abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:34:03 #41
3542 Gia
User under construction
pi_23873204
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/636710/2/20#23871989]vrijdag 10 december 2004 08:34

Yay, bijna de eerste 5 kilo, én bijna onder de 100!
En je BMI onder de 30, goed hoor.
pi_23873450
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:34 schreef Gia het volgende:

[..]

En je BMI onder de 30, goed hoor.
Ja, daar voel ik me stiekem best goed over!

Ik werk bij een bedrijf wat onder andere (medische) hulpmiddelen verkoopt voor obese mensen, daarbij word een bmi van 30+ aangehouden....
En nu zit ik daaronder! ben er echt blij mee.
Mên, ik ben goed!
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:53:50 #43
3542 Gia
User under construction
pi_23874671
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:51 schreef Cutie het volgende:

[..]

Ja, daar voel ik me stiekem best goed over!

Ik werk bij een bedrijf wat onder andere (medische) hulpmiddelen verkoopt voor obese mensen, daarbij word een bmi van 30+ aangehouden....
En nu zit ik daaronder! ben er echt blij mee.
Mên, ik ben goed!
Ik ben pas bij 88 kilo onder de 30 bmi.
Moet dus nog ruim 5 kilo kwijt om in een iets veiligere zone te zitten.

Maar we gaan stug door.

Probeer trouwens ook tijdens de feestdagen goed op te letten. Hoe gaan jullie dat doen?
pi_23876072
Gia, jij bent ook 15 cm korter dan ik he! Ook jij komt onder die 30!

Ik ga tijdens de feestdagen gewoon door met wat ik nu ook doe.... gezonder en minder eten, en meer bewegen.

Wat ik me trouwens afvraag he...heeft iemand van jullie wel eens modifast gebruikt? En werkt dat een beetje? En het lange-termijn-effect?
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:22:15 #45
3542 Gia
User under construction
pi_23876629
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef Cutie het volgende:
Gia, jij bent ook 15 cm korter dan ik he! Ook jij komt onder die 30!

Ik ga tijdens de feestdagen gewoon door met wat ik nu ook doe.... gezonder en minder eten, en meer bewegen.

Wat ik me trouwens afvraag he...heeft iemand van jullie wel eens modifast gebruikt? En werkt dat een beetje? En het lange-termijn-effect?
Mijn zus, geloof ik. Ze voelde zich zo slap als een vaatdoek. (Althans, zo zag ze eruit) Het hielp wel, maar ze is nu wel weer terug bij af.

Persoonlijk denk ik dat langzaam afvallen en daarbij beetje bij beetje je eetpatroon bijstellen, beter is. Vooral op de lange termijn. Ik ben er nog lange niet, dus heb nog helemaal geen idee hoe het straks zal zijn als ik op mijn streefgewicht ben. Hopelijk ben ik dan zo gewend aan een andere manier van eten en koken, dat ik makkelijker mijn gewicht behoud.

En de feestdagen?

1e kerstdag kook ik zelf, alleen voor mijn eigen gezin. Konijn met een paar soorten groenten, een lekkere witlofsalade en voor mezelf een gepofte aardappel. Man en kids krijgen krieltjes erbij.
Toetje na wordt ijstaart, omdat de kinderen sparen voor een gratis ijstaart van de frietboer.
Ikzelf houd niet zo van ijs, ben helemaal geen zoetekauw, dus neem wel wat fruit met yoghurt.

2e kerstdag gaan we óf uit eten, óf we eten bij mijn schoonouders. In het laatste geval valt het dan ook wel weer mee, omdat mijn schoonmoeder ook best mager kookt. Daar is ook altijd wel een lekkere salade bij.
Indien we uit gaan eten, neem ik gewoon twee soorten groenten en geen friet. Rode wijnsaus over het vlees, soepie vooraf en koffie als toetje.

Oud op nieuw komen mijn ouders en schoonouders hier. Maak dus van allerhande hapjes klaar. Zorg dan dus wel dat ik enige reserve heb opgebouwd door wat minder te lunchen en minder 's avonds te eten. Er komt tenslotte nog genoeg.

En verder zie ik eigenlijk wel. Probeer me de andere dagen zo goed mogelijk aan het WW programma te houden. Dus hopelijk valt het allemaal wel mee en kunnen we de goede voornemens goed beginnen.
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 13:51:41 #46
43556 miss_dynastie
pi_23877438
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef Cutie het volgende:
Mijn nichtje mag dat ook?
Ze is gewoon een jojo. Tien kilo aankomen, modifasten of slimfasten of dat soort ongein, afvallen, normaal eten, iets meer dan normaal eten, en hup weer tien kilo zwaarder.
Ik zou modifast alleen gebruiken voor de feestdagen zodat je met Kerst kunt bunkeren, of na de feestdagen om snel die kilootjes kwijt te raken. Langer dan een week zou ik het niet gebruiken.
Maar Mannekino ging binnen twee maanden orde op zaken stellen met modifast. Mannekino, waar ben je? Is het jou wel gelukt?!

Ik ben ooit eens begonnen aan zo'n smakeloze kuur van ik geloof Nutricia. Een honger dat ik had Volgens mij ook gewoon psychisch hoor, maar ik doe het noooooit meer. Was wel goedkoop trouwens, 20 euro voor 10 of 14 dagen, dat red ik niet als ik normaal eet

Hier gaat het op het moment allemaal een stuk minder. Ben weer aangekomen, maar probeer de schade te beperken. In januari ga ik er weer vol tegenaan, maar ik heb gewoon iets teveel tegenslagen gehad de laatste tijd. Het komt wel goed. Ooit
pi_23894135
Ik heb ook ooit Modifast gekocht en...ach, daar is het ook wel een beetje bij gebleven. Ik had een 'proefpakket' met diverse smaken. Vol enthousiasme ging ik de chocolade klaarmaken. Even schudden en ik nam een Grote SLok. Gatver de gatver, wat was dát smerig Ik stond gewoon te kokhalzen. Sinds dien geen gekke en drastische dingen meer voor mij Meer bewegen, gezonder eten, minder snoepen, let op vet, water drinken....dát werkt.

