abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24231832
Ze komt niet een beetje aan. Na een half jaar is die tien kilo er gewoon weer bij.

Als je niet bereid bent je levenswijze te veranderen heeft het geen zin om op dieet te gaan. Bespaar je dan de moeite en het geld. Waar het om gaat is dat je toewerkt naar een streefgewicht, vervolgens moet je natuurlijk wel op dat streefgewicht blijven. als je weer vervalt in de levenswijze van voordat je begon met dieeten zul binnen de korste keren weer te zwaar zijn en kun je weer opnieuw beginnen. Als je van te voren weet dat je na een bepaalde periode weer net zo zwaar bent als vroeger, waarom begin je dan uberhaupt. Ik moet eerijk zeggen dat ik echt niet meer terugwil naar de situatie van een jaar of twee geleden. Ik was toen meer met eten bezig dan nu. Het is denk ook een gewenningsproces. Je lichaam en geest wennen aan kleinere hoeveelheden/minder vet etc. etc.
Zu hause ist alles besser
pi_24231973
Mja dat van dat gewenningsproces zie ik wel. Ik was met kerst bijvoorbeeld niet aan het lijnen. Maar ik zat veel sneller vol en voelde me opgeblazen dan voor ik ging lijnen. Ik zie het bij mezelf echter nooit van zijn leven gebeuren dat ik een bepaald "goed" gewicht bereik en daar dan op blijf. Ik hoop wel dat ik nooit meer op het overgewicht raak waar ik nu van af aan het werken ben, maar ik weet haast wel zeker dat ik altijd een beetje zal blijven schommelen. En tien kilo te zwaar klinkt voorlopig voor mij nog als een droom, dus als ik een schommelaar tussen mijn goede gewicht en tien kilo daarboven wordt, ben ik al in mijn nopjes!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 27 december 2004 @ 11:11:16 #153
5428 crew  miss_sly
pi_24232218
Hallo iedereen!
Fijne dagen gehad?
Ik wel, en ik denk dat het niet goed is geweest voor de weegschaal
Then again, als ik nu netjes verder ga is er natuurlijk niets aan de hand.

Over dat schommelen: ik geloof ook niet dat ik iemand ben die consequent op het streefgewicht zal blijven, maar ik wil toch ook niet schommelen met 10 kilo! GEwoon regelmatig op de weegschaal gaan staan en jezelf een schommeling van 2-3 kilo maximaal toestaan. Zodra je dat bent aangekomen, een week of 2 weer bter opletten en je bent het weer kwijt. Daar lijkt me niets mis mee, toch?

