abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24353840
Ik herken het probleem, DancingPhoebe. Ik ga straks zelf brood maken (met banaanvulling).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 2 januari 2005 @ 14:32:30 #202
3542 Gia
User under construction
pi_24354439
quote:
Op zondag 2 januari 2005 09:53 schreef YPPY het volgende:
Ga je je over een week ofzo wel wegen Gia? Anders kun je misschien op de weegschaal gaan staan met je ogen dicht en iemand anders laten kijken. Dan kun je over een maand vragen hoe 'erg' het was. Van de andere kant komt haast iedereen aan na de feestdagen. Je kunt het zien als een afsluiting waarnaar je opnieuw kunt beginnen.
Donderdag weer WW. Geeft me nog een paar dagen om de schade enigszins te herstellen.
Heb me vanmorgen zonder kleren gewogen: 95 Zal dus ongeveer 2 kilo erbij zijn.

We gaan door.
pi_24355774
nitai welkom. Weer eens een seksegenoot erbij. Heel veel succes. Ik ben vanmorgen voor het eerst sinds een week weer gaan sporten. Ik had mezelf een paar dagen vrij gegeven. Vanmorgen 2,5 uur op een steptrainer gestaan. En ik had het gevoel dat ik het nog wel een uurtje vol had kunnen houden.
Zu hause ist alles besser
  Moderator zondag 2 januari 2005 @ 16:02:14 #204
5428 crew  miss_sly
pi_24355834
Ik heb net ook weer gelopen: 4 minuten lopen, 3 wandelen, en dat 4 keer. Ik hjad echt niet gedacht dat ik 4 minuten achterelkaar zou kunnen hardlopen, maar dat kan ik wel! En ook nog eens 4 keer!

En toen mijn mp3 speler dan ook Supergirl begon te spelen.....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24356079
Vanaf hier ook iedereen een gelukkig 2005 gewenst!
Ik hoop dit nieuwe jaar mijn afvallen weer op te kunnen pakken

Ik heb nu 3 juni als streefdatum en dan wil ik onder de 70 wegen. Dat is namelijk de datum dat ik samen ga wonen en denk dat het vanaf dan iets moeilijker zal gaan worden om af te vallen. Ik hoop dus voor die tijd er nog even flink tegenaan te kunnen gaan
pi_24358659
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar

ik ga morgen beginnen met herbalife afbouwen en kijken hoe dat gaat. Dus ik pak morgenvroeg een shake en dan smiddags 2 sneetjes met mager beleg.
  maandag 3 januari 2005 @ 07:41:58 #207
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24367072
Ook een gelukkig nieuwjaar van mij!

Ik kom me ook maar weer eens melden. Het ging een jaar geleden zo goed (van 93,5 naar 73 kilo), maar nu zijn we 12 maanden en een gezonde baby verder en ik zit weer op 88 kilo. Drie keer raden wat mijn goede voornemen is.....

Zet me dus maar weer in de lijst:
m@x(1m65) (32,3) was 88 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 65 kg wegen -0
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 08:13:19 #208
5428 crew  miss_sly
pi_24367132
Vanochtend gewogen, en er is toch een kilo bij. Tja, gezien wat ik naar binnen heb gewerkt, verbaast me dat toch niets. Dus nu ga ik maar weer vol goede moed verder: eerst deze kilo eraf, en dan de rest!

Ik heb het nog nagevraagd bij mijn moeder hoe ze aan dat verhaal van die groene thee kwam, en dat had ze gezien bij Oprah. Een show over dieten en dergelijke, en daar zat dus een voedseldeskundige (maar ja, men kan zich nogal snel deskundige noemen in de VS) en die garandeerde dat als je 6 weken geen koffie dronk, maar groene thee en verder alles hetzelfde bleef doen, je 4,5 kilo zou afvallen. Het heeft inderdaad te maken met de anti-oxidanten die in groene thee zitten.
  maandag 3 januari 2005 @ 09:29:19 #209
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24367507
Die 2 kilo krijg je er ook wel af Gia. Bij mij waren het er zelfs ruim 2. Een nieuw jaar en nu gaat het vast een stuk vlotter! Je zult bij de WW echt niet de enige zijn die is aangekomen. Er is vast zelfs niemand afgevallen.

Wat is die steptrainer kaputwiehund? Is dat net zoiets als een ministepper of is het een bankje of nog iets anders? 2,5 uur is lang!

Echt goed miss_sly! Je kunt veel meer dan je denkt. 4 minuten is al lang.

Succes met afbouwen Riann, ik hoop dat het goed gaat lukken.

