Voeg mij ook maar even toe:ZedKet (1m84) (35,39) was 119.8 kg, weegt nu 119,8 kg en wil graag 100 kg wegen
-0.0Al meerdere malen op dieet geweest dus ik ken er wat van, van de 20-30 keer dat ik op dieet ben gegaan is het me ooit gelukt op de harde manier (ZEER weinig eten). Ik ben toen van 102 kg naar 72 kg gegaan op 3 maanden. Dit ga ik dus niet meer doen omdat het helemaal niet gezond is.
Nu is het voor mij belangrijk dat ik de juiste levensgewoonten oppik en er gezonde eetgewoonten op ga na houden, dit heel rustig aan stap per stap. Hierbij hoef ik nog niet meteen veel af te vallen.
Mijn doestellingen zijn, ongeveer 105 kg rond de zomer en 100 kg tegen het einde van volgend jaar. Daarna zien we wel want das nog heel lang. Sporten ga ik wel niet doen (buiten af en toe eens met de fiets rijden) want hier heb ik een enorme hekel aan
![]()
Ik ben er trouwens van overtuigd dat het met die goede eetgewoonten ook wel lukt.
Ik wil echt niet gezien worden met dit gewicht eigenlijk en heb gemerkt dat ik me de laatste tijd meer en meer opsluit thuis. En ook dat mijn gezondheid er onder begint te lijden (snel moe, harde inspanningen zijn moeilijker...) enz.
Oh ja nog even dit: mijn probleem zijn echt de eetbuien, soms heb ik dagen dat ik op een avond pakken koekjes verslind of veel chocola en chips