die placenta-injecties ken ik niet, wel HCG-injecties. Die injecties zijn hetzelfde als die gebruikt worden voor vrouwen die een kinderwens hebben en hormonen nodig hebben, en ik vond het behoorlijk asociaal dat zoiets gebruikt werd voor afvallers. Het is al moeilijk om voldoende HCG te verzamelen, heb ik begrepen, dus gebruik wat er is dan niet voor mensen die snel en gemakkelijk (denken ze) af willen vallen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24232341
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja dat van dat gewenningsproces zie ik wel. Ik was met kerst bijvoorbeeld niet aan het lijnen. Maar ik zat veel sneller vol en voelde me opgeblazen dan voor ik ging lijnen. Ik zie het bij mezelf echter nooit van zijn leven gebeuren dat ik een bepaald "goed" gewicht bereik en daar dan op blijf. Ik hoop wel dat ik nooit meer op het overgewicht raak waar ik nu van af aan het werken ben, maar ik weet haast wel zeker dat ik altijd een beetje zal blijven schommelen. En tien kilo te zwaar klinkt voorlopig voor mij nog als een droom, dus als ik een schommelaar tussen mijn goede gewicht en tien kilo daarboven wordt, ben ik al in mijn nopjes!
Dat goede gewicht is niet uit te drukken in kilo's of BMI. Je goede gewicht is het gewicht waar jij je prettig bij voelt. Schommelen doe je natuurlijk altijd, hoewel ik een marge van tien kilo wel behoorlijk groot vind. Zolang je je dromen maar kunt omzetten naar de werkelijke wereld dan komt het wel goed. Ik heb ook wel eens gedacht; waar ben ik aan begonnen? maar langzamerhand ben ik toch wel een heel eind op weg. Gewoon volhouden (klinkt lekker makkelijk )
pi_24232666
Maar eigenlijk is het ook heel makkelijk! Het was bij mij echt een kwestie van een knop om en vanaf dat moment heeft het me tot nu toe nog geen moment echt bloed, zweet en tranen gekost. Gewoon niet meer te veel eten. Vroeger klonk dat heel simpel, maar toch onuitvoerbaar en nu gaat dat eigenlijk vanzelf.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 12:13:56 #156
43556 miss_dynastie
pi_24233145
quote:
Op maandag 27 december 2004 08:27 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb een vriendin die is al een jaar of vijf op de volgende manier bezig. "Oh, ik ben te dik, snel aan de slimfast". Valt ze tien kilo af, stopt ze er weer mee. Een half jaar later "Oh, ik ben weer te dik, snel aan de slimfast" En dat gaat zo al een jaartje of vijf. Ze schijnt niet te snappen, dat ze niet echt constructief bezig is.
Dat is zeker mijn nichtje
pi_24234450
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar eigenlijk is het ook heel makkelijk! Het was bij mij echt een kwestie van een knop om en vanaf dat moment heeft het me tot nu toe nog geen moment echt bloed, zweet en tranen gekost. Gewoon niet meer te veel eten. Vroeger klonk dat heel simpel, maar toch onuitvoerbaar en nu gaat dat eigenlijk vanzelf.
ik hoop dat dat dan ook zo gemakkelijk voor je blijft als nu. Ik ben vorig jaar ook 15 kilo in krap een half jaar tijd eraf gekregen en het kostte me niet eens veel moeite. Na december wilde het opeens niet meer met afvallen, en was ik het ook wel zat om continue op te letten op mijn voeding. Ik had het idee dat mijn lichaam even een pauze nodig had ofzo, omdat het niet meer 'reageerde' op het dieeten (terwijl ik echt gezond at).
Daarna heb ik een tijd gekwakkeld met de ziekte van pfeiffer, en kon ik niet eens meer de moeite opbrengen om me aan een dieet te houden. Toen is het dus een beetje misgegaan en in de laatste paar maanden ben ik heel snel aangekomen terwijl ik mezelf beloofd had om niet aan te komen. Waarschijnlijk komt dat door de eetbuien en het gebrek aan beweging.
Beweging heb ik nu weer voldoende en de kerst is achter de rug. Ik ga toch weer proberen om langzaam aan weer wat gewicht te verliezen. Ik wil niet meer dag en nacht bezig zijn met eten (of niet eten, of punten tellen), dus ik ga het rustig aan doen. Zolang ik maar niet meer aankom ben ik al heel blij.
pi_24240948
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Hallo iedereen!
Fijne dagen gehad?
Ik wel, en ik denk dat het niet goed is geweest voor de weegschaal
Then again, als ik nu netjes verder ga is er natuurlijk niets aan de hand.
Ik ga pas weer in 2005 op de weegschaal staan. Niet dat ik gigantisch uit de bocht ben gevlogen, viel mij 100% mee, ik heb alles zeer beschaafd gehouden, maar ik gun mezelf dit weekje rust.

Ik ga deze week het sportschool bezoek opschroeven van 1x naar 2x per week. Tevens afspraak met husbie gemaakt dat ik die 2x per week in 2005 structureel wil volhouden.
Ten opzichte van vroeger (nooooit sporten) was ik al heel trots op mijn wekelijkse gang naar de sportschool, maar ik wil dat het bij gaat dragen aan het afvallen. Dus daarom ...op naar de 2x per week.