Welkom terug m@x. Na een zwangerschap aankomen is toch niet zo raar? Dat gebeurt bij de meesten wel geloof ik. Ga je nu extra veel met Kai wandelen? Bij dokter Phil zie je vaak moeder rennen achter een kinderwagen, dat is een mooi gezicht. Mag je weer alles sporten?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_24367546
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik heb me nog niet gewogen, maar ik verwacht niet dat ik ben aangekomen.
Broeken die ik een maandje geleden gekocht heb beginnen nu te slobberen!
Dit word mijn jaar, ik ga afvallen & stoppen met roken!

Vanaf vandaag ga ik weer op mijn eten letten, etc.

Voor de hardloopsters onder ons, waar halen jullie ook al weer die loopschema's vandaan?
pi_24367658
Zoooooooo het is 3 januari!

Vol goede moed er tegen aan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_24367675
Cutie: www.asics.nl (en dan rechtsbovenin "my asics")
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 januari 2005 @ 09:49:57 #213
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24367685
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 09:50:00 #214
5428 crew  miss_sly
pi_24367686
Cutie, ik heb het schema van run2day: www.run2day.nl
Er zijn nog meer sites, je kunt ook op www.asics.nl en volgens mij op www.runnersworld.nl

Nu heb je vast al wel genoeg keus
pi_24367733
Als je maar niet het hardloopschema van jeechteleeftijd.nl probeert, want die noemen alleen meters en omgerekend moet je dan op dag 1 een kwartier hardlopen Daar moest ik erg om lachen. Beginnersschema noemden ze het.
pi_24367768
Oh, en runnersworld's schema bouwt alles veel langzamer op dan asics. Bij asics ren je veel sneller een kwartier, maar die hebben een heel vreemde overstap van 5x2 minuten hardlopen (5x2 minuten wandelen) naar een kwartier hardlopen. Dat heb ik zelf dus een beetej aangepast mbv het schema van runnersworld. Maar loop nu wel een kwartier (zo'n 6 weken geleden begonnen).
pi_24367845
Ik heb me net gewogen en ik was 76 kg. Terwijl ik niet streng aan herbalife had gedaan en best veel gegeten had met oud & nieuw. Maar ik wacht nog een keertje af. En wat eten jullie zo'n beetje op een dag??? Niet dat ik dadelijk te weinig ga eten en dat ik dan daardoor nog niet afval.
  maandag 3 januari 2005 @ 10:06:51 #218
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24367879
Riann, het minimum is ongeveer 1200 kcal. Je kunt uitrekenen hoeveel je eet. Bijvoorbeeld op overgewicht.nl kun je het bijhouden. Nu ga ik hardlopen, als ik terug kom en nog leef, beschrijf ik wel een dag.
*OUD heilige*
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 10:08:01 #219
5428 crew  miss_sly
pi_24367897
Riann, ik eet op een dag:

ontbijt om 6.30 uur
schaaltje cruesli (60 gr) met magere melk (150 ml)
150 ml vifit yoghurtdrink

tussendoor: klein formaat eierkoek rond half 11.

lunch om 12 uur:
1 snee met linesse roomkaas
2 sneetjes met weinig dieetbecelboter en rookvlees

tussendoor rond 15 uur:
2 cracottes met 1 plakje slankie 20+ kaas

avondeten tussen 18 en 20 uur ergens:
zoals het uitkomt, probeer met mager vlees en weinig boter avondeten te bereiden, maa rik wil 's avonds wel graag een beetje lekker eten.
pi_24367922
YPPY ik geloof dat de officiële naam van dat ding een ergo-step is. Bij een ministep maak je een kleine stepbeweging (het liefst natuurlijk in een zo hoog mogelijk ritme). Bij dit apparaat is de trapbeweging veel groter. Je kunt het ongeveer vergelijken met het traplopen waarbij je ongeveer 1,5 tot 2 treden tegelijk pakt. 2,5 uur is inderdaad vrij lang (en geestdodend). Normaal gesproken doe ik het anderhalf uur. Daarna ga ik even een kwartiertje op de crosstrainer staan en dan nog even een kwartier op een spinningfiets. Ik wil eigenlijk dat gedeeltje op die spinningfiets uit gaan breiden naar een uur, omdat ik merk dat die intervallen erg goed werken. Bij die ergo step varieer je wel in belasting maar veranderingen in tempo zijn erg lastig.

Ik ben, geloof ik, de enigste hier die niet hardloopt. Ik heb het wel geprobeerd, maar ik vind het gewoon (nog) niet leuk. Mijn lichaam is voor mijn gevoel een blubberende massa en dat loopt niet echt prettig. Verder is het nog een week of 2/3 tot mijn volgende weegmoment. Ik ben dan 18 maanden bezig. Ik hoop de grens van de tachtig kilo te doorbreken, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik merk wel dat mijn kleding nog steeds groter wordt . Ik denk dat als gevolg van het vele sporten, er behoorlijk wat spierweefsel aan het onstaan is.
Zu hause ist alles besser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')