten beter kip kan eten als een gehaktbal. En dat groente zonder sausjes ook beter is als met saus. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Maar ik hou jullie op de hoogte.
Morgen rij examen om 8 uur. Spannend dus en woensdag ff niks alleen dat mijn vriendje dan langskomt donderdag stagegesprek en dan savonds naar mijn vriend en vrijdag lekker naar de sauna. Zaterdag lekker stappuh. En maandag beginnen met stage. Wat zal dat weer wennen zijn met vroeg opstaan. En ook kijken of ik genoeg heb aan die 2 sneetjes smiddags.
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 12:38:46 #230
5428 crew  miss_sly
pi_24370233
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:53 schreef Nitai het volgende:
miss_dynastie, heheeh same here, als ik stress dan drink ik nauwelijks en prop ik eten naar binnen klaar! nog steeds honger? nog iets dan....en zo heb je en iets heel ongezonds gegeten en er nog veel van ook.... Met m'n oog gaat het nu wel goed. Ik heb ochtenden dat het pijn doet wanneer ik m'n ogen te snel open doe. Maar met de oogjes dicht onder de douche helpt wel gewoon langer douche....hehe

Trouwens morgenochtend begin ik met myasics.nl (ik ben benieuwd!)....
3 keer achtereen:
2 minuten wandelen;
4 minuten hardlopen.
nitai, is dat de eerste dag dat je gaat lopen, als beginner?
Dat vind ik nogal pittig als dat zo is!
pi_24371861
Je kan bij asics.nl al aangeven wat je startniveau is, miss_sly. Ik had bijvoorbeeld alles op z'n slechtst ingevuld en Nitai zo te zien niet.
  maandag 3 januari 2005 @ 14:36:11 #232
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_24372174
Hoi allemaal. Nog een heel goed 2005.
Ik wil ook weer meedoen en in jullie lijstje en dan nu echt serieus.
Ik was ook een echte stress eter en vooral nadat ik gestopt was met roken vlogen de kilo's eraan. Op mijn max woog ik meer dan 100 kilo. Ik voelde me dus echt niet beter na het stoppen met roken.
In september ben ik samen met een buurvrouw bij de weightwatcher gegaan en hoewel ik aanvankelijk dacht dat het zo'n oude wijvencluppie was ben ik helemaal enthousiast.
Ik ben op 6 september begonnen met 107.3 kilo en op 20 december woog ik 96.4 kilo.
In iets meer dan drie maanden meer dan tien kilo eraf. Geweldig he! Daar kan geen 10 jaar stoppen met roken tegenop.
Ik rook dus wel weer, na anderhalf jaar gestopt te zijn, maar het was het een of het ander. En ik voel me nu echt beter in mijn vel. Zowel lichamelijk als geestelijk.
Ik heb geen idee wat mijn BMI is, maar mijn regel luidt als volgt (als ik ook in het lijstje mag) Want ik kan ook nog wel eens de nodige motivatie gebruiken.

Zusje 1m77) (30.8) was 107.3 kg, weegt nu 96,4 kg en wil graag 80 kg wegen -10,9

En jullie moeten na al die feestdagen maar denken : Als ik nu niet mag aankomen, mag ik nooit meer aankomen. En dat is gewoon niet reeel. Je moet het lijnen niet als lijden gaan beschouwen. Aankomen is niet erg, vooral met deze dagen niet.
Dat is het mooie van lijnen. Je kan elke dag weer opnieuw beginnen

[ Bericht 0% gewijzigd door Zusje op 03-01-2005 15:19:17 ]
pi_24372234
In de openingspost staan sites waar je je BMI heel gemakkelijk kan berekenen, Zusje. En van harte welkom natuurlijk
  maandag 3 januari 2005 @ 15:20:29 #234
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_24372898
gevonden!!!

hm 30.8 dat moet veel lager worden natuurlijk, maar we werken eraan
  maandag 3 januari 2005 @ 20:44:08 #235
3740 Nitai
Purity is the force
pi_24378284
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kan bij asics.nl al aangeven wat je startniveau is, miss_sly. Ik had bijvoorbeeld alles op z'n slechtst ingevuld en Nitai zo te zien niet.
yes, dat heb ik express zo gedaan. Ik heb wel wat conditie dus komt goed, ik heb vorige week nog gelopen met m'n broertje, toen rende ik een half uurtje en toen was ik wel moe. Ik ben benieuwd naar dit schema..... 4 km in 28 minuten....dat zou ergens in maart mogelijk moeten zijn. Dus...we'll see

maar bedankt voor je bezorgdheid, erg lief van je miss_sly
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 22:15:02 #236
5428 crew  miss_sly
pi_24379821
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:44 schreef Nitai het volgende:

[..]

yes, dat heb ik express zo gedaan. Ik heb wel wat conditie dus komt goed, ik heb vorige week nog gelopen met m'n broertje, toen rende ik een half uurtje en toen was ik wel moe. Ik ben benieuwd naar dit schema..... 4 km in 28 minuten....dat zou ergens in maart mogelijk moeten zijn. Dus...we'll see

maar bedankt voor je bezorgdheid, erg lief van je miss_sly
Het leek mij toen ik begon met lopen werkelijk onmogelijk om 4 minuten hard te lopen, en projecteerde ik dus ook op jou
Maar sommige mensen hebben gewoon wel al conditie enzo