Verder iedereen succes met de weegshaal confrontatie deze (of volgende) week.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_24251076
Ik weet er nog niks van hoeveel ik bijgekomen ben met de kerst ik ben nog steeds bij mijn vriend.
pi_24251197
Ik heb 3 dagen totaal niet gelijnd en me ook best volgevroten ook. Er zit nu 1 kilo aan. Maar dan ben ik dus ook al drie dagen niet wezen kakken, dus het valt mij alleszins mee. Nu weer vol goede moed verder!
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:09:34 #161
3542 Gia
User under construction
pi_24251229
Heb me nog niet gewogen na de kerstdagen.
Donderdag naar de WW, weeg me daar wel. Vrees het ergste, want heb toch wel gezondigd. Niet zo zeer met de maaltijden, maar wel met de tussendoortjes. Stokbrood met kaas en zo.
Ach, vanaf zondag met de goede voornemens het nieuwjaar in. Ga vanaf maandag ook weer naar de fitness, want van alleen betalen daaraan val ik niet af.
pi_24251342
ik heb vanmorgen weer gewogen, en in vergelijking met voor de kerst zit er 1 ons extra aan...
Dus ik ben zeer tevreden, aangezien ik toch echt wel genoten heb tijdens de kerst...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_24252164
Nou ik was na het weekend 2 kilo aangekomen. Gelukkig is er nu alweer een halve kilo vanaf en we gaan gewoon weer lekker verder. Ben toch geen oliebollen fan dus dat moet wel goedkomen
pi_24271064
De 'schade' valt nogal mee: net een halve kilo! En ik heb toch echt gedaan alsof ik nog nooit van dieten had gehoord

En: ik heb een MP3-speler! Relatiegeschenk van een klant. NIet slecht he? Gisteren meteen uitgeprobeerd bij het lopen en dat is toch wel erg fijn. Het lopen viel neit mee, op zo'n half gladde weg Wel een goede manier om te zorgen dat je rustig blijft lopen en niet te hard gaat!
pi_24271561
Ik ben gewoon helemaal niks aangekomen dat valt me echt mee ik heb gewoon niet aan het dieten gedacht. En ik heb gegeten en genoten niet normaal.
pi_24271577
Ik ben ook aangekomen, maar ik wacht de schade na de oliebollen nog even af
Nu eerst maar naar Leiden voor de Teringzooimeeting
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24283937
Ik schommel al een paar maanden rond de 85. Na de kerst woog ik ook weer ongeveer 85,5kg, dus valt me alles mee.

Hoe lang is eigenlijk de dam-tot-dam-loop? En wanneer is die?
Ik wil vanaf volgende week beginnen met joggen en een doel lijkt me wel handig als motivatie. De batavierenrace in maart is daarvoor al te snel, maar misschien is de dam-tot-dam-loop wel reeel.
pi_24283941
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook aangekomen, maar ik wacht de schade na de oliebollen nog even af
Nu eerst maar naar Leiden voor de Teringzooimeeting
teringzooimeeting??
pi_24284855
mijn nieuw zinnetje is: Riann (25,9) was 102 kg, weegt nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen -25,5 kg en 155 cm

Toch nog 1.5 cm eraf.
Zou trouwens iemand van mij week 1 willen overnemen van de update aub. En mij voorlopig ff niet meer in het update lijstje zetten. Alvast bedankt!!!!
pi_24298987
Ik ben vandaag vrij en ik had wat dingen gepland: leren en hardlopen en wat boodschappen doen. Maar ik vind het zo lastig om overdag te gaan lopen, in het daglicht waar iedereen je kan zien
Nu ben ik al de hele dag moed aan het verzamelen en van de weersomstuit valt het leren ook zwaar tegen en heb ik ook nog geen boodschappen gedaan...
pi_24299038
Als je nu gaat, ben je nog mooi voor het eten terug miss_sly. Anders moet je na het eten weer een tijd wachten. Ik ben al geweest vandaag, nu jij nog! Iedereen denkt toch alleen maar aan oliebollen nu, dus ze zien je niet eens lopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_24299098
zou het werkelijk Yppy?
Ik ben natuurlijk nog met intervallen bezig en ik loop echt niet als een ervaren loper...
pi_24299351
Natuurlijk! Ik zie pas hardlopers op straat sinds ik zelf loop, daarvoor vielen ze me niet eens op. Om sportief te lijken, kun je altijd nog je hartslag gaan tellen wanneer je wandelt of interessant op je horloge kijken, die doet het ook goed.

