Ik ben blij dat ik niet al te veel lekkernijen heb gekregen van de Sint. Hooguit 1 chocoladeletter die ik lekker heb weggesmuld. De banketstaaf ging op aan vrienden die langskwamen en net kreeg ik een banketstaaf van de bakker. Heb ik weggegeven aan mijn magere collega die er verlekkerd naar zat te kijken
![]()
.
miss_sly: je zal trouwens, door al dat hardlopen, snel merken dat je met tennis eerder je bij je moeilijke ballen komt. Ik heb dat namelijk bij badminton. Door een betere conditie, raak ik meer shuttles (tot ergernis van tegenstandigers
![]()
)…
glimworm: jij bent net bezig met hardlopen. Ik doe dat alweer zo'n 3 jaar (met tussenpozes van niet hardlopen) dus die 10 km haal je vanzelf wel. Je hebt immers overwonnen dat je begonnen bent toch? Da's al heel knap
![]()
.
octopussy: als je echt een eetstoornis hebt, zal een psychiater echt niet gek kijken dat je langskomt hoor. Vermoedelijk ben je echt niet de enige. Sterkte
![]()
.
Welkom
Sugar! Heb je nog specifieke plannen om te dieten of ga je gewoon veel wandelen met je dochtertje?
Snoep weggooien doe ik ook. Ik kan er namelijk niet tegen als ik het bewaar want dan beeld ik me in dat ik "eet me" hoor
![]()
.
Kaputwiehund, bij deze ben je aangenomen als de drink- en etensvoorziening bij een evt dieethardloopmeet (dat zal wel de Dam tot Dam loop worden)
![]()
.
YPPY: Goh, ik wist niet dat ik snel was
![]()
In ons park word ik namelijk de hele tijd ingehaald...
Merisse: jij gaat goed zeg
![]()
. Nog even en dan mag je naar het slank de zomer / feestdagen topic
![]()
.
marchien: tja, je moet gewoon drinken wat je het lekkerst vindt lijk mij. Al te koud waren lijkt mij weer niet goed als je dat ineens opdrinkt voor je maag…