abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23828584
Merisse, wat goed zeg
Wanneer je BMI onder de 25 komt mag je verhuizen naar het topic Slank voor de feestdagen deel XIX

Hier zitten de mensen met een BMI boven de 25 en daar de mensen onder de 25.

Je doet het goed
pi_23830049
maar maar maar, als mijn bmi ooit onder de 25 komt wil ik hier helemaal niet weg

en ik ben al weer een stapje in die richting:

Faithy (1m75) (26,1) was 87 kg, weegt nu 77 kg en wil graag 70 kg wegen -10

- 10
Doei.
  woensdag 8 december 2004 @ 12:41:19 #23
1087 Merisse
broddeltante
pi_23830413
Wow Faithy, goehoed
Jolene, mijn trouwste fan
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23830459
Merisse, je gaat bijna dit topic verlaten! knap hoor!!

kaputwiehund, ik bedoel inderdaad die heerlijke dingen van Jamin

Faithy je gaat ook lekker! je kan zo met Merisse mee naar het andere topic
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23830545
dank

alleen ga ik mn 'echt slank' voor de feestdagen niet meer redden denk ik
Doei.
pi_23831304
dan wordt het toch weer "slank de zomer in" ?

Een leraar van mij drinkt altijd warm water omdat dat zo goed zou zijn voor de lijn.
Ik ben het daar niet mee eens, omdat koud water door je lichaam verwarmt moet worden en dat energie kost, dus KOUD water is beter voor de lijn.
Iemand hier meer informatie over?
Carpe diem
pi_23831652
ah marchien, ik vind dat als je dat soort dingen gaat doen om af te vallen dat je dan misschien een beetje doordraaft. Volgens mij is nog nooit iemand slank geworden van het drinken van alleen koud of alleen warm water. Kan me ook niet voortstellen dat zoiets zoden aan de dijk zet.
ik zou zeggen drink veel water, en zoals je het lekker vind (anders houd je het niet vol).
pi_23831816
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:47 schreef octopussy het volgende:
ah marchien, ik vind dat als je dat soort dingen gaat doen om af te vallen dat je dan misschien een beetje doordraaft. Volgens mij is nog nooit iemand slank geworden van het drinken van alleen koud of alleen warm water. Kan me ook niet voortstellen dat zoiets zoden aan de dijk zet.
ik zou zeggen drink veel water, en zoals je het lekker vind (anders houd je het niet vol).
Die man draaft ook door en nog steeds te dik, want hij lijnt dan, krijgt dan honger omdat hij te weinig eet en gaat dan snoepen
Maar ik vroeg het me gewoon af Ik haal het niet in mijn hoofd om warm water te drinken, vind ik niet lekker
Carpe diem
pi_23831825
Water is water, dat beetje temperatuurverschil zal geen verschil maken. Ik drink gewoon waar ik zin in heb.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23832057
Ik ben blij dat ik niet al te veel lekkernijen heb gekregen van de Sint. Hooguit 1 chocoladeletter die ik lekker heb weggesmuld. De banketstaaf ging op aan vrienden die langskwamen en net kreeg ik een banketstaaf van de bakker. Heb ik weggegeven aan mijn magere collega die er verlekkerd naar zat te kijken .

miss_sly: je zal trouwens, door al dat hardlopen, snel merken dat je met tennis eerder je bij je moeilijke ballen komt. Ik heb dat namelijk bij badminton. Door een betere conditie, raak ik meer shuttles (tot ergernis van tegenstandigers )…

glimworm: jij bent net bezig met hardlopen. Ik doe dat alweer zo'n 3 jaar (met tussenpozes van niet hardlopen) dus die 10 km haal je vanzelf wel. Je hebt immers overwonnen dat je begonnen bent toch? Da's al heel knap .

octopussy: als je echt een eetstoornis hebt, zal een psychiater echt niet gek kijken dat je langskomt hoor. Vermoedelijk ben je echt niet de enige. Sterkte .

Welkom Sugar! Heb je nog specifieke plannen om te dieten of ga je gewoon veel wandelen met je dochtertje?
Snoep weggooien doe ik ook. Ik kan er namelijk niet tegen als ik het bewaar want dan beeld ik me in dat ik "eet me" hoor .

Kaputwiehund, bij deze ben je aangenomen als de drink- en etensvoorziening bij een evt dieethardloopmeet (dat zal wel de Dam tot Dam loop worden) .