Gewoon gaan! Dan kun je je legaal tegoed doen aan de oliebollen. Ik vond het trouwens fijn hardloop weer. Het was niet superkoud en die wind viel ook mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_24300084
Ik ben helemaal blij en trots, want ik heb lekker toch gewoon gelopen! En inderdaad keken mensen helemaal niet raar, voor zover ze al keken
Het fijne is nu dat ik mezelf door deze eerste keer ook meer ruimte heb gegeven om te kunnen gaan lopen. In het weekend als ik overdag tijd zat had, deed ik het toch 's avonds, terwijl dat soms erg moeilijk in te passen was. Nu hoeft dat niet meer!

Dus: bedankt YPPY, ik had eventjes jouw aanmoediging nodig om te gaan!
pi_24306518
Wat goed! Je moet gewoon gaan en achteraf ben je superblij dat je bent geweest. Overdag lopen is ook leuk, je ziet veel meer dan in het donker. Ik maak er een sport van om mensen in te halen. Dat zij wandelen en ik ren is een detail, ik haal ze tenslotte in.
*OUD heilige*
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 11:25:38 #176
5428 crew  miss_sly
pi_24315898
Ik was inderdaad helemaal bij dat ik wel was gegaan! En ik heb het nu voor mezelf ook gemakkelijker gemaakt om te lopen op allerlei tijdstippen dat het mij toevallig uitkomt en daarmee heb ik meteen de kans dat ik het netjes ga volhouden ernstig vergroot!
Alles komt goed!

Ow ja, ik hoorde van mijn moeder dat ze ergens op tv had gezien (ik dacht bij Dr. Phil, maar het kan ook een ander geweest zijn) dat je alleen al kon afvallen als je dagelijks een x-aantal koppen gewone groene thee drinkt. Iemand wel eens van gehoord?
pi_24316051
Nee, je kan van groene thee alleen niet afvallen Anders waren we allemaal al aan de4 groene thee. Ik drink zo'n 4-6 koppen groene thee per dag en val daar helaas niet mee af Groene thee is wel mega-gezond voor van alles en nog wat, dus het drinken ervan is sowieso goed voor je.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:45:09 #178
43556 miss_dynastie
pi_24316456
Nou, het lijkt mij wel dat je kunt afvallen als je alleen groene thee drinkt, maar alleen al lijkt me niet zo waarschijnlijk
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 11:46:53 #179
5428 crew  miss_sly
pi_24316487
Ze zei dat tussen neus en lippen door en ik kon op dat moment niet doorvragen. Het ging volgens mij ook niet om een blijvend effect, maar een paar weken voor een paar kilo. En dan echt geen andere thee of koffie ofzo, alleen groene thee. Dat zou misschien wel kunnen als groene thee een bepaalde zuiverende werking zou hebben ofzo.
Ik zal het nog wel eens goed navragen
pi_24316915
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Ze zei dat tussen neus en lippen door en ik kon op dat moment niet doorvragen. Het ging volgens mij ook niet om een blijvend effect, maar een paar weken voor een paar kilo. En dan echt geen andere thee of koffie ofzo, alleen groene thee. Dat zou misschien wel kunnen als groene thee een bepaalde zuiverende werking zou hebben ofzo.
Dat hoor je inderdaad vaker, maar ik heb ook nooit concreet begrepen wat nu de positieve effecten zijn. Misschien werkt het bijvoorbeeld vochtafdrijvend? Ik kan wel wat indirect gunstige effecten bedenken. Als je groene thee drinkt "in plaats van", dan krijg je minder calorieen binnen. Tevens heb je een voller gevoel als je aardig wat thee drinkt gedurende de dag, waardoor je minder gaat eten/snoepen. Een voordeel van thee boven vele andere drankjes is bovendien dat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft en er geen (zoete) trek aangewakkerd wordt. Maar deze voordelen kleven natuurlijk niet uitsluitend aan groene thee.