Enne, ik ben ook heel benieuwd hoe het met Mannekino gaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23894139
Het heeft een tijdje geduurd, maar ik kom maar weer eens met dieetinfo (ja, ik zit op mijn werk en ja, ik verveel me )
quote:
New Study: Low Fat Better for Weight Loss Maintenance

Regardless of how you lost weight initially, low carb or low fat, going low fat is what keeps the weight off. This could add fuel to the backlash against low carb diets, as their popularity is also beginning to slide. A new study based on the results of the National Weight Control Registry show that low fat, high carb diets are better than low carb diets for keeping the weight off. According to the study, which was based on the diet habits of 2700 dieters over an eight year period, only a minority of successful weight losers consumed low-carbohydrate diets. The type of diet ? low-fat, low-carb or in between ? made no difference in how people lost weight initially, the study focused on maintaining weight loss. Those who increased their fat and reduced carbs regained the most weight.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23894143
quote:
Weight Loss Device Tested

We first heard of the weight loss "pacemaker" last year, as a new hope for weight loss to replace gastric bypass surgery. Three hospitals will begin using it this December. The device will fire electronic pulses through tiny wires leading to the stomach wall, and the body will tricked into feeling full after eating a small amount of food, followed by gradual weight loss. While there are small risks involved with the device, it is much safer than gastric bypass surgery.
Hier ben ik wel benieuwd naar...ik sta namelijk huiverig tegenover chirurgische ingrepen om gewicht te verliezen (alhoewel het merendeel van de mensen die het gedaan hebben er héél erg blij mee waren en het direct weer zouden doen).
pi_23894150
quote:
Ephedra Concerns Confirmed

A new study has confirmed that ephedra can kill. The tests were done on animals, and compared the effects of ephedra on healthy animals vs. animals with blockages in the heart arteries. In the animals with the blockages, ephedra caused potentially fatal fibrillations. Many people with blockages have no symptoms and are unaware they have them. Taking ephedra can be extremely dangerous for them.
Dit riep ik jaren geleden al op fok, maar helaas zijn er nog heel veel mensen die met ephedra (belangrijkste bestanddeel van stackers en verboden in Amerika) proberen af te vallen. Zit soms in afslanktabletten onder de naam zeedruif.
pi_23895061
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier ben ik wel benieuwd naar...ik sta namelijk huiverig tegenover chirurgische ingrepen om gewicht te verliezen (alhoewel het merendeel van de mensen die het gedaan hebben er héél erg blij mee waren en het direct weer zouden doen).
GBS, wordt erg veel gedaan in Nederland en Belgie. Ze halen er betere resultaten mee dan met de band heb ik begrepen. Ik vond deze ingreep te ingrijpend. Maar af en toe twijvel ik nog wel eens of ik misschien niet beter dat had kunnen doen... Onzin, ik haal nu toch ook grote resultaten.. Denk ik dan maar weer terug naar mijzelf

Als mijn prog het toestaat, zal ik vanmiddag hier eens foto's proberen te plaatsen van afgelopen woensdag.. En wat er woensdag was Dat zeg ik nog lekker niet

pi_23902450
Hier lopen we het stadshuis in!

En werden er leuke treffende dingen gezegt!!!

En toen
Toen waren Henk en ik getrouwd!

Dit was 1 van de redenen, waarom ik zo druk was afgelopen tijd.
Volgende week houden we een feestje hier in huis. Want we zijn in stilte met 2 goede vrienden (als getuigen) erbij getrouwd. En sávonds met hun en alle kids lekker wezen uit eten.. Het was een heerlijke geslaagde dag!

beetje offtopc maar toch hier gedumpt
pi_23903444
Wat gaaaaf! Je ziet er echt supergoed uit!

Nog gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23903705
Wat leuk Funnie!
En wat zie je er goed uit!

Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:04:42 #55
3542 Gia
User under construction
pi_23904900
Funnie, en man natuurlijk, hartstikke gefeliciteerd.

Dat je dat voor je hebt kunnen houden!
pi_23905035
Funnie, wat super!! En van harte, meid en je ziet er echt fantastisch uit
En wat Gia zegt: zoiets had ik nóóit voor me kunnen houden
pi_23906025
Funnie en hub: gefeliciteerd!!!

Je ziet er goed uit hoor Funnie .
  † In Memoriam † zaterdag 11 december 2004 @ 21:08:00 #58
43556 miss_dynastie
pi_23906415
Funnie, eindelijk mag ik mijn mond opendoen
Ook hier een hele dikke
Gefeliciteerd lekker ding
pi_23907305
Gefeliciteerd!!!

En je ziet er idd erg goed uit joh!!!!
pi_23907962
Dank jullie wel! Er waren 2 hier op het Forum die het wisten! Maar mochten nog niets zeggen, tot ik groen licht gaf. ivm Familie die het dan nog niet wisten. En wilde niet, dat ze via het forum erachter kwamen

Maar nu weet iedereen het.. en mag de rest het ook weten...

Bedankt ook allemaal voor de complimentjes..

maarruh mond dicht houden!! Das nietssss voor mij.. Dus dit was echt een ware beproeving voor mij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')