In ieder geval succes!
pi_24379875
Ik herken dat miss_sly...iemand uit mijn D&D groepje is ook kortgeleden begonnen met hardlopen en ik was heel enthousiast. Hij zei dat het eerst zwaar tegenviel en ik voelde een soort band van ellende om die eerste paar keer. Tot hij zei dat hij slechts 25 minuten had volgehouden.... Oh.
  maandag 3 januari 2005 @ 22:18:20 #238
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_24379878
Verschrikkelijk lang niet meer gepost
Maar.. ik ben terug
En een beetje aangekomen sinds Kerst
MAAAR... het gaat er weer af!
Ik heb nu even niet zoveel tijd, maar kom binnenkort alles weer bijlezen!
Carpe diem
pi_24381386
Gelukkig nieuw jaar allemaal

volgende week van mij weer een update: verjaardagen en feestdagen doen geen goed denk ik, maar weeg me volgende week pas weer
Doei.
  maandag 3 januari 2005 @ 23:39:51 #240
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24381542
Lekker aktief is alles weer hier!!

En iedereen de beste wensen voor 2005, dat dit een goed afval jaar moge wezen

Rennen.. uhm nee, ik nog steeds niet. Ik mag naar mijn weten weer officieel sporten. Ik vraag 11 jan. even na bij de arts. Is het antwoord ja, dan moet ik van mijzelf er weer heen. Want het gaat niet echt goed hier. Ik ben vanalles aan het wegeten momenteel. En heb het zelfs gepresteerd om bijna 2 flessen pisang, de pisang te maken..

Vandaag herkeuring gehad voor WAO
Ben nog net niet huilend weggelopen, en heb de boel netjes uitgezeten. En mijn tranen in mij gehouden. Tot ik mijn casemanager sprak. Toen kwam alles los. Heb daarna nog ff geshopt. En wat leuk ondergoed en een kort rokje gehaald. (ja ben gek op rokjes!) Dat was wel een fijne troost.

Mijn gewicht???? I don't know. Ik durf mij dus echt niet te wegen. En moet mij sinds vandaag weer vreselijk streng toespreken, dat ik echt weer aan het lijnen moet gaan. Want aan mijn broeken te voelen. Zitten er helaas alweer een aantal kilo's bij.

Miss_D Ik mail je nog

En riann erg veel sucses met het afbouwen, ik hoop dat het allemaal erg goed gaat lukken straks zonder de herbalife!

De rest ook allemaal suc6!
pi_24381602
Ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en dat viel tegen..........

en BMI van 29.7 dit is mijns inziens wat teveel van het goede, ik wil naar een bmi van ongeveer 24.

ik zal niet veel posten maar meer lurken voor tips en zo.

pi_24386816
ff hier gillen ik ben geslaagd voor autorijbewijs
pi_24387044
Da's een mooie reden voor gebak.

Proficiat, dat je maar veel veilige kilometers mag maken.

* kaputwiehund hoopt alleen dat dit geen negatief effect op mijn verzekeringspremie gaat hebben.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:44:10 #244
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24387067
GEFELICITEEERD Riann !!!!!

Heeeeeel erg gaaf hoor!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 10:32:24 #245
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_24387554
Hoi allemaal nog een gelukkig en gezond 2005 toegewenst

Ik wil me hier ook aanmelden. Ik ben Bubsel ik ben 21 jaar oud en ben +/- 4 weken bezig bij de Weight Watchers en het gaat me nu aardig goed af.

Mij regeltje is nu

Bubsel (1m71) (49) was 145,8 kg, weegt nu 142,2 kg en wil graag 80 kg wegen -3,6

Het is nog een lange weg te gaan ik hoop dat ik het volhou.
pi_24387812
Geweldig, Riann!! Super gewoon. Nu wel autorijden hoor! (en niet zoals ik amper tot nooit achter het stuur stappen).

En Bubsel heel erg welkom Hierboven had ik al geplaatst dat na onderzoek onder lijners naar voren was gekomen dat WW het beste dieet was, dus je zit op de goede weg
pi_24387892
Welkom Bubsel, heel veel succes. Je moet alleen niet hopen dat je het volhoudt, Je moet het volhouden Het begin is er in ieder geval.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:43:31 #248
80407 glimworm
'The Shining'
pi_24388820
Net hardgelopen... 2-3-4-4 minutren met 1 minuut lopen en heb het me toch warm ... Zit nu voor een open raam af te koelen... Maar het ging best lekker!

Nu even douchen en succes vandaag allemaal!
Glimmen is een keuze
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:52:58 #249
3740 Nitai
Purity is the force
pi_24391162
zo dat was wel zwaar, het rennen, maar lekker volgehouden en effe rek en strek oefeningtjes gedaan. Toen ging het gelukkg wel weer

Het moeilijkste is voor mij om die 2 liter water weg te drinken elke dag....heheeh ik blijf naar de wc gaan, niet normaal.
pi_24391256
Ik heb ook al zo'n doorloopblaas Nitai Ik plas dan ook vrijwel water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')