Van sites:
quote:
Groene thee helpt namelijk ook bij een low carb dieet. Groene thee helpt het verlangen naar ongezonde tussendoortjes tegen te gaan. Dit komt doordat groene thee het phytonutriënt diphenylamine bevat. Dit stofje is belangrijk bij de bloedsuikerregulering.

http://www.lowcarbmagazin(...)0000954e126fe0e.html
quote:
Er wordt wel gezegd dat groene thee het metabolisme versnelt. Of het waar is weten we niet, maar baat het niet, dan schaadt het niet, of beter nog: je lichaam zal er in ieder geval baat bij hebben omdat groene erg gezond is. Vervang daarom gewone thee door groene thee en drink er een paar koppen per dag van. Op warme dagen kun je een groene ijsthee (met weinig of geen suiker) in de koelkast houden.

http://www.adversus.nl/fitness/afvallen.html
quote:
Stikstofoxide, een verbinding die gewonnen wordt uit het aminozuur arginine, en in het lichaam vooral zorgt voor ontspanning van weefsels, zou onmisbaar zijn voor de groei van spierweefsel na zware arbeid. Enerzijds door het wakker schudden van satellietcellen (stamcellen in het spierweefsel die nog van alles kunnen worden, voor bodybuilders natuurlijk het liefst spiercellen) en anderzijds door hun reparatievermogen van spiercellen. Het geringe onderzoek over de vermeende anabole werking van NO (of het supplement Nitrous) levert nog nauwelijks de basis voor harde conclusies, en aangezien voor groene thee in ieder geval wel meer bewijs is, dat het de concentratie van stikstofoxide verhoogt, kun je dan maar beter dagelijks een paar krachtige koppen groene thee consumeren.

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/menu_items/index.php?id=76&nid=145
Het zal allemaal wel.

[ Bericht 11% gewijzigd door Claudia_x op 31-12-2004 12:11:32 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 december 2004 @ 14:28:05 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24320042
Ik heb me niet eens meer gemeld hier, na mijn aanmelding Sorry, sorry, sorry...

Vanaf maandag begin ik weer met werken en sporten, dus dan heb ik weer echte regelmaat in mijn leven. Ik weet dat ik iets zwaarder ben dan in de Op, maar dat wil ik eigenlijk niet weten. Na het weekend ga ik op de weegschaal, dan pas ik mijn zinnetje ook aan. En dan gaan we er tegenaan!

Voor nu:

b]Iedereen alvast 'unne gooje roetsj'!!![/b]
Da's Limburgs en betekend letterlijk: een goede glij, ofwel een fijne jaarwisseling

Knuffels
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:05:02 #182
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_24323233
Ik lijk goed door de feestdagen heen te komen, ben geen gram bijgekomen, ook niet afgevallen hoor :$
I'm Minster Stewy...
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:29:02 #183
80407 glimworm
'The Shining'
pi_24323803
Heb nog niet op de weegschaal durven staan.... Heb ook echt veel te veel slechte dingen gegeten de laatste tijd.. Vanaf maandag inderdaad geen eetverplichtingen meer en dus er weer goed tegenaan
Glimmen is een keuze
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:30:30 #184
80407 glimworm
'The Shining'
pi_24323839
Oh ja, bijna vergeten, gelukkig nieuwjaar iedereen
Glimmen is een keuze
pi_24324381
Ik heb ook al een tijdje niet meer afgevallen en gesport maar dat komt meer door die verrekte decembermoeheid. Dat uit volgens de thuisdokter (= vriendjelief ) duizeligheden die ik nu heb. Niet
echt fijn dus om te gaan sporten dus voorlopig maar even rust houden (en dat moet ook van de huisarts). Van vriendjelief mag ik ook voorlopig geen caffeïne meer drinken. Lekker zeg als dat ook in thee zit!

Maar eh: zit in groene thee eigenlijk ook theeïne/cafeïne? Volgens mij wel want door het niet drinken van caffeïne had ik een tijdje hoofdpijn. Vriendjelief verbaasd totdat ik hem vertelde dat ik weinig koffie dronk maar veel meer thee...
Anders nog theetips zonder theeïne/caffeïne? Want die watertjes word ik wel een beetje zat .

