Donderdag weer WW. Geeft me nog een paar dagen om de schade enigszins te herstellen.quote:Op zondag 2 januari 2005 09:53 schreef YPPY het volgende:
Ga je je over een week ofzo wel wegen Gia? Anders kun je misschien op de weegschaal gaan staan met je ogen dicht en iemand anders laten kijken. Dan kun je over een maand vragen hoe 'erg' het was. Van de andere kant komt haast iedereen aan na de feestdagen. Je kunt het zien als een afsluiting waarnaar je opnieuw kunt beginnen.
En voor wie te lui is om het daar te gaan lezen, het allerbeste dieet volgens die 4000 lijners is.....quote:All diets work, if you stick to them. Most successful dieters tell us that they lost weight and kept it off by doing their own thing. They learned from personal experience, and devised a personal plan they could live with. Other dieters do best when they follow a structured diet which they can learn from, and that does not leave room for error. Which diet is easiest to stick to, results in successful weight loss, and generates the fewest complaints? We are conducting an ongoing diet survey to gather real life opinions of popular and fad diets. Some of the results have been surprising! If you are considering a new diet, the results of our survey may help you make your choice. Approximately 4,000 dieters shared the following information!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een andere vraag was wat het gekste dieet was wat iemand ooit had geprobeerd. De top 5:
1. Cabbage Soup Diet
2. Starvation or very low calorie diets
3. Atkins
4. Vinegar Diet
5. A strange food combination diet they made up
Als laatste geven ze aan waar een dieet aan moet voldoen:
- Vind je het eten lekker dat het dieet aanbiedt?
- Is dit dieet te combineren met koken voor je gezin, lunch op je werk?
- Is het betaalbaar?
- Heb je een gezondheidsprobleem (zoals diabetes) en is het dieet dan nog steeds goed toe te passen?
- Is het dieet gevarieerd en lijkt het gezond?
- Kan je deze eetstijl voor de rest van je leven volhouden?
- Bevat het plan ook beweging als essentieel onderdeel van het afvalproces?
- Zou je huisarts instemmen met dit dieet?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Bij ons bij de W W had één van de cursisten haar streefgewicht bereikt, was gestabiliseerd en stopte toen met roken. Binnen een week of 3 zat er weer 6 kilo aan!quote:Op maandag 3 januari 2005 09:33 schreef Cutie het volgende:
Dit word mijn jaar, ik ga afvallen & stoppen met roken!
nitai, is dat de eerste dag dat je gaat lopen, als beginner?quote:Op maandag 3 januari 2005 11:53 schreef Nitai het volgende:
miss_dynastie, heheeh same here, als ik stress dan drink ik nauwelijks en prop ik eten naar binnenklaar! nog steeds honger? nog iets dan....en zo heb je en iets heel ongezonds gegeten en er nog veel van ook.... Met m'n oog gaat het nu wel goed. Ik heb ochtenden dat het pijn doet wanneer ik m'n ogen te snel open doe. Maar met de oogjes dicht onder de douche helpt wel
gewoon langer douche....hehe
Trouwens morgenochtend begin ik met myasics.nl (ik ben benieuwd!)....
3 keer achtereen:
2 minuten wandelen;
4 minuten hardlopen.
yes, dat heb ik express zo gedaan. Ik heb wel wat conditiequote:Op maandag 3 januari 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kan bij asics.nl al aangeven wat je startniveau is, miss_sly. Ik had bijvoorbeeld alles op z'n slechtst ingevulden Nitai zo te zien niet.
Het leek mij toen ik begon met lopen werkelijk onmogelijk om 4 minuten hard te lopen, en projecteerde ik dus ook op jouquote:Op maandag 3 januari 2005 20:44 schreef Nitai het volgende:
[..]
yes, dat heb ik express zo gedaan. Ik heb wel wat conditiedus komt goed, ik heb vorige week nog gelopen met m'n broertje, toen rende ik een half uurtje en toen was ik wel moe. Ik ben benieuwd naar dit schema..... 4 km in 28 minuten....dat zou ergens in maart mogelijk moeten zijn. Dus...we'll see
maar bedankt voor je bezorgdheid, erg lief van je miss_sly![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |