Gelukkig nieuwjaar!
Ik wilde me bij deze graag aanmelden
![]()
Nitai(1m77) (38,94) was 127 kg, weegt nu 122 kg en wil graag 100 kg wegen -5
Ik ben sinds ik jong was altijd aan de dikke kant geweest, veel bewegen, sporten e.d. hebben me altijd aan de mollige kant gehouden. Totdat ik begon met studeren....vanwege tijdgebrek ging het alleen maar bergafwaarts, en ik ben een emotionele eter. Aan de begin van m'n studie kreeg ik te maken met de echtscheiding van m'n ouders etc. dat niet echt heeft bijgedragen in m'n gewichtsafname
![]()
Op een gegeven moment werd het te veel. Ik begon toen met Tae-bo en na dit een 3 tal maanden te hebben gedaan (tussen vooral dames...ik ben een man) had ik genoeg zelfvertrouwen om met taekwondo te beginnen. Toen ik aan taekwondo begon, woog ik 129 kilo. Ik heb taekwondo 2 volle jaren gedaan, en niet m'n eetpatroon veranderd. De slechte eetgewoontes bleven en ik raakte door 2x per week trainen zeer veel kwijt. Ik behaalde m'n groene band op het gewicht van 97 kilo
![]()
Taekwondo ging lekker, maar tijdens een wedstrijd, had ik door een onsportieve tegenstander een blessure opgelopen. Hij trapte op m'n gezicht ipv hoofd en streek met z'n teennagel langs mijn open rechteroog. Resultaat, beschadigd hoornvlies + interne bloedingen, en 2 dagen zittend slapen zodat het bloed uit m'n oog kon weg trekken.
M'n vriendin die ik op taekwondo had leren kennen, raakte ook geblesseerd aan haar pees en stopte samen met mij met taekwondo. Toen we stopte, was het begin 2003. En dan tot een maand geleden ik m'n oude gewicht bereikte, werd het me weer te veel. Veel crash dieetjes gedaan, maar nooit meer dan 6 a 7 kilo verloren. Ik ben sinds een maand weer begonnen met taekwondo, zwemmen en fitness. En ik hoop VOOR 12 mei in ieder geval (voorlopig) iets meer dan 15 kilo te zijn kwijtgeraakt. (M'n vriendin is jarig op 12 mei, en het is de bedoeling dat we onze trouwplannen gaan bekend maken
![]()
sshhhh...don't tell)
Met jullie steun hoop ik er te komen! Wish me luck enne bedankt voor het lezen van deze lap tekst.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nitai op 02-01-2005 11:33:53 ]