Ondanks dat ik niet meer afgevallen ben (eerder wat bijgekomen vermoed ik), roepen mensen dat ik toch afgevallen ben. Vreemd hoor maar dat zal wel komen doordat ik veel truien heb gekocht die wat minder slobberig zijn . Zelfs die maat 46 broeken kan ik echt niet meer aan want die slobberen te veel (zelfs vriendjelief merkte op dat die bepaalde broek toch echt niet meer kon ).

miss_sly: leuk he, om te gaan hardlopen met een mp3 speler op . En je moet gewoon gaan hardlopen, ook overdag want er lopen echt veel meer mensen. Zelf ben ik laatst nog gaan hardlopen in het park met 2e Kerstdag omdat ik geen zin had om de hele dag binnen te zitten. Ik dacht dat ik de enige was die actief was maar er waren echt meerdere mensen aan het rennen! . Dus goed dat je gewoon bent gaan rennen .

Riann: ik neem je week 1 over maar ik geloof dat ik gelijk week 52 en 53 mag doen .

Enne... iedereen ook gelukkig nieuwjaar met veel afvalgeluk
pi_24325332
Dankjewel Pandorah

iedereen fijne jaarwisseling
pi_24334067
Mensen vallen vast af al ze zoveel groene thee gaan drinken. Alleen al omdat je dan iets anders niet drinkt en minder honger hebt. Afvalmiddeltjes werken ook vaak met dat principe: voor het eten een of meerdere glazen water drinken. Je krijgt dan vanzelf minder honger en eet dus ook minder.

Welkom terug Sjeen. Heb je al verteld wat voor sport je doet, of heb ik dat gemist?

Jammer van die decembermoeheid Pandorah. Heb je enig idee hoelang zoiets duurt? Als je duizelig bent, dan kun je zeker niet iets anders gaan sporten als alternatief?
Er bestaat toch ook thee zonder theine?
Op een nieuwsgroep vond ik:
quote:
Ik drink altijd kruidenthee (is ook wat voor jou, Ben. Er zit geen caffeïne en theïne in). Je kunt tegenwoordig allerlei soorten vinden in de supermarkt, bijvoorbeeld venkel, kamille of groene thee. Ik vind het heerlijk en ik hoef nooooooit meer koffie!
quote:
Drink thuis dus altijd cafeïne vrije koffie, maar ook theïne vrije thee. Ergens anders drink ik nooit koffie of het moet cafeïne vrije zijn, alleen thee drink ik dan wel, maar gelukkig hebben ze steeds meer groene thee o.i.d.
quote:
Je kan van Nestlé zakjes koffie kopen capuccino en zo die wel caffeïne vrij zijn. Je hoeft dan alleen warm water te hebben en je hebt een heerlijk kopje koffie als je niet de hele dag water wilt drinken. Ook is er thee zonder theeïne en ook daar kun je zakjes van meenemen.
Komt van: http://www.allergieplein.nl/showpage.asp?Page=1103&ForumID=33&lObjectAction=Add&ThreadID=477&PnRe=2&Search=

En iets van drinkbuillon? Daar zitten ook maar weinig calorieen in. Ik heb nu een pot daarvan gekocht en die gaat best hard.

Leuk dat mensen zeggen dat je afgevallen bent. Je kleding heeft daar zeker wat mee te maken. Als iets wijd zit, kunnen ze het ook niet zien. Heb je dan wat strakkers aan, dan ben je meteen kilo’s slanker.

Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal.
*OUD heilige*
pi_24334382
Zo mijn lichaam heeft de wijn afgebroken, de oliebollen en de toastjes zijn verteerd. Ondanks dat ik om zes uur in bed lag, ben ik verbazingwekkend fit.

Allemaal een gelukkig, gezond en calorie-arm jaar gewenst.
  Moderator zaterdag 1 januari 2005 @ 12:12:53 #189
5428 crew  miss_sly
pi_24334772
Iedereen het beste voor 2005en succes met het behalen van de gestelde doelen!

Pandorah inderdaad zit in kruidenthee geen theine dus dat kan je zonder meer drinken. En kruidenthee is ook vaak wel erg lekker van smaak, vind ik.

Ik ga sowieso wat meer thee drinken en ook weer beter op het water letten, want dat liep al even voor geen meter!
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 12:26:41 #190
43556 miss_dynastie
pi_24334937
Here we go again
miss_dynastie (1m70) (36,5) was 106,5 kg, weegt nu 105,5 kg en wil graag 72 kg wegen -1,0
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 12:28:22 #191
43556 miss_dynastie
pi_24334951
Mijn goede voornemen lijkt me duidelijk
Op 31 december wil ik 85 kilo wegen.