YPPY: Goh, ik wist niet dat ik snel was In ons park word ik namelijk de hele tijd ingehaald...

Merisse: jij gaat goed zeg . Nog even en dan mag je naar het slank de zomer / feestdagen topic .

marchien: tja, je moet gewoon drinken wat je het lekkerst vindt lijk mij. Al te koud waren lijkt mij weer niet goed als je dat ineens opdrinkt voor je maag…
pi_23835483
Meimeltje (1m64) (29,7) was 92,5 kg, is nu 80,0 kg en wil graag 65 kg wegen –12,5

Van mij ook na een lange periode (2 maanden ofzo) weer eens een update Hoop dat het nu weer lekker achter elkaar eraf blijft gaan.....
pi_23835538
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:28 schreef marchien het volgende:

Een leraar van mij drinkt altijd warm water omdat dat zo goed zou zijn voor de lijn.
Ik ben het daar niet mee eens, omdat koud water door je lichaam verwarmt moet worden en dat energie kost, dus KOUD water is beter voor de lijn.
Voor zover ik weet is koud water inderdaad beter voor de verbranding omdat je lichaam het tot lichaamstemperatuur opwarmt. Het effect is trouwens te verwaarlozen maar bestaat wel.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_23838607
ik is trots op mij!

Even snel, want ik ga mee koken, maar ik heb net (direct uit mijn werk omkleden en vertrekken) weer gelopen: 4 x 3 minuten hardlopen en 3 minuten wandelen! Ik had nooit gedacht dat ik eenmaal 3 minuten zou kunnen hardlopen, maar ik heb het gedaan!! Het was niet gemakkelijk, maar het leek de vierde keer wel gemakkelijker dan de eerste

Straks even lezen en kijken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 december 2004 @ 19:57:02 #34
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23839330
Miss_Sly!

En allemaal bedankt voor het warme welkom!

Ik stop met snoepen, eet mager beleg op brood en wat gezonder avondeten. Sporten blijven doen (consequent) en that's it. Ben in het verleden vaak veel te ver gegaan met lijnen, dus wil er vooral voor waken dat ik weer te ver doorsla...

Merisse!!!!!!!!!!!!! Held!!!!!!!
Ik ben door de zwangerschap ongeveer 25 kilo aangekomen.... Mijn gewicht vóór de zwangerschap was 61 kilo...! Way to go!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23841841
Riann (25.9) was 102 kg, weegt nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen -25,5 kg en 152.5 cm

Dat word mijn nieuwe zinnetje dus 2.5 cm eraf
  woensdag 8 december 2004 @ 23:02:00 #36
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_23843978
tvp
Dubbel zo Frissss
pi_23850564
Daar ben ik ook weer, terug van weg. Hopelijk heb ik de komende tijd weer genoeg tijd om te lezen en reageren. De afgelopen maanden waren nogal druk.
Mijn regeltje op het moment is:
stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
  donderdag 9 december 2004 @ 14:55:15 #38
3542 Gia
User under construction
pi_23855167
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:28 schreef marchien het volgende:

Van lauwwarm water moet je sneller poepen en krijg je een voller gevoel. Tenminste, dat heb ik.
Vermoed dat je leraar denkt dat hij van poepen afvalt. Dat is alleen zo als je niks meer eet. En veel vezels eten is beter voor je stoelgang dan warm water drinken.

Verder heb je gelijk dat koud water drinken het lichaam energie kost, maar toch moet je niet meer dan 1,5 tot 2 liter water per dag drinken. Je moet het namelijk ook nog kwijt kunnen.
pi_23871989
Mijn update voor deze week:

Oude:
Cutie (1m87) (30,3) was 106,5 kg, weegt nu 103.4 kg en wil graag 75 kg wegen -3.1

Nieuwe:
Cutie (1m87) (29,3) was 106,5 kg, weegt nu 102.4 kg en wil graag 75 kg wegen -4.1

Yay, bijna de eerste 5 kilo, én bijna onder de 100!
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:31:52 #40
3542 Gia
User under construction
pi_23873174
Weer een updatetje: 4 ons eraf.

Nieuwe regel:

Gia (1m72) (31,5) was 98,6 kg, weegt nu 93,9 kg en wil graag 68 kg wegen -4.7

Ik ook bijna 5 kilo kwijt. Dat was mijn doel om in december te halen. En december duurt nog 3 weken, dus het kan nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')