Iedereen heel veel succes
pi_24335065
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!!
Ik heb nog niet op de weegschaal gekeken vanmorgen, maar als ik gisteravond moet geloven WIL ik het ook niet eens weten..

Iedereen veel suc6 met lijnen, en dat we dit jaar allemaal wat kilootjes kwijtraken
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 2 januari 2005 @ 01:12:10 #193
3740 Nitai
Purity is the force
pi_24348530
Gelukkig nieuwjaar!

Ik wilde me bij deze graag aanmelden
Nitai(1m77) (38,94) was 127 kg, weegt nu 122 kg en wil graag 100 kg wegen -5

Ik ben sinds ik jong was altijd aan de dikke kant geweest, veel bewegen, sporten e.d. hebben me altijd aan de mollige kant gehouden. Totdat ik begon met studeren....vanwege tijdgebrek ging het alleen maar bergafwaarts, en ik ben een emotionele eter. Aan de begin van m'n studie kreeg ik te maken met de echtscheiding van m'n ouders etc. dat niet echt heeft bijgedragen in m'n gewichtsafname

Op een gegeven moment werd het te veel. Ik begon toen met Tae-bo en na dit een 3 tal maanden te hebben gedaan (tussen vooral dames...ik ben een man) had ik genoeg zelfvertrouwen om met taekwondo te beginnen. Toen ik aan taekwondo begon, woog ik 129 kilo. Ik heb taekwondo 2 volle jaren gedaan, en niet m'n eetpatroon veranderd. De slechte eetgewoontes bleven en ik raakte door 2x per week trainen zeer veel kwijt. Ik behaalde m'n groene band op het gewicht van 97 kilo
Taekwondo ging lekker, maar tijdens een wedstrijd, had ik door een onsportieve tegenstander een blessure opgelopen. Hij trapte op m'n gezicht ipv hoofd en streek met z'n teennagel langs mijn open rechteroog. Resultaat, beschadigd hoornvlies + interne bloedingen, en 2 dagen zittend slapen zodat het bloed uit m'n oog kon weg trekken.

M'n vriendin die ik op taekwondo had leren kennen, raakte ook geblesseerd aan haar pees en stopte samen met mij met taekwondo. Toen we stopte, was het begin 2003. En dan tot een maand geleden ik m'n oude gewicht bereikte, werd het me weer te veel. Veel crash dieetjes gedaan, maar nooit meer dan 6 a 7 kilo verloren. Ik ben sinds een maand weer begonnen met taekwondo, zwemmen en fitness. En ik hoop VOOR 12 mei in ieder geval (voorlopig) iets meer dan 15 kilo te zijn kwijtgeraakt. (M'n vriendin is jarig op 12 mei, en het is de bedoeling dat we onze trouwplannen gaan bekend maken sshhhh...don't tell)

Met jullie steun hoop ik er te komen! Wish me luck enne bedankt voor het lezen van deze lap tekst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nitai op 02-01-2005 11:33:53 ]
  zondag 2 januari 2005 @ 09:50:47 #194
3542 Gia
User under construction
pi_24351264
Heb me nog steeds niet gewogen na de feestdagen. Durf niet. Voel zelf wel dat er weer wat aan zit.
Begin vanaf vandaag weer met me strikt aan het WW plan te houden. En vanaf morgen ook sporten. Ben dat overgewicht echt zo zat.
  zondag 2 januari 2005 @ 09:52:13 #195
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24351270
Je bent al een kilo kwijt miss_d. Heb begin is dus goed.

Welkom hier nitai. Leuk dat er weer een man bij komt. Hoe wil je af gaan vallen? Ga je behalve het sporten ook je eetgewoontes aanpassen? Wat dat betreft hebben mannen wel geluk, die mogen flink meer eten.
Succes ermee!
*OUD heilige*
  zondag 2 januari 2005 @ 09:53:51 #196
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24351275
Ga je je over een week ofzo wel wegen Gia? Anders kun je misschien op de weegschaal gaan staan met je ogen dicht en iemand anders laten kijken. Dan kun je over een maand vragen hoe 'erg' het was. Van de andere kant komt haast iedereen aan na de feestdagen. Je kunt het zien als een afsluiting waarnaar je opnieuw kunt beginnen.
*OUD heilige*
  Moderator zondag 2 januari 2005 @ 11:11:24 #197
5428 crew  miss_sly
pi_24351756
miss_d, zoals Yppy zegt, je bent al een kilo kwijt! dat is een mooi begin, toch?

Nitai, welkom! Weer een man erbij, dat is mooi! Het lijkt me een redleijk doel om in bijna 5 maanden 15 kilo kwijt te raken, zeker als je zoveel kunt blijven sporten. Ga je ook nog je eetpatroon wijzigen? In ieder geval succes en op naar 12 mei

Gia, het is niet leuk en zeker confronterend, maar wel wegen is misschien toch wel goed. Het resultaat van de feestdagen is dan goed te zien, en je weet dus ook weer beter wat je in de toekomst beter kunt proberen te vermijden!

Ik ga morgenvroeg even op de weegschaal staan. Na de kerstdagen was de schade netjes beperkt, nu nog even dit lange weekend. Ik heb echter behalve gesnoept ook hardgelopen en vrijdagmiddag hebben we een mooie boswandeling gemaakt van dik anderhalf uur. Heerlijk rustig was het, op helaas wat geknal in de verte na, want het vuurwerk was daar ook niet 100% buiten te sluiten. Maar verder weinig wandelaars en geen autogeraas op de achtergrond.
  zondag 2 januari 2005 @ 11:43:55 #198
3740 Nitai
Purity is the force
pi_24352149
thank you! Yes, ik heb m'n eetpatroon gewijzigd. Ik begin om 7.00 uur met een proteineshake + vitamientjes om de maag een beetje te vullen. En dan ga ik min. een half uurtje lopen, als ik hiermee klaar ben, dan eet ik een boterham met kaas en een stuk fruit. En op naar het werk.... Ik ben van plan om een fiets te kopen zodat ik naar m'n werk kan fietsen (tis een half uur met de fiets), dan pak ik de nodige beweging ook eens mee. Rond 10.00 uur neem ik nog een stuk fruit of een stuk ontbijtkoek. En om 12.00 uur drink ik een glas water om vervolgens 12.45 met de lunch te gaan. In de kantine eet ik dan nog wat brood en salade zonder dressing, en dan ga ik effe een stukje lopen tot m'n pauze voorbij is.

Rond 15.00 uur drink ik een soepje (van groenteboullion) en om 17.00 uur naar huus. Meestal ga ik direct sporten (3x per week) hierna en wanneer ik thuis kom eet ik m'n avond eten. Ik probeer veel groente te scheppen, maar ik ben dol op rijst/aardappelen/pasta e.d. Dus dat ben ik iets aan het minderen....want ik eet dan snel teveel hiervan en weinig groente, en dat is niet zo gezond.

' S avonds drink ik meestal water of een glas warme melk..en dan is het op naar de volgende dag.
Voordat ik was begonnen met m'n dieet, at ik misschien 2 keer per dag...en dat was veel. 'S ochtends at ik niets. Drinken deed ik ook nauwelijks, en wat ik heb ervaren is dat als je echt veel water drinkt, het afvallen een stuk makkelijker gaat.
pi_24353610
Iedereen de allerbeste wensen voor 2005! Dat het maar een gezond jaar mag worden met veel gelukkige momenten en weinig slechte momenten. Nitai, heel erg welkom

Mijn weegschaal is niet aardig voor me en dus heb ik besloten niet meer met de weegschaal te praten tot deze heeft besloten weer redelijk te doen. Oftewel: ik wacht even mijn maandelijkse periode af
pi_24353705
OeiOei! Eerst zou ik alleen met kerst en oud&nieuw niet lijnen, daartussen wel gewoon braaf. Dat is niet gelukt. Vond ik an sich ook niet zon ramp, dus dan maar gewoon vanaf 1 januari weer dr tegen aan, maar nu is er gewoon niets in huis! En yoghurt met muesli bezorgen ze niet echt thuis of kun je ook niet ergens door dr drive through halen. Dus ik ben gedoemd dit weekend ook nog niet te lijnen. Aaaai. (Morgen begin ik.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')